Nedelin Отговорено 30 Август, 2009 Доклад Сподели Отговорено 30 Август, 2009 явно не разбра закачката ми. Не бих искал пари на никого в този форум за съвети. Но явно при теб не е така.. Защо ти не искаш да даваш пари за съвети, а искаш от някого ? Хайде промени си подписчето и се дръж колегиално с всички останали в този форум. Не е коректно да опитваш да правиш бизнес с останалите от които си получил тия знания.Тук е форум където всички споделят доброволно и безплатно. Ако желаеш да правиш бизнес и пари, намери си друго място да се рекламираш и да си търсиш клиенти. извинявам се за оффтопика, но се подразних от "колегата". Едно е да споделяш друго е да го направиш. Не бъркай двете работи. Ти също би искал пари да направиш рутер на някого нали? Така че не се оправдавай с това, измисли си друго. Поздрави!! IoT and home automation | Largest DDoS Attacks: Are we safe? | Blockchain Technology Beyond Cryptocurrencies | Cloud Trends of 2018 | Windows or Linux for your servers | The Benefits of IPMI for your dedicated server Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
insertoff Отговорено 30 Август, 2009 Доклад Сподели Отговорено 30 Август, 2009 не искам да "цапам" повече темата на човека. Моля някой модератор да раздели темата и ще обясня на "колегата" какво имам предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ANDONOV Отговорено 8 Септември, 2009 Доклад Сподели Отговорено 8 Септември, 2009 Здравейте, някой ползва ли тази фирма- Глобъл Комюникейшън Нет ЕАД като доставчик и доволни ли сте от нея. Налага ми се да търся нов доставчик а за района които търся само те имат оптика! Бягай като дявол от тамян от тях. Толкова ядове не съм брал с никой друг. 1. Интернета им спира по 4-5 пъти на месец. Все някой им къса оптиката някъде и то за по 12 - 15 часа, което ако са ти единствен доставчик не искам и да си спомням колко нерви съм хабил. 2. Цените им са страшно високи. Пет месеца им плащах 8 пъти по висока цена от тази която е на пазара и непрекъсното когато им звънях а това беше почти всеки ден да се договорим все някой от търговците или беше болен или в отпуска, а фактурите си идваха една след друга. 3. Относно поддръжката са голяма мъка екипите ако дойдат по рано от 5 -6 часа почва едно ходене по кафета за цигари все едно не идват на авария а на банкет. С една дума ТРАГЕДИЯ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NetworkPro Отговорено 8 Септември, 2009 Доклад Сподели Отговорено 8 Септември, 2009 Значи избягването на подобни простотии нека се договаря предварително. Ако не се спазят стриктните условия на клиента - договора се прекратява и месечните такси до момента се възстановявят. Дисциплина чрез здрав договор. Ако не щат - няма сделка. 15 часа при скъсана оптика - не се плаща месечна такса при неналичие на услуга над 30 минути (например). Да са си направили резервни трасета. p.s. то много зависи от града в който се развива действието, кой знае какви франчайзърски маймуни са били - Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ANDONOV Отговорено 9 Септември, 2009 Доклад Сподели Отговорено 9 Септември, 2009 Абе то като те набутат веднъж със следващите ще знаеш какво да правиш. С по горния ми пост целта ми е да предпазя други колеги от нервите и средствата които съм изхабил, а не да давам обяснения или да споря защо това не пишело в договора или защо е написано друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
byte Отговорено 9 Септември, 2009 Доклад Сподели Отговорено 9 Септември, 2009 И аз съм чувал отрицателни мнения за тях от доставчик в провинцията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itnik Отговорено 9 Септември, 2009 Доклад Сподели Отговорено 9 Септември, 2009 Прочетох всичко написано с много голям интерс. 1. Относно качеството на услугите - компетентните да кажат с кого сравняват ГКН, какви услуги сравняват и др. подобни. 2. Относно решаването на техничски проблеми - светкавична реакция. 3. Относно цените и технически въпроси - може да се свържете с мен на тел. 0895.556385 или e-mail: inikolov@gcn.bg, web:http://gcn.bg/about_us/contacts_V.Turnovo.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
insertoff Отговорено 9 Септември, 2009 Доклад Сподели Отговорено 9 Септември, 2009 4.Относно честотата на проблемите ? (как ще коментираш ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itnik Отговорено 9 Септември, 2009 Доклад Сподели Отговорено 9 Септември, 2009 Всеки има проблеми - ФАКТ! Важното е за колко време се решават и по какъв начин се решават. Ако имаш проблем в момента може да ми се обадиш. Сам ще се убедиш в моите твърдения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
