Mile Отговорено 4 Ноември, 2012 Доклад Сподели Отговорено 4 Ноември, 2012 (Редактирано) тоя рокет не му давате да издъхне и да се пресели в силициевите полета и това си е Редактирано 4 Ноември, 2012 от Mile Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RudY-ElectriC Отговорено 5 Ноември, 2012 Доклад Сподели Отговорено 5 Ноември, 2012 тоя рокет не му давате да издъхне и да се пресели в силициевите полета и това си е Ами не му даваме да ни изостави няма отърване от назе, да не е идвал в България , извършихме му трансплантация на няколко органа и сега си живее. Рокета си работеше имаше закачени 8 клиента..само лана не светеше.. по радио си влизах..друг колега от форума му налепи чиповете(разбира се това след първия "ремонт") и сега рокета си работи на айтоската кула...мислех да го ползвам за резерва ама след последните грамотевици му намерих приложение... ПС : единствения ми проблем с тази фирма е този случай... Нали знаеш в един момент и най коректният става алчен, и следва това - абе аз що не ги взема тия части той няма да забележи, или нещо такова, връщаш устройството и казваш много е зле и толкова. …Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарни...те. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо… К. Иречек, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iontcho Отговорено 16 Ноември, 2012 Доклад Сподели Отговорено 16 Ноември, 2012 От 2 години купувам продукти от фирма ReloadBG, предимно UBIQITI. На няколко пъти имах проблем с закупени, но не работещи устройства. Когато отидох да ги сменя ми отказаха подмяна. Страшно съм разочарован и ако случайно ви се налага да си купувате такива устройства, то нека ReloadBG бъде последната фирма от която да го направите. Започнах да купувам същите продукти, но на по-ниска цена и с двойно по-голяма гаранция от фирма LanCom, но до сега не ми се е налагало да подменям някакъв продукт. Някой има ли някакви отзиви за тази фирма? 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gbdesign Отговорено 16 Ноември, 2012 Доклад Сподели Отговорено 16 Ноември, 2012 Лан Ком са коректни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
donioi Отговорено 3 Януари, 2013 Доклад Сподели Отговорено 3 Януари, 2013 Гузен и негонен бяга! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
donioi Отговорено 3 Януари, 2013 Доклад Сподели Отговорено 3 Януари, 2013 Погледни форума по-нагоре, и ги потърси във фактурите , те вече не поръчват от вас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Madafaka Отговорено 3 Януари, 2013 Доклад Сподели Отговорено 3 Януари, 2013 Ей го и този я моля си напишете фирмите с радост няма да ви продаваме "никога повече" От коя фирма си да не ти продаваме ? А не като закъсате за нещо да звъните за нещо което го няма в ланком-а хаха. Великата фирма с кредит и наем на помещения И обънете внимание не потърсена стока в рамките на 1 месец става собственост на фирмата хаха това ако го напишем ние ще кажете, че измами въртим. Моля напишете списъка обещава ме да не работим с вас! Такива анонимни оплювковци, които не са ни клиенти не са актуални ! Хахаха ако закъсате щял да свърши работа хахахах смяхххххххх в залата.Обаждал съм се на фирмето за спешна покупка и след 10 мин. ми вдига един заспал глас и ми вика"ако няма да вземеш 10 кашона нямам сметка сори чао". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
donioi Отговорено 3 Януари, 2013 Доклад Сподели Отговорено 3 Януари, 2013 То май няма отдавна фактури и като гледам диалекта на писане представям си и как говорите, за какви клиенти говорите въобще. Затваряйте гаражчето и се отдайте на други занимания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiPSus Отговорено 4 Януари, 2013 Доклад Сподели Отговорено 4 Януари, 2013 [18:24:01] Ивайло Костадинов: Добра вечер колега и за много години [18:24:21] wifibg: За много години [18:24:29] Ивайло Костадинов: мерси [18:24:34] wifibg: [18:24:53] Ивайло Костадинов: имам проблем с единия от PowerBridge при мен [18:25:11] Ивайло Костадинов: хоризонтално загуби мощност [18:25:25] Ивайло Костадинов: това е по гаранция [18:26:02] wifibg: ок с гаранционната карта го донесете [18:26:23] Ивайло Костадинов: не знам ще я издириме ли между другите [18:26:35] Ивайло Костадинов: по мак нали ни ги даваш в протоколите [18:27:09] wifibg: ок [18:27:20] wifibg: трябва карта ако се търси гаранция [18:27:40] Ивайло Костадинов: така ли е [18:28:37] wifibg: да не ги водим при нас отдавна за да се облекчим и с това [18:28:56] Ивайло Костадинов: демек ако е фалшива , няма проблем [18:29:55] wifibg: ако може да си напечатате фалшива и не я разпознаем [18:30:49] Ивайло Костадинов: Виж са, ако ше се прайме на луди , заеби, ако ще работиме ... колегата не ги пази щото и ние нямаме деловодство. [18:31:04 | Edited 18:31:10] wifibg: разговора приключи всичко добро [18:31:04] Ивайло Костадинов: но щом нямаш информация за продажбите [18:31:08] Ивайло Костадинов: здраве да е [18:31:16] Ивайло Костадинов: и не само разговора приключва [18:31:21] wifibg: обесних нормално [18:31:31] Ивайло Костадинов: да, щото така ти изнася [18:31:40] wifibg: нямаме база ОК? [18:31:57] Ивайло Костадинов: а фактурата [18:32:01] Ивайло Костадинов: не важи ли [18:32:07] wifibg: там има ли сериен номер [18:32:09] wifibg: ? [18:32:10] Ивайло Костадинов: или трябва гаранционна карта [18:32:17] Ивайло Костадинов: разбира се че е там [18:32:26] Ивайло Костадинов: и в счетоводството е фактурата [18:32:35] wifibg: фактурата няма сериен номер [18:32:55 | Edited 18:33:00] wifibg: гаранция е документ който го изискват във всяка фирма [18:33:15] wifibg: http://reloadbg.com/garancia.html ... и яз можем, и тате може, ма козата си сака пръч! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plarol Отговорено 5 Януари, 2013 Доклад Сподели Отговорено 5 Януари, 2013 (Редактирано) Здравей Наско, и за много години. Аз съм човека който "ползваше правото" МОБИНЕТ да е клиент на Reload. Фирмата ми е малка и с малки капитали, никога не съм парадирал обратното. Съгласието да плащам по банка съм го взел от теб и с изключение на един път (не мога да намеря в пощата съобщението за закъснение, ако го имаш, побликувай го тук) съм плащал навреме, когато съм те бавел с плащането (8-10 дни) е било с твое знание и разрешение още преди да взема оборудването. Винаги до сега съм се старал всичко във взаимоотношениата м/у нас да е точно..Когато съм казал, че нямам възможност, значи,че нямам, когато съм казал, че съм забравил плащането, значи, че съм забравил. Никога не съм те лъгал и не съм шикалкавил. Не знам защо си мислиш, че съм се правел на "ударен" и, че съм "неблагодарник". НИКОГА до сега не съм употребявал сравнения и епитети спрямо фирма Reload и теб.Не ти прави чест да се изказваш по този начин. Много ненужна злоба използваш за да се защитиш. И още нещо, правото да съм ви клиент е лично мое и мога да го ползвам както,когато и колкото намеря за добре.Със здраве. Росен Иванов Редактирано 5 Януари, 2013 от Plarol няма нищо по хубаво от лошото време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ефект Отговорено 5 Януари, 2013 Доклад Сподели Отговорено 5 Януари, 2013 (Редактирано) Мойто момче преди да мрънкаш се запознай малко със сервизна дейност. Ти изобщо наясно ли си че един чип като окъси цялата платка се отстранява ? А наясно ли си че като има няколко такива чипа по платката ремонта е безсмислен? Наясно ли си че никой сервиз няма да ти възстанови частите по местата им безплатно . Ако искаш ще ти сипя и на теб такива чипчета ,че сме се позарили с тях изпечени , наполовина овъглени и подобни струват много да ти кажа , толкова много че чак освен да се запалиш с късото за друго няма да са ти полезни. Мобинет загуби права да е наш клиент. Това, което публикувате не осъзнавате ли че ставате Вие за смях? Това е благодарността на фирма МОБИНЕТ, която редовно в извънработно време и в почивни дни ни ангажираше да "купят" техника, която не плащаха - защото нямали възможност в момента. Другият път копирай и текстовете за подсещане, че имате задължения неблагодарници и как се правите на ударени. Хората са станали доста жалки и неблагодарни. И да не забравяме специално за тях доставихме power bridge- е не купиха нито един след като им бяхме обясни ли че ги спираме и специално за тях направихме внос! Това си е коректността на българина. Поръчваш и се покриваш . Честита нова година на всички колеги с пожелания за много успехи и здраве. Това с мойто момче звучи мнго гадно нещо от рода, че имате отношение с майка му. Не си мислете, че само Вие разбирате от платки и чипове и да дефенирате "окъси цялата платка" и да си мислете, че значи супер основателн дефект пред клиента. А Вие Reload не се ли усещате, че ставате много за смях пред голям процент от юзъри от този форум тук сме тесен кръг компетенти хора които наистина знят за какво става въпрос и начина по-който подхождате е направо смешен. Щом сте много отворени защо не поставите условие в което преди клиент да купи UBNT продукти да го запознаете с техническите препоръки от UBIQUITI от рода на (да използват само FTP кабел на UBNT ДА КРИМПВАТ САМО FTP RG45 КОНЕКТОРИ НА UBNT ЗАЗЕМЕНИ ОТ ДВАТА КРАЯ) и евентуално протектори от пренапрежение което дефакто няма смисъл.Reload наблегнете на това условие ще има ефект. Иначе за колегите, чипове за ремонт има по 10лв. в ebay. 06.2012 уволних мой служител за това, че без моето знание е поръчал продукти предлагани от Reload факт е,че съм отказал и още и двама колеги от услугите на Reload.Все пак има други изключително коректни дистрибутори.И като заключение винаги Reload се оправдава и изкарва клиента виновен защото те са много кадърни пък ние сме некадърните жалко Редактирано 5 Януари, 2013 от ефект няма начин да няма начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiPSus Отговорено 5 Януари, 2013 Доклад Сподели Отговорено 5 Януари, 2013 Това "бизнес държание" си има историческо предисловие. То се казва Видеомакс ( по-старите колеги в бранша знаят). Видеомакс беше първата сериозна фирма за внос/мод на wifi линкове е София , това първите SMC 802.11 , първите 802,11b със пиктейл на N и първите калифорнии. После Senao B 500mW пак те го внесоха. Посел Airaya те я внесоха, те я и модваха .... фирма с велика история , която в момента не продава. Причината е в отношението на фирмата с клиента относно гаранциите познато ви вече и от фирма Релоуд а от къде идва Наско от Релоуд, ами от Видеомакс бе той е едно по-малдо копие на г-н Чолаков. Наско , не знаех , че "плащане по банка" се формулира като "да купя без пари", отделно и срока за плащане, нали си с МИЛИОНИ бе що ме юркаш за 1-2к лева баси, нали ще си ги получиш и с ден или седмица по-късно. Това дали имаме пари щеше да можеш да го прецениш , ако имаше "база" както ти се изрази, та поне малко да може да си направиш равносметката , кой колко е купил и кога е спрял, както и да се запиташ защо така е спрял СИГУРНО Е ФАЛИРАЛ И да добавя по повод последния пост за коректността и % клиенти: КОЛКО УСТРОЙСТВА СА ЗАКУПЕНИ ОТ НАС И КОЛКО ОТ ТЯХ СА ПОТЪРСИЛИ ГАРАНЦИЯ ПРИ ТЕБ? Без да слагаш в сметките заплатените от нас подмени на 3-4 чипа! АЗ ЗНАМ ОТГОВОРА ОТ НАД 200 УСТРОЙСТВА НИТО ЕДНО! Обидно ми е , защото беше длъжен да покажеш отношение, към клиент, да обърнеш внимание, а не да ми пращаш линкове от сайта ти. PowerBridge е ремонтиран от нас снощи за час и днес пак е на линия. Толкова ли беше трудно Наско поне да се направиш на луд че ти пука за клиент който от едно известно време не ти е клиент можеше пък да си го върнеш, около коледа стават чудеса. 1 ... и яз можем, и тате може, ма козата си сака пръч! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiPSus Отговорено 5 Януари, 2013 Доклад Сподели Отговорено 5 Януари, 2013 Благодаря ти че можехме да заплащаме с банков превод закупените от вашата фирма продукти! Благодаря ти и за всички останали удобства и извинявай че се натрапвахме в апартамента ти толкова пъти! То не е луд тоя дето яде баницата ... и яз можем, и тате може, ма козата си сака пръч! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mile Отговорено 5 Януари, 2013 Доклад Сподели Отговорено 5 Януари, 2013 (Редактирано) И само да вметна 50 недоволни не могат да се сравняват с десеткии хилядите доволни -процента е нищожен! Ако този форум ни трогваше спокойно можем да го 'Купим" и да изчезне всичко ненужно в него! Ако бях админ в този форум излиташе в същия миг от него. Откак те ядох последния път из тоя форум се беше пооправил и дори купих 2-3 неща.. но си рядко нагло копеле. Поне след това си направи апартамент на офис щото преди това те чаках по кафетата.. Още по-преди в стария ти блок пак така... За 8 години не е голям напредъка Времето на малките доставчици изтича, а заедно с тях и ти ще отидеш на бунището на историята, но за разлика от доставчиците, които ще излязат с пари се надявам ти да нямаш този късмет. Редактирано 5 Януари, 2013 от Mile Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiPSus Отговорено 5 Януари, 2013 Доклад Сподели Отговорено 5 Януари, 2013 (Редактирано) Мани го него , те Мтел го избрали за доставчик .... не се сещам на какво. Така и Чоли продава на македонците и шиптърите Имам викаш 100-тина само, значи много отдавна сме те спрели на загуба пич , мислех че е било по скоро Но като са 100-тина , това са си 13-14000 лева и от тях 2-3000 са останали да си храниш семейството, аз на клиент с 10лв. повече уважение му правя. Не мога да коментирам повече, тебе само Пацо футболистчето те минава! Редактирано 5 Януари, 2013 от MiPSus ... и яз можем, и тате може, ма козата си сака пръч! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване