Jump to content

LTE - BULSATCOM


Recommended Posts

  • Администратор

Искаш да си бета тестер ли?

  • Харесай 2
Харесай поста ^^^
acer.gif htc.gifsigpic4024_2.gif

Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа


ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не бих рискувал имам 12гб всеки месец към Вива и съм доволен ,за тест миналата седмица пътувах София-Сливен и нарочно пуснах онлайн ТВ насече 5-6 пъти(доколкото успях да видя защото аз шофирах) и явно бе от прехвърляне от база-база , пък и все още не се знае какво се случва с макс-телеком - техен партньор покрите слабо ,ако ти е за стационарно ползване по добре някои местен доставчик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих заложил на друг 4Г оператор, няма да споменавам да не му правя реклама само ще кажа, че за малкото време за което направиха мрежата други само могат да мечтаят. И все пак това не става за домашен достъп.

Analog Audio™

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е много хубаво, че няма договор. Определено е плюс! Но мен ме интересува повече да имам услуга и то на прилично ниво, а те с договорите такива условия предлагат, че то пак излиза без пари.

Analog Audio™

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно ...

Telenor - бизнес услуги на 2 устройства - ужасен нет, само рекламата им е голяма. пълен шит всичко. налага се рестарт на връзката, лагва, мн са зле. телефонните разговори и качеството е под всякаква критика. и това в софия и околия.

мтел - трябва да си луд да си имаш работа с мизерници

виваком - пас. нищо специално.

аз лично бих спонсорирал булсатком, и да има проблеми, няма да са повече от на другите смотаняци.

повечето тук са ланаджии, конкуренти на булсатком и естествено няма да ти ги препоръчат, нормално.. :

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Администратор
Преди 7 часа, Nikolllay написа:

Telenor - бизнес услуги на 2 устройства - ужасен нет, само рекламата им е голяма. пълен шит всичко. налага се рестарт на връзката, лагва, мн са зле. телефонните разговори и качеството е под всякаква критика. и това в софия и околия.

мтел - трябва да си луд да си имаш работа с мизерници

виваком - пас. нищо специално.

аз лично бих спонсорирал булсатком, и да има проблеми, няма да са повече от на другите смотаняци.

повечето тук са ланаджии, конкуренти на булсатком и естествено няма да ти ги препоръчат, нормално.. :

Любопитно ми е като ти шибнат 25€ цена дали ще си толкова критичен.

25€ не за 3 в 1 а за всяко едно от трите.

Може да сме ланаджии тук но се реагира под 6 часа а не след 6 дена при оплакване,

ценим клиента а не заробващия договор.

  • Харесай 3
Харесай поста ^^^
acer.gif htc.gifsigpic4024_2.gif

Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа


ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Nikolllay написа:

Telenor - бизнес услуги на 2 устройства - ужасен нет, само рекламата им е голяма. пълен шит всичко. налага се рестарт на връзката, лагва, мн са зле. телефонните разговори и качеството е под всякаква критика. и това в софия и околия.

мтел - трябва да си луд да си имаш работа с мизерници

виваком - пас. нищо специално.

аз лично бих спонсорирал булсатком, и да има проблеми, няма да са повече от на другите смотаняци.

повечето тук са ланаджии, конкуренти на булсатком и естествено няма да ти ги препоръчат, нормално.. :

Само да уточня, че "ланаджиите" са вкарали БГ в топ 10 за развитие на Интернет в световен мащаб (едно време когато "големите" пускаха 4Мбпс, "ланаджиите" имаха над 50Мбпс услуги вече).
Извън горното, конкуренти сме всички (активно занимаващи се все още колеги), но не всички големи са толкова нагли, като тези от БСК. По всичко изглежда, че имено твоето мнение не е безпристрастно.
По темата:
Теленор - не съм им тествал 4G-то и нямам мнение, вероятно ще се напъват в този сегмент, понеже губят точки по всички други показатели на останалите национални оператори (нямат кабелен/оптичен/домашен Интернет, нито TV услуга) - логиката е да заложат точно на телефонните услуги и 4G.
МТел имат много прилична ЛТЕ услуга (80-100Mbps в града и около половината частично в селата)
Виваком - също много добре се представят, особено за покритие.
За БСК... по-добре нищо да не се казва.

 

  • Харесай 1

“...ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо...”, Константин Йозеф Иречек, 13.12.1881 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не говорим, че някой реагират и до първия половин час и то в почивни дни. Не защитавам Теленор, ама как един обикновен клиент като мен има почти винаги над 30мегабита и на моменти над 50? Да не говорим, че това е от гсм а ако беше от един читав модем нещата щяха да са други. Мтел на места сваля филм за 8минути (лте).Вива не знам и не искам да знам. А за бск лте не мога много да кажа но за бизнес услугата им с пон мога. Е те няма юпс и в сървърното, за външния нет има много какво да се желае. А за отношението и реакцията при повреда без коментар.