insertoff Отговорено 9 Септември, 2009 Доклад Сподели Отговорено 9 Септември, 2009 Да всеки, но на някого се появяват веднъж на 5 години при други ежемесечно. Не е същото. А иначе аз от години съм свикнал - звънкам направо на Щерю Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itnik Отговорено 9 Септември, 2009 Доклад Сподели Отговорено 9 Септември, 2009 По принцип форума е за обсъждане на поставените въпроси, коментари и т.н. Но аз имам молбата да звъннеш на номера който изписах за да поговорим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badboy_st Отговорено 9 Септември, 2009 Доклад Сподели Отговорено 9 Септември, 2009 Здравейте и от мен. Аз съм служител на ГКН, да кажем съм и един от основателите на фирмата. Ще кажа няколко думи за тази фирма, а после и за кометаритре, които прочетох. 1. ГКН е създадена след отеделянето на оптична и преносна мрежа от "Кейбълтел" АД през 2006. 2. Хората, които работят в ГКН създадоха през 2004-та първата алтернативна на БТК преносна мрежа на STM-16 ниво. 3. ГКН имплементира първата в българия DWDM мрежа (когато ние се връщахме от инсталации, един друг доставчик пътуваше с едни китайски DWDM, които по-късно изхвърли, защото така и не можа да пусне в експоатация). Е ние си ги пуснахме - без китайска помощ. = 4. Повечето "конкурентни" на ГКН фирми ползват оптични трасета, наети от ГКН, следователно, когато в ГКН има скъсан кабел, нормално е и в други фирми да има. 5. ГКН беше една от първите фирми, които заработиха благополучно с Juniper маршрутизатори освен с CISCO. 6. Техническия екип на ГКН е така ориентиран, че на всеки клиент се обръща внимание почти веднага, след като е въникнал проблем. Общо взето се стараем да имаме информация не само за клиента като източник на пари, а и за мрежата му и за това как да сме полезни, така че при проблем той да има минимален downtime. 7. В технически отдел на ГКН нещото "работен ден" не съществува като понятие. С това искам да кажа, че ако има прбелм целият отдел работи докато проблемът се отстрани. 24, 48, 72 часа - докато се оправи проблема. 8. ГКН се стреми да ползва доставчици на Internet, които не са български. За сега ползваме Interoute, Invitel, GTS. Правим го за да предложим една степен по-високо качество от така нашумелия напоследък в България евтин нет от една друга фирма. 9. ГКН има изградени над 40 оптични свързаности до български доставчици и обменя локален трафик. 10. ГКН е част от немския (и европейски) международен peering DE CIX. В България другите доставчици, партньори с тях се борят на пръсти. Това партньорство е само и единствено за да се повиши качеството на услугата към нашите клиенти. Толкова за техниески отдел на фирмата като цяло. За разлика от повечето други фирми се стараем да работим за клеинта, а не да чакаме клиента да работи за нас. ===================================================================== Относно коментарите от по-горе: 1. Хората, които са ги писали са ми ясни. Няма да ги коментирам. Всяка мрежа има проблеми по някога - както и всеки клиент може да не си плаща месец или два, но някои не си плащат и по 6 ... и ни псуват на майка ... и т.н. 2. Всеки, който има желание да работи с фирма като ГКН - нека първо тества услугата, види отношението и тогава да чете разни коментари, писани по форумите. Мисля, че става дума за корпоративна услуга, а не за интернет за 20 лв от кабелен модем. 3. Фирмата се стреми да предостави качествена услуга и качествена подръжка. Поради тази причина е нормално цената да е различна от тази на 20 Mbps за 30 лв на месец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
novak2 Отговорено 9 Септември, 2009 Доклад Сподели Отговорено 9 Септември, 2009 Може и така да се каже, но до сега не съм срещал доставчик, който да казва че предлага лош интернет. И все пак ако не те затруднява прати еднио инфо какво предлагате като цени и скорости на ЛС.А че всички имат проблеми - така си е. Но не трябва и всички да се слагат под един знаменател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ANDONOV Отговорено 9 Септември, 2009 Доклад Сподели Отговорено 9 Септември, 2009 Що не вземете всички служители от фирмата да направите по един коментар колко сте велики. Трябва да ви кажа че за седем години и нещо съм работил и продължавам да работя с повечето големи доставчици, да не кажа че съм на пазара преди вашата фирма да съществува заедно поотделно или в комплект с когото и да е било, и имам претенциите че мога да направя разлика кой е добър и кой лош. Без да съм адвокат на другите фирми повечето си имат собствени трасета до по големите градове в страната. Не знам вий на кой толкова пренасяте на Нетера, Мтел, БТК, Глобул, Новател, Вивател, Еволинк, ТПН на кой ?? Не ми се отговаря по всяка точка а и за какво да го правя да ви отварям очите за вашите грешки ли, само ще ви кажа едно че сте много далеч от истината. За престоя ми при вас загубих 650 / шестотин и петдесет клиента /, от както съм се махнал 80 се върнаха и дано така да бъде. Пожелавам ви от сърце да продължавате да си мислите колко много сте велики, но да ви ползва някой друг за предпочитане е конкуренцията естествено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ANDONOV Отговорено 9 Септември, 2009 Доклад Сподели Отговорено 9 Септември, 2009 А, има едни по зле от вас БТК направо се чудя как ги забравих тях, явно времето наистена ликува. Не знам кой са тез дето не са ви плащали по 5-6 месеца. Ако наистена сте толкова качествени както си мислите че сте едва ли ще оставите някой да не ви плаща толкова време. Ама като се знаете колко сте осрани, как да искате пари ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване