Jump to content

Преработка на генератор от ръчно на автоматично пускане


Recommended Posts

Първо привет на всички,

не знам темата дали е за този раздел, ако не е моля, модераторите да ме поправят.

Казуса е следния - закупих наскоро генератор 220в/380в 5 квт, но има един недостатък - пуска се ръчно като моторна резачка.

Въпроса ми е, дали някой се е сблъсквал с преработката от ръчно към автоматично /стартерно/ пускане с акумулатор? Знам, че трябва и смукача да се преправи и т.н... рових се и търсех инфо но всичко е толкова разхвърляно и противоречиво... и дали някой не го е реализиал /или поне да знае как/ става преработката.

 

Приемам идеи и предложения за евентуална реализация - на помогналите черпене!

Относно критиките - що не съм си взел с автоматично пускане - ами за такъв стигнаха парите  ::)  а  ми изпадна изгодно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеца по-късно ...

Аз преди време си играх  по темата. Едната опция е с машинка от заключване на кола  да пипаш смукача, н е е особено добра идеята. дригата опция беше  с една  електроника  за автоматична  задвижка на кран за вода. работи ама си е  играчка , накрая си купих  един китайски генератор дето специално е направен за тая работа и се родих, а и генератора не беше скъп

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

темата е доста интересна и не съм убеден че някой го е постигнал, но до като не пробваш няма как да разбереш дали ще стане

аз така на първо четене бих го направил с някакво стъпково моторче за смукача, заедно с едно реле за време може да постигнеш примерно 5 мин работа на смукач след това изключване, по сложния въпрос е как ще сложиш стартер вместо "въженце" :)

Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи

Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо

При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Администратор

Най-елементарно решение със стартера да отдели е като се сложи една клапа на ауспуха

и когато изгорелите газове щракнат клапана и отворят да отдели стартера като затвори веригата на отделящия механизъм

или чрез механично отделяне с редуцираща връзка 1/2 от оборотите на коляновия вал

Харесай поста ^^^
acer.gif htc.gifsigpic4024_2.gif

Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа


ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какви изгорели клапани?

стартера лесно може да се активира, това не никакъв проблем, въпроса е как ще се монтира стартера към въженцето...

Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи

Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо

При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Администратор

редактирах си предния пост

механизма с въжето се премахва 

заместваш механичния с автоматичен стартер все пак

 

а и механизма с въженцето е на принципа на ротационно закачване

Харесай поста ^^^
acer.gif htc.gifsigpic4024_2.gif

Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа


ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

самото изгасяне на включвателя на стартера можеш да го направиш на принципа на индукцията и на газовите уредби (навит кабел на запалителните кабели на един от цилиндрите) така при запален вече агрегат ще спре и включвателя на стартера. след това с време-реле 1-2 мин ще работи на смукач и ще се връща смукача след спиране на време релето...

Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи

Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо

При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% индивидуално от генератора

Ако има маслен датчик(за налягане) може от него да вземеш информация за запален мотор и да спирош включвателя

Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи

Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо

При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко много добре НО ако генератора няма изведена букса за външен контрол ( запалване / гасене ) и му се прави модификация - гаранцията пада което никак не е за пренебрегване!

Analog Audio™

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не споменаваме гаранция, нормално е да падне

Въпреки че почти винаги може да се заобиколи гаранцията и преправянето

Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи

Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо

При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Администратор

хората са измислили контактори които са на 220, и два таймера за време след като си дойде осн. захра. и пуск след спирането, Разбира се цялата схема тябва да се настрои не е невъзможно, стартера пък в хасковските генератори си е сложен даже.

Ама да попитам на кой му се занимава  с такова нещо иначе съм виждал работещо решение с горепосочените генератори смукача беше с електромагнит.

Не отговарям на постове написани с шльокавица!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.