Jump to content

alink4 некоректно отношение и лошо обслужване


Recommended Posts

Ако и той се рестартира да знаеш проблема е в зад-клавиатурното устройство, това устройство трябва да го ъпгрейднеш с най новия firmware. ;D ;D ;D

Хе-хе, или са ми върнали същото ::)

Изпратих го днес към Алинк. Ще ми е интересно да чуя след като го видят какъв му е бил проблема според тях.

Ако е от софтуера значи трябва да е бъг и то доста явен. Микротик support предполагам щяха да ми кажат след като се обърнах към тях и им пратих support файла и снимки.

Също интересно какви умения трябва да има човек за да го докара до над 22% лоши сектори на NAND-a.

Но наистина оставям тази тема, ще пиша когато получа новото устройство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Администратор

Би трябвало да получиш ново устройство, по моите разбирания, с толкова дефектирал нанд.

Харесай поста ^^^
acer.gif htc.gifsigpic4024_2.gif

Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа


ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ми е интересно да чуя след като го видят какъв му е бил проблема според тях.

Според мен нищо не трябва да ти кажат, а и не се натискай :). Търговеца ти го подменя без да е нужно да разбира от каквото и да е. т.е. няма да получиш отговор. След като някой разбираш чичко го види след неизвестно време може да каже нещо, но теб какво те вълнува? - стоката ти е заменена.

Би трябвало да получиш ново устройство, по моите разбирания, с толкова дефектирал нанд.

Не се знае дали причината е само в нанд-а. След около минута от старта всичко необходимо е заредено в РАМ - т.е. нанд-а е излишен освен ако не се цъкат други настройки. Той каза че се е рестартирало след 2:30мин. На снимките в този форум не се забелязват фрапиращи лоши сектори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Администратор

Миле даде лнка на предната страница kzmp незнам защо не ги е публикувал тук

(тка се получава дезинформация и неинформираността)

нанд-а освен че служи и за други записи ако беше само за четене щяха да слагат EPROM

Харесай поста ^^^
acer.gif htc.gifsigpic4024_2.gif

Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа


ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миле даде лнка на предната страница kzmp незнам защо не ги е публикувал тук

(тка се получава дезинформация и неинформираността)

нанд-а освен че служи и за други записи ако беше само за четене щяха да слагат EPROM

Не знам и аз защо не ги публикувах.

Получих новия рутерборд и го тествах за около 10 минути. Всичко ми изглежда наред!

Благодаря още веднъж на всички които писаха по темата и на основателите на форума а също така и на Алинк 4, че все пак разрешиха проблема.

  • Харесай 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеца по-късно ...

Съжалявам че трябва да "обновя" темата, която прочетох внимателно, но все пак с намерение да закупя от тази фирма няколко необходими ми устройства отворих сайта им. Считам за нормално да се запозная с общите условия, гаранции и пр. преди да закупя за първи път, затова прочетох http://alink4.com/conditions.php http://alink4.com/shipping.php и http://alink4.com/privacy.php с което цялата ми положителна нагласа се изпари.

 

За мен лично написаното в "Общи Условия" т.2, 3, 4, 7 и т.н. , противоречивите условия за гаранция, както и празното съдържание в "Сигурност на магазина" отнасят всичко това в категория "брутално" отношение.

 

Защо пиша това? Тази фирма не е единствена с подобна "ангажираност" към клиентите си. Надявам се да прочетат това и да преосмислят отношението си, а ако не са в състояние, тогава и ние не сме в състояние да им помогнем.

  • Харесай 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно ...

нядавах се само аз да съм бил излъган от Alink4 ама уви.

 

Копувам 4 облъчвателя и 4 ниско-честотни кабела за линковете.

Гледам в сайта цена примерно 40 лв. облъчвател и 20 лева кабела

 

идва стоката и куриера вика " 4 облъчвателя по 48 лева и 4 кабела по 25 лева"

Викам си "а я чакай малко - тука нещо не е както трябва"

обаждам се и ми вика една госпожа по телефона - "ами може грешка да е станала в сайта с цените"

ОБАЧЕ ПРЕДИ ДА ГИ ПОРЪЧАМ К**ЧКАТА ПО ТЕЛЕФОНА МИ ПОТВЪРДИ ЦЕНАТА ОТ САЙТА НАЛИ ?!?!?!

