Jump to content

Рестарт на централно


Recommended Posts

без да чета ми е ясно, че има късо... щом са проверени импулсните

остава метода проба-грешка. Спираш след всяка кутия трасетата и

гледаш. Подобни проблеми се оправят за 2 до 5 дни ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Администратор

2-ма работника 2 стълби 1 лан тестер и се почва обстойна проверка ;)

Харесай поста ^^^
acer.gif htc.gifsigpic4024_2.gif

Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа


ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобен проблем се оправя не за дни не с 'n' работника с лан тестера какво правим ще открие прекъснато или късо . Краткия и верен път с решаване на проблема 1-2 часа (зависи от подхода при работа с метода НО има и голяма доза прозорливост в смисъл да се прицени евентуоалното място) .Та проблема ти е навярно тн  'утечка' или точно казано лоша изолация между захранвашите проводници (дали са отделни или изпозваш сини кафеви чифтове няма значение ) . Методиката трябва ти уред наречен МЕГЕР (задължително го имат в Енергото (което и да е то)) уреда ще 'хване въпросната 'утечка' лоша изолащия Не определя растояние довредата (мери съпротивлението на изолацията !) , може да почнеш от начало на линка от края или някъде където се съмняваш този усет може да ти реши проблема за минути . В родното БТК имаха подвижни лаборатории на едни 'Робури' спесиялно за нерене на чифтове прекъсвания утечкки ЛОКАЛИЗАЦИЯ на проблема до метър , още трябва да ги има но да ги намеш навярно ше е много по скъпо . Така ,че мегера и си ти .Успех !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом са две захранвания, които захранват различни трасета и  го прави и при двете, то едва ли е късо. Мен ме съмнява нещо в 220те волта .

  • Харесай 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е , че работи и изведнъж започва . До момента е работило ден и половина без проблеми и сега преди 20 мин започна пак - пълен рестарт само на едното трасе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега вземи два мултицета и монтирай единия като амперметър на изхода на трафа и следи консумацията, сложи един волтметър на входа на трафа и също наблюдавай какво се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само на едното прави го и на двете в различни периоди от време 

Колега вземи два мултицета и монтирай единия като амперметър на изхода на трафа и следи консумацията, сложи един волтметър на входа на трафа и също наблюдавай какво се случва.

малко по-подробно като за идиот ако може, че ми е каша главата и не схванах 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами погледни какво става с консумацията в момента на проблема. За да измериш консумацията на изходящите трасета слагаш мултицета и сондите на обхват за измерване на ампери. Минус 90v не го пипаш, а плюса от трафа свързваш примерно с wago клема към едната сонда на мултицета а другата сонда с клема  wago към + за трасетата. Така ще наблюдавш колко ампера ти е консумацията. Ако скочи по някое време и се рестартира трафа, тогава ще се търси вече кое предизвиква това покачване. Добре е да видиш и входното напрежение 220 как се държи. Има ли токови удари, премигват ли лампи за осветлението в стаята? Аз с такива захранвания не съм работил, но принципе за откриване на проблем са едни и същи. Може много неща да са, дори вода в магистрала и какво ли още не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да пробрам да предложа нещо по - тъпо като решение. Разделяш трасето на две, с още едно захранване по средата. И почваш да следиш къде ще се появи проблема. Като се появи в едната половина, се повтаря същата процедура докато се  стигне до "суич - кабел - суич".

Редактирано от nightlord

Lost but never forgotten

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Администратор
Отговорено (Редактирано)

Когато светодиодната стълбица на захванването се вдига рязко и пуска това не значи че се рестартира захранването!!! Това е ефект от стартовото пускане на голям брой трансфертери, проблема ще ти се получва когато е голяма жега :) по обед или след обед, проводниците са с най - голямо съпротивление и най - много загуби, но проблема ти не е от това а от лоши връзки или скъсан проводник един син или единия кафяв .. проблема се локализира с мултицет и обикаляне по кутиите, и дано не ползваш алумин проводници :) , взависимост от натоварването на различни линии напреженовия пад варира 4-5- 7 волта, ще търсиш най - голямата разлика между две кутии. Ако пък търсиш проблема по време на мигането проблема ще го локализираш според суичовете които се рестартират това значи че не им стига напрежението.

Редактирано от Велин

Не отговарям на постове написани с шльокавица!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно ...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.