Jump to content

alink4 некоректно отношение и лошо обслужване


Recommended Posts

Здравейте,

Искам да споделя едино неприатено преживяване след закупуване на техника от alink4 и да ви попитам за съвет относно как мога да си потърся правата.

Преди около 3 седмици закупих рутерборд 450G от alink4, който се оказа с хардуерен проблем - рестартира се постоянно и не се държи стабилно.

Говорих с г-жа собственичката която им отговаря на телефона и тя ми каза да изпратя устройството по пощата за диагностика.

Изпратих го, след което ми го върнаха обратно с твърдението че е оправено и му е инсталиран нов софтуер, но проблема продължава. Абсолютно нищо не може да се прави с това устройство рестартира се на всеки 5-10 мин. което се вижда и от прикрепените файлове.

Обадих се пак да съобщя за проблема но ми казаха, че "това е извънгаранционен проблем и че сме некомпетентни и трябва да заплатим 50 лв. за да го оправят в рамките на 1 месец".

Оставям това отношение без коментар.

Искам да ви попитам какъв е най-добрия начин да си търся правата в този случай и дали някой е изпадал в подобна ситуация?

Не мога да се обърна към комисията за защита на потребителите понеже рутера е купен на фирма. Дал съм проблема на адвокат ни, който да пусне жалба но не съм сигурен какъв успех ще има и колко бързо ще се предвижи.

Също се свързах с Микротик поддръжката в Латвия които ме накараха да им генерирам support файла, което ми отне около 4ч. понеже рутера се рестартира постоянно и накрая успях да го направя с помоща на представителите на Микторик в града. Последно ме накраха да изпълня следните две команди:

system routerboard upgrade

sy rou set set cpu-frequency=680MHz

като втората не успявам да изпълня, пак поради проблема с рестартирането и съм поръчал сериен кабел за да пробвам през него.

В крайна сметка резултата е че похарчих доста пари за закупуването на рутер, транспортни разходи, телфони разговори, разходи за адвокат и опити да се справя с това устройство че едва ли си струва усилията но чувството, че са ме измамили ме влудява.

Очаквам вашите мнения и съвети.

Поздрави,

Костадин

post-3247-0-73381300-1363971675_thumb.pn

post-3247-0-09388200-1363971689_thumb.pn

post-3247-0-80809800-1363971696_thumb.pn

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Захранвам го с адаптер 18V 1.2A който е нов и закупен от alink4. Администратора ни тества с две други захранвания и проблема си остава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

осещам ментак кондензатори отвори го и виж дали има подути

На нов борд... едва ли...

При мен, от около стотина закупени бройки от rb751g-2hnd, 2-3 си бяха дефектни. Само мигаха всичките им диоди и толкоз.. Ма едва ли ще откаже някой рекламация, че повече поръчка от нас, няма да види....

Редактирано от gbdesign
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая фирма не беше ли на жената на собственика на reloadbg :)

Имаме участник познал точните килограми! ;D

  • Харесай 1

... и яз можем, и тате може, ма козата си сака пръч!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Възможно е защото тя изглежда се занимава само с търговската част и не ми изглежда да е много технически грамотна. Знам че единствения начин за връзка с alink4 е чрез телфон на който вдига тази жена (освен ако не и звъня аз), по скайп и чрез офиса Орион на Еконт. Нямат офис и не пожела да ми даде телефон на техния техник за да се разбера с него защо е извънгаранционен проблема. Тътговия обаче не може да се прави като си седиш вкъщи и само продаваш.

Прегледах кондензаторите но не видях нищо нередно. Направих и снимки:

http://www.ekont-m.com/images/mikrotik/photo.JPG

http://www.ekont-m.com/images/mikrotik/photo1.JPG

http://www.ekont-m.com/images/mikrotik/photo2.JPG

http://www.ekont-m.com/images/mikrotik/photo3.JPG

Понеже с alink4 няма да мога да се разбера опитвам с Микротик директно. Някой може ли да сподели впечатления от комуникация с тях?

Костадин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха верно ли е така

Да верно си е :)

Редактирано от RudY-ElectriC

…Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарни...те. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо… К. Иречек,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да верно си е :)

Хахаха тези са уникати! Само да кажа че съм звънял на госпожата един път и тя ми каза,че трябва да купувам с кашони иначе няма да ми прода де нищо.Явно е променила политиката. Редактирано от Madafaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво повече да обсъждаме щом знаем чия е фирмата :) нито да очакваме каквото и да е разбиране от тяхна страна ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E това не е никакъв проблем. Има достатъчно други места където продават такива играчки.

Е, наистина не е проблем за в бъдеще и за тези които знаят и не купуват от alink4. За мен е голям проблем в момента както обясних най-горе.

Няма какво повече да обсъждаме щом знаем чия е фирмата :) нито да очакваме каквото и да е разбиране от тяхна страна ;)

Ще трябва някак да получа разбиране. Ще пиша когато има някаква развръзка по случая. Ще видим какво ще стане с поддръжката от Микротик и какво ще измисли адвоката през следващата седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.