Jump to content

alink4 некоректно отношение и лошо обслужване


Recommended Posts

Въпросният Клиент беше изтрил тотално Router OS+ boot.

за боот много не съм съгласен :). Ако клиента направи снимка с висока резолюция ще си проличи дали е правено нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е белите екрани да са от това че влизам по МАК наистина. Не се заблуждавам за рестартирането понеже издава единo пиукане, всички лампички започват да мигат и се връзката се губи. Нашия администратор първоначално ме информира за проблема и от Микротик представителите на местно ниво също го погледнха специалист.

Наистна обаче заради това че се вързвам по МАК може да не успявам да изпълня командата за честотата. Ще изпробвам пак утре. Благодаря за съвета.

Администратора ми каза че е давал същите проблеми и той е сложил последна версия на софтуера.

Колега това което казват ailink4 вярно ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Въпросният Клиент беше изтрил тотално Router OS+ boot. Тотален мъртвец беше 450Г . Възстановихме всичко "гаранционно" с качена версия 5.24 ( клиента каза била стара) като сложили бета версията 6.

Микротик го посъветва същото но ние сме некомпетентни и нас не ни взеха в предвид!

След което, Имал проблем борда ок как да го ремонтираме, или заменим като дори отказвате да го изпратите? Защо пълните на хората небивалици те само това чакат.

4 пъти бяхте поканени за гаранционно обслужване. Само заплахи- адвокати, микротик-> това е подло и жалко.

Не разбрах как точно ви отказваме гаранционно обслужване ????

Ето мейла-всеки ще си направи изводите сам за себе си!

Ако смятате, че има проблем техниката ни я изпратете –казваме го за 4 път.

Радвам се че се появихте и вие.

Искам да разнася, че след като констатирахме проблема и ви се обадих ни "отсвирихте" най безцеремонно като ни казахте че няма проблем с борда и че ще ни таксувате 50 лв. и че ще отнеме 1 месец да го оправите. Така ли беше?

След това ви обясних че това не коректно и че вече ми е струвало доста нерви и пари да го връщам до София и че не приемам за нормално нов борд да се рестартира постоянно. Вие ми казахте да не ви заплашвам и да се оправям и ми затворихте телефона. Така ли беше?

След това се обърнах към микротик форума: http://forum.mikroti...php?f=3&t=70906 и ви писах че съм го направил и вие ми писахте по-горния майл. Тъкмо се зарадвах че ще се раберем и получих следния майл:

"Само да допълним- нашият наистина лош сервиз не желае да работи с експерти като вас и вашият ученик който изрече толкова много лъжи! Свържете се към друга фирма да ви обслужва извънгаранционните проблеми! Не желаем с такива проблемни клиенти да работим! Спестихме ви 50лв такса, но определено не сте заслужили ! Повече не ни безпокойте не желаем да работим с вас!"

на който отговорих:

"Здравейте,

Аз също не желая да работя с магазин с такова обслужване като вашето. Администратора ни е добър специалист и е конфигурирал доста такива устройства и всъщност той ви припоръча.

Ние не сме проблемни клиенти но когато си купим нещо и то не работи, разбира се се опитваме да си търсим правата.

Благодаря за спестените 50лв. но за мен аз съм в преразход с 215 лв. - 200лв. за 4 часа работа на администратора и 15лв. за пощенски разходи.

Няма как да не ви безпокоя докато не се оправи проблема защото наистина има дефект и ви моля за пореден път да ни съдействате да го отстраним или да замените устройството.

Не е в мой интерес да създавам лош имидж на магазина нито пък да хабя нерви и пари да се разправяме."

на който отговор нямаше.

Така ли беше?

Не пълня на хората главата с глупости а им обяснявам как се отнасяте с клиентите.

Ако искате покажете на всички че имате добро обслужване и ми върнете парите за борда и аз ще ви го върна за моя сметка. Нов е не съм доволен от него както обясних на 3-я ден от покупката, вие не искате да работите с клиенти като мен и аз не искам да работя с магазин като вашия така че нека да оправим проблема и да спрем да си губим времето взаимно.

Колега това което казват ailink4 вярно ли е?

