Jump to content

ReloadBG


PcTuninG™

Recommended Posts

според мен в БГ доставчиците на микротик има какжо да учат относно ценова политика гаранционни и извън гаранционни условия и отношение към клиента. относно релоуд при първия ни разговор казаха че ако купувам редовно можем да говорим за цени извесно време си купужах всяка седмица по някоя машинка попитах ги и те казаха че за по 1000 лв не правят отстъпки следващия път поръчах за 1600 лв отстапка пак нямаше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 157
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • Tsunami

    15

  • NetworkPro

    10

  • MiPSus

    9

  • smacker

    9

  • 1 месец по-късно ...

Виждам че доста от колегите са настроени негативно към Релоуд бе ге и явно аз ще съм поредния, който се присъедниява към тях. Още от първите ми разговори с тях ми направи впечатление липсата на компетентно мнение по въпросите, които ме вълнуваха но оставих това на страна тъй като реших че те са само търговец и не им влиза в задълженията да дават безплатни консултации въпреки че това бяха чисто технически въпроси за продуктите, които продават но както и да е... купих това, което бях решил, купих и още техника която ми е необходима тук за сървърите на обща стойност около 1000 лв, плащането се забави от наша страна с няколко дни понеже просто не беше подписано от онлайн банкирането и няма да ви казвам какви заплахи бяха по телефона, то с мутри ли не беше, то със полиция ли не беше направо ме побъркаха 3 дни но и това го преглъщам защото си е наша грешката... капака на всичко беше днес когато реших да ресетна 2 устройства, които са закупени много отдавна, можеби преди 3-4 години, като ги ресетнах и си загубиха лицензите, отивам във mikrotik.com и там тяхния телефон за съпорт. А с тях си комуникарам все още понеже търсим решение за цялостно wi-fi покритие на хотелите - общо около 30-40 устройства и реших да им звънна понеже нали си имаме приказка вече и питам каква е процедурата в този случай - казват ми ако не са закупени от нас няма да получите съпорт. Изпратих им серийните номера и естествено ми върнаха мейл че не са закупени от тях, аз се обадих на този, който ги е закупил и той твърди че са купени от тях. Звъня им пак, питам ги какво става каква е процедурата, ще ми съдействате ли за тези лицензи, от вас са купени устройствата ... отговор: устройствата не са купени от нас и ми затваря телефона и вече избеснях, набрах телефона няколко пъти, отсреща ми затваряха и като ми вдигна му обясних в прав текст че съм много разочарован от тях и че поръчката за тези 30-40 устройства отпада. Отговора беше само - добре... всеки да си прави сам изводите що за дебилна фирма са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Процедурата е следната - правиш си нетинстал на девайса, пращаш suppout на support@mikrotik.com с обяснения за загубата на лиценза и искане на нов, като прикаченo пращаш suppout-a и снимки от стикерите който са на девайсите със серийните номера. Смениха  ми 3-4 такива за няколко години без никакви проблеми.
Просто си се насочил в грешна посока :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам че доста от колегите са настроени негативно към Релоуд бе ге и явно аз ще съм поредния, който се присъедниява към тях. Още от първите ми разговори с тях ми направи впечатление липсата на компетентно мнение по въпросите, които ме вълнуваха но оставих това на страна тъй като реших че те са само търговец и не им влиза в задълженията да дават безплатни консултации въпреки че това бяха чисто технически въпроси за продуктите, които продават но както и да е... купих това, което бях решил, купих и още техника която ми е необходима тук за сървърите на обща стойност около 1000 лв, плащането се забави от наша страна с няколко дни понеже просто не беше подписано от онлайн банкирането и няма да ви казвам какви заплахи бяха по телефона, то с мутри ли не беше, то със полиция ли не беше направо ме побъркаха 3 дни но и това го преглъщам защото си е наша гр