Analog Audio™

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

master - кога за последно влиза в сървърното на бск че знаеш за юпс-то.и какво ще кажеш за пон бизнес услугата им?

Най-общо един от БСК се регна.Подхвърли два лафа.Събуди темата.И получи безплатен текущ анализ.Какво има някой да се вързва на подобни глупости.Всички големи имат трески за дялане.Всеки от тях има дялове от мрежите си които работят отлично и такива които са отврат.Колко струва мнението на всеки от нас без да се конкретизира населено място и район в него? Според мен нищо.Само празно лалане по празниците.

Колев - наборе,това което правиш е жалко.Но да се включа и аз в анализа.Всички големи имат проблеми с реакцията по тикети.Защо е така ?Ами вижте им персонала - една бясна въртележка.Едни и същи стари каки се въртят в едни същи големи бардаци.Политиката им е да НЕ плащаат.Срещу ниска цена получават ниска компетентност.Клиентите им  получават ниско качество на услугата.Нямат и хабер да мръднат поне символично заплащането,въртят примитивни организационни номера - от години, и си траят с тайната надежда за хипотетично чудо - пък то все не става.За пример обява за работа на един от големите в ДжобсБг - семпла,нищо особено - но в началото на активния сезон по морето.Разгледана 600 пъти,след месец  и половина 3/три/ сиви-та.Викат ги на интервю - и тримата са назначени.Единия не може да си напише на цяло името/на какъвто и да било език/, единия за сплайсьор - чул че в съседния офис преди месец викали сплайсьори ,станало му интересно и кандидатствал милия.Поради липса на кандидати - взели го.ЗАплатата - 600лв. на месец със щедри обещания за бонуси.Накрая на месеца - чудеса от административни игрички но парите 900 лв.Шефа казал че всъщност има горна граница на заплащането по съответния щат - и моряка хваща дедовия.Следващия месец попа топката ден да мине друг да дойде.Вземаа заплатата и пуска предизвестие че напуска - така де аниматор на плажа взема месечната му заплата за ден.

Няма добри пари - няма добри кадри.Няма добри кадри няма услуга,няма съпорт.Да сте чули по високите нива на мениджмънта на големите някой да се оплаква.Клиентите си джафкат ,купона тече.Седнали сте да обяснявате - ама ланаджии,ама реакция,ама големи малки.Айде холан. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм влизал, нямаше нужда. При профилактики на тока заявени от ерп то като час от-до услугата спира. Е добре може да юпс с кофти акумулатори - все тая.

Analog Audio™

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да беше помолил - щях да направя нещо по въпроса.Метода ти за "хващане в крачка" е от времето на Втората Световна Война.А да допуснеш че фирма която генерира обороти , които са цифри до които не можеш да броиш ,не си е сменила акумолаторите или е сложила неподходящи прави мнението ти резко леко.

Не съм им адвокат,не съм служител на бск ама хайде малко да си спестим личните недолюбвания на този или онзи голям ,малък ,среден и квито има още.Малко повече прагматизъм ще вдигне нивото на форума че тая тема стана откровен плювалник.

Кажете при вас бск-то справи ли се с прехвърлянето на клеките на фалиралия Макс.Има ли ефект от гимнастиката и как ви се отразява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кой да се моля... колко обаждания в кол центъра им има и нищо - нямало ток. Кой и какво е сложил нз но мен какво ме интересува. Аз всеки месец си плащах. И накрая сменихме достъпа до там и всичко се оправи. Спирам да коментирам по темата... просто споделих наблюдения.

Не знам на кой методите са от втората световна:D ама ние не градим мрежи по дърветата със суичове в торбички, кутии и каквото е имало. И не ходим да зарибяваме клиенти по нелоялен начин с дъмпинг.

Analog Audio™

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Администратор

Те мобилните оператори ако се бяха загрижили за интернета щяха да предлагат "флат" услуги,

това са услуги със статична скорост за платения период

Примерно:

10М сваляне /5 качване в рамките на 24/7/30, или нещо подобно

а не да пробутват на баламурите Х гигабайта които могат да изчезнат за 1 ден и после ако не си доплатиш да караш на 512к до края на платения период.

да направим проста сметка

LTE интернет от централно български град ;)

набутания му клиент получава операторски IPTV приемник /да си гледка/

ХД канали 1080р30 /12 мегабита по книга/ гледани средно по 6 часа всеки ден от седмицата

за един ден 43.2 GB по натам няма да смятаме

на времето мтел предлагаше флат услуга 3М/512к

 

Харесай поста ^^^
acer.gif htc.gifsigpic4024_2.gif

Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа


ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.