Получихме борда и го дадох на администратора да го конфигурира. Той констатира, че има проблем и не работи стабилно тъй като се рестартира. Свързах се с Алинк и ги уведомих, при което те ми казаха да им го изпратя.

Изпратих го за моя сметка и ми го върнаха след около седмица без обратна връзка, просто куриера ми го достави един ден. Позвъних им да попитам дали са го оправили и защо ми го връщат и ми обясниха, че софтуера му бил изтрит и те са му сложили нов. След което администратора пак се зае с конфигурацията но пак се рестартираше. Той заподозря че това се дължи на 22% лоши сектори които не се оправяха след Netinstall. Свързах се с Алинк и им обясних но както се вижда от предишния ми пост ме "отсвириха". След това се заех да проверя сам и да видя дали борда работи но наистина се рестартира постоянно. При което се свързах с Микротик, които ми казаха да изпълня следните команди:

1. please run bios upgrade procedure "/system routerboard upgrade" then reboot the

unit.

2.after that, when RouterBOARD starts run this command:

"/sy rou set set cpu-frequency=680MHz" it will return cpu to default frequency,

right now it is running at greatly reduced frequency.

Изпълних първата и като ми пристигне кабела утре ще се опитам да изпълня и втората.

Тук някъде реших да пиша и във форума защото не мисля че е нормално като купя нов борд да се рестартира постоянно и да не работи и като се обадя да им обясня на тези хора които го продават да ни казват че до 1 месец ще ни го оправят срещу 50 лв.

Готов съм ако някой иска да му направи диагностика и е от Пловдив да заповяда да му го покажа. Ако се окаже че няма проблем ще му платя за услугата и ще си взема думите назад. За мен, за администратора и за още един специалист който го погледна, борда не работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Администратор

Съвсем информативно тоя борд пуснат индивидуално без лан кабели само рестартира ли се

п.с.

разпадането на връзка по мак адрес обикновенно е свързано с мрежов проблем или такъв с защитната стена или калпава лан карта

Харесай поста ^^^
acer.gif htc.gifsigpic4024_2.gif

Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа


ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно устройство се пробва първо с оригиналният фирмуер и ако дава проблеми не се ъбдейтва а се връща на търговеца за замяна. Също така бета версии на фирмуер, не могат да се смятат за "нови" и "последни" а са за тестване, на който смее. Аз го правя на виртуални машини а не на устройства, които очаквам да работят без проблемно. Връзка по МАС с МикроТик се получава идеално с някои мрежови карти и е загубена кауза с други. Първата ми работа след, като ресетна фабричните настройки е да пусна DHCP клиент, за да се вържа по IP. След, което пействам съдържанието на един текстов файл /който предварително съм си написал/ с настройки в конзолата. До колкото е видно от дискусията, търговеца може да е виновен, но може и да е напълно невинен. Спазвайте правилата и препоръките на производителя, преди да изревете по форумите. Принципно ъпдейт на фирмуер се води рискова операция и не е гаранционно събитие, а повечето производители упоменават че е на "ваш риск". Няколко пъти с дъна на Асус ми се е случвало да "умрат" след ъпдейт на биос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах от толкова писане колегата дали е сложил водата в хладилника. :)

Ок върнете го но при липса на проблем или неотнасящ се като фабричен дефект ще ви бъде таксуван!!!

Ами то всички клиенти трябва да са инженери, а излиза че сме "ученици" според Вас. Трябва да се доверим на Вашите приказки дори и да не е така. Всичко може да се извърти по вина на клиента ако реши търговеца - дори и че го е купил :).

Микротик не ви е оторизирал да правите ремонти. Как да сме сигурни че не го е правил някой ученик? За една седмица е абсурдно да иде до латвия и да се върне, а когато отиде до микротик лепят стикер с констатацията.

Само да допълним тази версия която сте качили изобщо не се препоръчва и не очаквайте да работи стабилно и да няма бъгове.

И аз да допълня че продавате нови устройства струващи 1000+ лева с по-долна версия (още "по-бъгава" и не работещи с 5.х). Те проблемни ли са? Да не си купуваме? Защо продавате устройства с "бъгави" версии и после клиента виновен?

Тук е момента да кажа и че има проблемна партида грувета. Чисто нови, отваряш слагаш и ТХ е 1-2mw (измерено с power meter). От 10купени 4 бяха проблемни. Радвам се че не съм ги купил от Вас. Първото нещо което щяхте да ми кажете е че сам съм си ги изгорил защото съм ги пуснал без антена :). За мое щастие ми бяха заменени на момента без въпроси и чакане.

Така че явно е много важно от къде се купува и понякога като се хванем за лев-два-пет по-евтино може да съжаляваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз ли съм киорав или на един от шотовете борда има съвсем неприличен % bad ?

Само с този шот от форума на mt си е за гаранционна замяна.

http://forum.mikrotik.com/viewtopic.php?f=3&t=70906

  • Харесай 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бахти куцата държава ?!

Защо не са искали да си го вземат обратно на 3тия ден ? Това е по закон.

И двете страни са досадно прави но криви да се набутват сами на конфликтно отношение. (садо-мазохизъм)

А кой е локалния спец дето го е гледал, къде пише че е такъв (вероятно и той е осрал нещо, както и "администратора") ?!

  • Харесай 1

-

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би най сетне някой ще осъзнае , че клиента винаги има право, колкото и тъпо да постъпва!

... и яз можем, и тате може, ма козата си сака пръч!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем информативно тоя борд пуснат индивидуално без лан кабели само рестартира ли се

п.с.

разпадането на връзка по мак адрес обикновенно е свързано с мрежов проблем или такъв с защитната стена или калпава лан карта

Рестартира се. Включих го в захранването, работи 2.5 минути след което изпиука и премига.

Бахти куцата държава ?!

Защо не са искали да си го вземат обратно на 3тия ден ? Това е по закон.

И двете страни са досадно прави но криви да се набутват сами на конфликтно отношение. (садо-мазохизъм)

Чист садо-мазохизъм! Стигнах до там жена ми да ми носи 130 лв. за да престана да се занимавам с това нещо.

Наистина цялото това нещо е лошо и за двете страни. Аз приемам поканата да го върна. Ще им отговоя на Алинк на поста след този.

А кой е локалния спец дето го е гледал, къде пише че е такъв (вероятно и той е осрал нещо, както и "администратора") ?!

По-добре да не го замесвам и него, че ще стане сложно. Благодарен съм му, че дойде в нашия офис и отдели 3 часа за да измъкнем support файла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина цялото това нещо е лошо и за двете страни. Аз приемам поканата да го върна. Ще им отговоя на Алинк на поста след този.

Върни го и не търси под вола теле :). След този им пост че ще го заменят е без мислено да се дискутира повече (освен ако не търсим повод да се заяждаме). Каквото било-било. Спора е разрешен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпрате ни го този борд за наша сметка. Ще ви изпратим нов!

Благодаря! Ще го изпратя днес, най-късно утре.

Може би най сетне някой ще осъзнае , че клиента винаги има право, колкото и тъпо да постъпва!

Това наистина може би търговците трябва да разберат. Знам, че има различни клиенти и че понякога не е лесно да си търговец но ако беше лесно щях да си направя и аз един магазин.

Надявам се отношението на Алинк да се е дължало на това, че са сравнително млада фирма (виждам че е от 2012) и че са допуснали грешка и ще си подобрят отношението към клиентите за напред. Може би ако тона е по-дружелюбен и се вслушват малко повече няма да се стига до тук.

Върни го и не търси под вола теле :). След този им пост че ще го заменят е без мислено да се дискутира повече (освен ако не търсим повод да се заяждаме). Каквото било-било. Спора е разрешен.

Раздвам се че стигнахме до решение на проблема. Благодаря на всички които писаха по темата.

Ще пиша пак когато получа новия борд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Раздвам се че стигнахме до решение на проблема. Благодаря на всички които писаха по темата.

Ще пиша пак когато получа новия борд.

Ако и той се рестартира да знаеш проблема е в зад-клавиатурното устройство, това устройство трябва да го ъпгрейднеш с най новия firmware. ;D ;D ;D

Редактирано от syscom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.