 

лично мнение - бегайте от такива тарикати

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие кой сте защо си измисляте? Дори не сте купували нищо от нас. Факта че пишете такива думи показва какво ви е нивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нядавах се само аз да съм бил излъган от Alink4 ама уви.

 

Копувам 4 облъчвателя и 4 ниско-честотни кабела за линковете.

Гледам в сайта цена примерно 40 лв. облъчвател и 20 лева кабела

 

идва стоката и куриера вика " 4 облъчвателя по 48 лева и 4 кабела по 25 лева"

Викам си "а я чакай малко - тука нещо не е както трябва"

обаждам се и ми вика една госпожа по телефона - "ами може грешка да е станала в сайта с цените"

ОБАЧЕ ПРЕДИ ДА ГИ ПОРЪЧАМ К**ЧКАТА ПО ТЕЛЕФОНА МИ ПОТВЪРДИ ЦЕНАТА ОТ САЙТА НАЛИ ?!?!?!

 

лично мнение - бегайте от такива тарикати

Същите хора отказаха да ми вземат обратно устройство  Loco M5  един час след като го бях купил. Даже не го бяхме вадили от кутията а само прозрачната лепенка беше срязана  на кутията. Колегата погршка взел  Loco M5 вместо Loco M2 искахме да ги сменим. Вярно че беше наша грешка, но това показва  отношение към клиента и стил на работа. Нито те забогаяха с парите от това устройство , нито аз обеднях. Факт е ,че ме изгубиха като клиент. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същите хора отказаха да ми вземат обратно устройство  Loco M5  един час след като го бях купил. Даже не го бяхме вадили от кутията а само прозрачната лепенка беше срязана  на кутията. Колегата погршка взел  Loco M5 вместо Loco M2 искахме да ги сменим. Вярно че беше наша грешка, но това показва  отношение към клиента и стил на работа. Нито те забогаяха с парите от това устройство , нито аз обеднях. Факт е ,че ме изгубиха като клиент. 

Поредната лъжа кога ви е отказано дайте сериен номер на техниката и кога е закупена и кога ви е отказана . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вас сме купували само един път. Имам само една забележка - гаранционната карта беше в насипно състояние не знам по каква причина и за това не казваме, че сте Вие.

 

Но като гледам се опитвате да изкарате всички, че лъжат?

Analog Audio™

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

::)Определено лицето c.petkov  е майстор в съчиненията нека докаже с товарителница или с фактура че е купил изобщо не ни е клиент. Много жалко поведение!

Всъщност първият недоволен не си изпращаше техниката след като си я изпрати му я заменихме. Другият c.petkov тотални измислици и клевети. Самият факт че при регистриране на фирмата Алинк4 нямахме нито един клиент и почнаха да ме оплюват е за какво говорим.........Хората които пазаруват определено са доволни и пазаруват регулярно но не са седнали да пишат колко сме коректни :) Много е възможно тези писаници да са от конкуренциите даже съм почти сигурна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредната лъжа кога ви е отказано дайте сериен номер на техниката и кога е закупена и кога ви е отказана . 

Лъжа друг път . Има го в базата ви данни. Има го и тука публикувано във форума ;-). ЛИЧНО шефа на Релоад ми отказа в ЛИЧЕН разговор във офиса ви с аргумента, че никой клиент нямало да си купи устройство със срязана прозрачна лепенка на опаковката ;-). Не спорих много защото грешката си беше наша.  Мога да ви дам и сериния номер и датата на  продажба и номера на фактурата. Устройството отдавна го смених с колега който не го бъркаше че е със срязано тиксо. За мен вие не съществувате като фирма. Когато нещо го няма при другите вносители, си го вкарвам от Гърция с еконт срещу 16 лева транспортна такса но пък за сметка на това без ДДС ;-) Никога съм нямал проблем с Гърците за гаранционни устройства колкото и да не харесвам Гърците като манталитет. Ubiquiti  отдавна не са номер едно нито като цена нито като качество.Има значитено по-добри устройства на същите или по-добри цени и две стъпки напред като електроника. Внасяме си такива и си работим. Реклама няма да правя кой точно са марките. като ви гледам реакцията отношението ви не се е променило към клиентите. Надявам се да нямате успех с продажбите и да останат читавите търговци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.