ешката... капака на всичко беше днес когато реших да ресетна 2 устройства, които са закупени много отдавна, можеби преди 3-4 години, като ги ресетнах и си загубиха лицензите, отивам във mikrotik.com и там тяхния телефон за съпорт. А с тях си комуникарам все още понеже търсим решение за цялостно wi-fi покритие на хотелите - общо около 30-40 устройства и реших да им звънна понеже нали си имаме приказка вече и питам каква е процедурата в този случай - казват ми ако не са закупени от нас няма да получите съпорт. Изпратих им серийните номера и естествено ми върнаха мейл че не са закупени от тях, аз се обадих на този, който ги е закупил и той твърди че са купени от тях. Звъня им пак, питам ги какво става каква е процедурата, ще ми съдействате ли за тези лицензи, от вас са купени устройствата ... отговор: устройствата не са купени от нас и ми затваря телефона и вече избеснях, набрах телефона няколко пъти, отсреща ми затваряха и като ми вдигна му обясних в прав текст че съм много разочарован от тях и че поръчката за тези 30-40 устройства отпада. Отговора беше само - добре... всеки да си прави сам изводите що за дебилна фирма са.

 

 

 

 

 

 

 

Здравейте, работя във въпросната фирма и се учудвам как хората пресъздават ситуациите. Колега Void аз бях свидетел на получаване на фалшиво платежно от ваша страна след което ви бяхме изпратили техника като ви се предоверихме.. Получихте си техниката,  но пари нямаше. Трябваше да ви се молим да ви звъним 100 пъти за да си получим плащане по това което сте си получили против наше желание. Когато се бях свързал аз и мои колеги с вас по телефона какво се случи? Тя шефката е почивка , сега не е тук , не може да разпише пълна пародия и разиграване. Питам преведохте ли парите- да след малко ще дойде шефката  и така колко време всеки ден разписваше?

Работил съм къде ли не но такива чудеса не бях виждал  :)

Вие така пресъздадохте нещата все едно сме ви давали зор да си платите просто нещо. Важното уточнение беше че техниката си я бяхте получили с цената на измама (фалшивото платежно). Явно работя в дебилна фирма защото си иска пари собственика за доставена техника  :mellow: Ако фирмата беше моя и имах тези възможности бих подал сигнал веднага на другият ден не бих чакал . Това е логична стъпка на всяка фирма .Вие правите документна измама и е срамота да говорите каквото и да е било. Моето мнение е колкото и перфектна да е една фирма винаги ще има недоволни клиенти въпроса е да са под няколко процента което тук е факт. В предишната ми работа ( доставчик като повечето тук) бяха многократно повече недоволните  но там се работи с крайни клиенти и наистина беше сложно-защо нямам интернет и крещи по телефона- отиваме той си извадил кабела на лана че му светело нощем   :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте, работя във въпросната фирма и се учудвам как хората пресъздават ситуациите. Колега Void аз бях свидетел на получаване на фалшиво платежно от ваша страна след което ви бяхме изпратили техника като ви се предоверихме.. Получихте си техниката,  но пари нямаше. Трябваше да ви се молим да ви звъним 100 пъти за да си получим плащане по това което сте си получили против наше желание. Когато се бях свързал аз и мои колеги с вас по телефона какво се случи? Тя шефката е почивка , сега не е тук , не може да разпише пълна пародия и разиграване. Питам преведохте ли парите- да след малко ще дойде шефката  и така колко време всеки ден разписваше?

Работил съм къде ли не но такива чудеса не бях виждал  :)

Вие така пресъздадохте нещата все едно сме ви давали зор да си платите просто нещо. Важното уточнение беше че техниката си я бяхте получили с цената на измама (фалшивото платежно). Явно работя в дебилна фирма защото си иска пари собственика за доставена техника  :mellow: Ако фирмата беше моя и имах тези възможности бих подал сигнал веднага на другият ден не бих чакал . Това е логична стъпка на всяка фирма .Вие правите документна измама и е срамота да говорите каквото и да е било. Моето мнение е колкото и перфектна да е една фирма винаги ще има недоволни клиенти въпроса е да са под няколко процента което тук е факт. В предишната ми работа ( доставчик като повечето тук) бяха многократно повече недоволните  но там се работи с крайни клиенти и наистина беше сложно-защо нямам интернет и крещи по телефона- отиваме той си извадил кабела на лана че му светело нощем   :blink:

 

Ей тая глупост с фалшивото платежно ме изумява все повече и повече. Аз 20 пъти ви обясних че това е нормално платежно от онлайн системата на банката и че е нормално да има забавяне на плащането нали се сещате че не може шефката да стои нон стоп в интернет и да подписва всяко едно платежно веднага след подаването му. Забавянето беше съвсем нормално 3-4 дни след като е пуснато беше подписано. Вие изопачихте нещата с фалшиви платежни и др. глупости. Сега чувам и жалби подавате срещу мен че ви клеветя в публичното пространство. Ами добре искам да видя кое по точно е клевета ? След като аз имам доказателства за всяка една дума, която съм казал.

Процедурата е следната - правиш си нетинстал на девайса, пращаш suppout на support@mikrotik.com с обяснения за загубата на лиценза и искане на нов, като прикаченo пращаш suppout-a и снимки от стикерите който са на девайсите със серийните номера. Смениха  ми 3-4 такива за няколко години без никакви проблеми.

Просто си се насочил в грешна посока :)

Очаквах да получа съпорт от релоуд след като са представител на микротик. Мисля че това е нормално нали ? Какъв им беше проблема да ми кажат пишете мейл на микротик.ком и готово вместо да ми отказват съпорт защото устройствата не били закупени от тях ...

Редактирано от v0id
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забавянето беше съвсем нормално 3-4 дни след като е пуснато беше подписано.

 

Няма нищо нормално. Плащаш - вземаш. Коментарите са излишни. Като не ти харесва не купувай.

Видял си тема че "плюят" някой и ти да не останеш по назад и да се присъединиш.

Затова ни е на такова положение държавицата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тая глупост с фалшивото платежно ме изумява все повече и повече. Аз 20 пъти ви обясних че това е нормално платежно от онлайн системата на банката и че е нормално да има забавяне на плащането нали се сещате че не може шефката да стои нон стоп в интернет и да подписва всяко едно платежно веднага след подаването му. Забавянето беше съвсем нормално 3-4 дни след като е пуснато беше подписано. Вие изопачихте нещата с фалшиви платежни и др. глупости. Сега чувам и жалби подавате срещу мен че ви клеветя в публичното пространство. Ами добре искам да видя кое по точно клевета ? След като аз имам доказателства за всяка една дума, която съм казал.

Очаквах да получа съпорт от релоуд след като са представител на микротик. Мисля че това е нормално нали ? Какъв им беше проблема да ми кажат пишете мейл на микротик.ком и готово вместо да ми отказват съпорт защото устройствата не били закупени от тях ...

Платежното е документ който удостоверява плащане, както и вашите потвърдителни думи парите са ви преведени изпрате техниката че ми е спешна. Май ви чакат сериозни проблеми за документната измама.Вместо ние да подадем оплакване вие се сърдите, правите се на убидени ето на това му викам наглост. Освен и ние да пуснем навсякъде в интернет какви измами правите та да не може да си изчистите името на фирмата ви? Шефката ви дали ще е доволна как мислите ? Ако вашата управа не вземе мерки ние ще вземем други такива. Платежното което ни е изпратено съда надали ще го разглежда като истинско. Май трябва там да давате обяснения а не тук. Повярвайте ние имаме повече доказателства включително обидите по фирмата само защото ви е отказано съдействие за техника на конкуренцията! 

Редактирано от slujitel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уговорката ни беше да ви изпратя платежно, това и направих и не е фалшиво, готов съм да вляза в съда за да го докажа.

Обиден съм не заради този разговор, в крайна сметка си получихте парите и се уверихте че сме коректни. Въпреки това обаче ми отказвате съпорт за закупена от вас техника а и дори и да не е закупена от вас то вие сте представител на марката и сте длъжни да окажете съдействие. Това е обидното. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уговорката ни беше да ви изпратя платежно, това и направих и не е фалшиво, готов съм да вляза в съда за да го докажа.

Обиден съм не заради този разговор, в крайна сметка си получихте парите и се уверихте че сме коректни. Въпреки това обаче ми отказвате съпорт за закупена от вас техника а и дори и да не е закупена от вас то вие сте представител на марката и сте длъжни да окажете съдействие. Това е обидното. 

 

Никакви уговорки не сме имали платежното удостоверява превод. Какво значи не е подписано то на практика може и да не се подпише никога. Вие се радвайте че не сме като вас да ви оплюваме защото определено сте некоректен самият Вие. Нещо лошо да сме ви казали написали някъде?.Пак ви казваме не може да разрешаваме на всеки проблеми по телефона за стока закупена от друго място. Ако бяхте наш редовен и лоялен клиент нямаше проблем но в случая ние останахме неприятно изненадани с липсата на плащане стоката на другият края на БГ и приятен глас "шефката я няма, зъни там, или мен не ме интересува както днес каза ваша колежка" . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак ви казвам че техниката е закупена от вас. По горе колегата казва каква е процедурата:

 

Процедурата е следната - правиш си нетинстал на девайса, пращаш suppout на support@mikrotik.com с обяснения за загубата на лиценза и искане на нов, като прикаченo пращаш suppout-a и снимки от стикерите който са на девайсите със серийните номера. Смениха  ми 3-4 такива за няколко години без никакви проблеми.
Просто си се насочил в грешна посока :)

Това не можеше ли да ми го кажете вие вместо да ми затваряте телефона ?

Не се чудете защо ви плюят по форумите, с нападки и заплахи за съд и с мутри не се гради име. Гради се с отношение към клиента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак ви казвам че техниката е закупена от вас.

Това се доказва лесно с фактура и/или гаранционна карта издадена от тях за точните устройства.

Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи

Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо

При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

v0id

Не ме разбирай погрешно ... аз съм си супер доволен от Reload.BG

Oще от самото начало си бачкам с тях. Никога не съм имал каквито и да било проблеми. Предния ми пост го казах с цел да ти помогна, не да ги "оплювам"

Смея да твърдя, че винаги съм бил коректен с тях, както и те с мен :)

 

Когато искаш нещо веднага - искаш с наложен платеж.

Когато искаш по банка, чакаш до 2 дена, което е съвсем в реда на нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво чудно има е това, че едно платежно е наредено в банката , но виси докато не бъде електронно подписано от шефа. Искали сте платежно , не пари - получили сте платежното , а не парите. Не разбирам какво не се разбира?

Всичко се случва, да няма достатъчно пари в точния момент по сметката, разписващия да си има други грижи и да не му е до това. Нищо не се е запалило , при правилно водена официална кореспонденция не би следвало да се реве за дни , а за месеци. Къде къде по-големи клиенти редовно ми бавят плащанията по фактури за големи суми по месец и по два, не съм седна да им пиля или да ги заплашвам :)

 

Всеки съди другите по себе си ...

... и яз можем, и тате може, ма козата си сака пръч!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде иди им го обясни...нормално е да си поискаш парите за стока, която си изпратил и е нормално след като съм обяснил каква е ситуацията да се изчака необходимото време и да се получи плащането ...те почнаха фалшиви документи били, не знам кво било те тея виждали ли са електронно банкиране ? Не знам за кви 8 цифрени капитали говорят и защо си мислят че някой ще се впечтли. Ние все едно работим със стотинки. 

Да не говорим и че ме заплашват открито с мутри. Те държали цялото черноморие, мутрите били тяхни хора. Сега като видяха че ги плюя във форума решиха да пишат и на шефката ми да питали какви мерки ще се предприемат срещу мен. Ами ще ви кажа господа от релоуд : ръководството е изцяло зад гърба ми, не може да  се отнасяте така към клиент и да очаквате че ще си мълчим. Не сме свикнали на подобно отношение и нямаме намерение да свикваме. Лошото е че докато не се опариш не разбираш за какво става дума и за това са форумите да си го кажем както си е и всеки да си прецени сам. И вместо да ме заплашвате вземете си оправете политиката че никакви клиенти няма да ви останат. Колкото и да не ви пука за тоя форум, което явно не е така след като предприемате подобни мерки ( заплахи, полиция, мутри, жалби и т.н. ) то това рано или късно ще ви се отрази. Айде със здраве и си чакам призовката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.