master Отговорено 3 Април, 2014 Доклад Сподели Отговорено 3 Април, 2014 Импулсните галванично разделени ли са ? (Говоря за тези на суичовете). Защо не си ползвате отделни централни на всеки клон? Analog Audio™ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smacker Отговорено 3 Април, 2014 Автор Доклад Сподели Отговорено 3 Април, 2014 Импулсните галванично разделени ли са ? (Говоря за тези на суичовете). Защо не си ползвате отделни централни на всеки клон? Някак си не върви. Последният път се издразних. Вали дъжд. Изцяло подземна оптика със 2х2.5мм2- 1200 метра, 14 излаза от тази оптика, всичките взимат ток по нея.ФТП магистрали - само подземно. Суитчове и кутии, само по сградите на 1.5 метра от земята. На последният излаз (1200 метра) + 70 метра подземно ФТП - гръмнало импулсното захранване и окъсило. Е, това беше преди година, но някак си немога да видя логика, защо не гръмна някое от предните 30-на импулсни ? Хей го оня ден, подобно трасе. Една мълния и хоп - цъфна захранването на деветият от 10 излаза. А в излаза, една медия, един суитч и едно импулсно. Галаванично разделени, галванично неразделени - все е възможно да им окъси входа. И тогава спират и останалите. Защо го правим така ли ? Защото както горе написах: Правиш си договор с етажната собственост или с човека, плащаш си тока по електромер (признат разход и ДДС с договор за наем), слагаш си УПС-а и се занимаваш с едно лице. А не с 10 изнудвача да им даваш такси, да те плашат че ще изключат, или пък решил да си сменя бойлера и хоп.... 30 минути без ток. Няма да ти мрънка, че трафа бръмчи, че вентилатора шуми или че захранването прави излъчвания.... Иначе, сигурен съм че такива проблеми имат много от колегите тук и със сигурност биха искали да се препазят от подобни проблеми. Та затова пуснах тази тема и ако се измисли нещо ефективно - ще е добре за всеки. И за производител и за доставчик и за клиентите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор 111111 Отговорено 3 Април, 2014 Администратор Доклад Сподели Отговорено 3 Април, 2014 Че енергото немогат ли да ти изкарат една партида от стълба или от трафопоста що трябва да има междинни индивиди? Харесай поста ^^^ Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smacker Отговорено 3 Април, 2014 Автор Доклад Сподели Отговорено 3 Април, 2014 Че енергото немогат ли да ти изкарат една партида от стълба или от трафопоста що трябва да има междинни индивиди? 8 стотака да им подариш ? И преди това съгласувания, геодезия, надзор, хоризонтални и вертикални планировки, актове, удостоверения за въвеждане в експлоатация, 48 часови проби, общината.... И то проблема не са парите - а времето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
master Отговорено 4 Април, 2014 Доклад Сподели Отговорено 4 Април, 2014 Странното е, че при нас никога не е окъсявало импулсно. Да не говорим, че много от тях са горе. Според мен пропускаш още нещо.. Analog Audio™ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор 111111 Отговорено 4 Април, 2014 Администратор Доклад Сподели Отговорено 4 Април, 2014 Вероятно има маси на много места и някоя се офазява 1 Харесай поста ^^^ Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
master Отговорено 4 Април, 2014 Доклад Сподели Отговорено 4 Април, 2014 За това на всеки бъдещ клиент се проверява контакта и захранването. 1 Analog Audio™ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор Велин Отговорено 5 Април, 2014 Администратор Доклад Сподели Отговорено 5 Април, 2014 Това че при вас няма окъсяване не значи че при други няма, импулсните на монтана с твс диодите на входа масово окъсяваха, по едно време слагах допълнителни варистори на всяко отклонение ,дългите трасета изискват слагане на варистори за изравняване на потенциялите с двата края на линията, но това е друга тема. Не случайно писах такава защита да има регулиране на мощността или тока на задействане, защото консумацията на ток в началото и в края на трасето е различна заради пада на напрежение, колегата фреенет по горе малко неточно се изказа, няма да има никакви проблеми ако си сметнете правилната мощност, слагате малко запас и сте готови , друг е въпроса при проектирането на захранването ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да има времезакъснение за защитата, както на всяко импулсно захранване заради кондензаторите, за да може и самата защита ако има опция за автостарт да опита да вдигне трасето отново, когато се правят такива механизми трябва да се смята по прецизно, не е изключено в последствие да откриете и лоши снадки по разклоненията, всяка лоша връзка води до по - голяма консумация на ток заради пада на напрежение. Но това са теории практиката ще покаже . Не отговарям на постове написани с шльокавица! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smacker Отговорено 5 Април, 2014 Автор Доклад Сподели Отговорено 5 Април, 2014 Странното е, че при нас никога не е окъсявало импулсно. Да не говорим, че много от тях са горе. Според мен пропускаш още нещо.. Незнам, може да пропускам нещо. Но това е схемата. Няма земни никаде по трасет,може би това ? За това на всеки бъдещ клиент се проверява контакта и захранването. Ефекта ще е нулев. Не се знае кога ще вземе да си смени контакта. Няма пък да му проверяваме цялата ел.инсталация. Това че при вас няма окъсяване не значи че при други няма, импулсните на монтана с твс диодите на входа масово окъсяваха, по едно време слагах допълнителни варистори на всяко отклонение ,дългите трасета изискват слагане на варистори за изравняване на потенциялите с двата края на линията, но това е друга тема. Не случайно писах такава защита да има регулиране на мощността или тока на задействане, защото консумацията на ток в началото и в края на трасето е различна заради пада на напрежение, колегата фреенет по горе малко неточно се изказа, няма да има никакви проблеми ако си сметнете правилната мощност, слагате малко запас и сте готови , друг е въпроса при проектирането на захранването ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да има времезакъснение за защитата, както на всяко импулсно захранване заради кондензаторите, за да може и самата защита ако има опция за автостарт да опита да вдигне трасето отново, когато се правят такива механизми трябва да се смята по прецизно, не е изключено в последствие да откриете и лоши снадки по разклоненията, всяка лоша връзка води до по - голяма консумация на ток заради пада на напрежение. Но това са теории практиката ще покаже . .Доколкото отварях на няколко кутииките - май вярно някакви входни диоди са проблем. Вариантите са 2. Или прекъсва и неработи (което е добре) или окъсява в около 20% от случайте. За МТС, то това е ясно. Тока е различен в различните клонове на мрежата. Но няма нужда да чак толкова прецизна настройката. Както и да го погледнеш - безумно е да имаш повече от 10 суитча на оптична точка. Това прави около 50 вата или 1.25 ампера на 40 волта.. Ако имаш късо - тока ще е значително по-висок от 2 ампера (което в случая е 80 вата). Според мен, такава защита трябва да бъде максимално проста. Трябва да работи като предпазител, но електронен и бързодействащ. Единственият проблем и при палене. Тогава зареждането на кондензаторите би вдигнало тока значително над 2 ампера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор Велин Отговорено 6 Април, 2014 Администратор Доклад Сподели Отговорено 6 Април, 2014 И в крайна сметка някой нави ли се да прави .. Не отговарям на постове написани с шльокавица! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване