Jump to content

ReloadBG


PcTuninG™

Recommended Posts

А бе не е много честно да се заяждате с Релоад-а. Ами като не ви харесва, не купувайте. А че като доставчик без него не можем - всеки има право да си мисли колко е велик. Ако не бяхме ние, клиентите, то и него нямаше да го има - да не повтаряме историята от къде и как всъщност са започнали. Но за едно съм съгласен - НИКЪДЕ НЕ ПИШЕ В ГАРАНЦИОННИТЕ КАРТИ, ЧЕ ГАРАНЦИЯТА ВАЖИ ЕДНОКРАТНО. НИКЪДЕ!!!! Ако трябва да се сменя 100 пъти ами да се сменя. Защо клиента да е виновен. Щом си доставчик, прави си ти сметката, а не хвърляй вината на другите. А и за фирма, която работеше с 6 или 7 цифрени суми, какво са 60-100 лв:):):)(в кръга на шегата). Нека всеки уважава всеки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 157
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • Tsunami

    15

  • NetworkPro

    10

  • MiPSus

    9

  • v0id

    9

Ти наистина това което написа прочете ли го преди да го публикуваш? кви ти релоади кви ти фирми . След като един продукт има гаранция и този продукт е некачествен ако е нужно не 100 пъти ще се върне а до подмяната на нов . За което самата фирма е длъжна да го направи след X ремонти дали два или три не помня.

А бе не е много честно да се заяждате с Релоад-а. Ами като не ви харесва, не купувайте. А че като доставчик без него не можем - всеки има право да си мисли колко е велик. Ако не бяхме ние, клиентите, то и него нямаше да го има - да не повтаряме историята от къде и как всъщност са започнали. Но за едно съм съгласен - НИКЪДЕ НЕ ПИШЕ В ГАРАНЦИОННИТЕ КАРТИ, ЧЕ ГАРАНЦИЯТА ВАЖИ ЕДНОКРАТНО. НИКЪДЕ!!!! Ако трябва да се сменя 100 пъти ами да се сменя. Защо клиента да е виновен. Щом си доставчик, прави си ти сметката, а не хвърляй вината на другите. А и за фирма, която работеше с 6 или 7 цифрени суми, какво са 60-100 лв :) :) :)(в кръга на шегата). Нека всеки уважава всеки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си купуваш една карта изгори я сменихме ти я след два месеца пак я изгори и пак смяна искаш. При 12лв печалба от карта искаш да ти сменим 10 пъти докато се научиш да ги пускаш ли ? Що не подчерта, че ти я сменихме въпреки, че я беше взривил? Такива клиенти никой не иска купуват едно връщат 5. Те са само минус за всяка фирма!

Когато един клиент е лоялен за доста неща си затваряме очите. Колеги не забравяйте, че благодарение на доставчици като нас (или друг доставчик) вие съществувате! Като ви трябват 2 карти от Австралия ли ще поръчате? Дали сме ние или друг доставчик в БГ- те спомагат за вашият бизнес, но нас доставчиците ни възприемате като лошите хора на които си давате парите за да си осъществявате бизнеса. Злобата на хората няма край! За вас е по-добре всички доставчици да фалират. Ами от къде ще пазарувате :) От антирекламата губите само и единствено вие! А всеки който ни подкрепя получава добро отношение и хубави цени! С караници, виканици, заплахи постигате обратното и е много смешно отстрани! Да оплювате някой не ви носи доход и ползи.

Само да ви кажа какво правят клиентите и колко е приятно да се работи с такива:

Взимат разсрочено и не си плащат -покриват се.

Ремонтираш им техника след което ти изпращат за рекламация друг артикул, че не си го сервизирал както трябва и ни оплюват най нагло!

Ръждясало у-во -никога не е монтирано с фабричен дефект е.

Каква е цената за 100бр -приемер 100лв. Е добре ще взема сега едно на 100лв другите след седмица ::)

Има няколко клиента които буквално ни изнудват за отстъпки -единият ни заплашва, че ако не направим отстъпка щял да ни направи антиреклама.

Аз съм фирма желая 1бр NSM5 каква е цената за НАС ?????

След ремонт на Господин Донев по- долу където оплюва - защо не сте ми сложили процесора. Ами защото ви монтирахме нов оказа се че има и други изгорели неща и се обезсмисли ремонта какъв е смисъла да ви монтираме изгорял процесор или желаехте да ви оставим новият ? при положение че не ви събираме такса за ремонт когато не е успешен ремонта? Никой сервиз няма да монтира демонтира и пак да монтира CPU без пари! За неуспешен ремонт ние не събираме такси.

За лоялният клиент - ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ!

Купувал съм от Вас. Винаги съм плащал НА МОМЕНТА!

Ремонтирал съм при Вас. Парите винаги съм превеждал преди да получа ремонтираната стока.

Ремонтите - никога !!! не съм искал да бъдат гаранционни в 99% от случайте.

Мисля, че това е достатъчно лоялно.

От страна на Рилоад: При покупка - 2 до 5 лева по-надолу от цената в сайта.

Така, че не е нужно да вадим извадка от 4-5 клиента които статистически "измамници", тъй като и аз съм в същата статистическа извадка "лоялен клиент"

Все пак, 10-12 % от клиентите влизат в тази графа, а не всичките. ВАЖНОТО Е ДА ГИ ОТСЕЕШ!

Мащабно погледнато - използвате един вид "монопол" или да го кажем по-точно ОЛИГОПОЛ заедно с Видеомакс.

За злобата сте прави, тук съм съгласен. Но не обяснявайте всичко с нея за да не влезете в розова мъгла.

За неуспешен ремонт ние не събираме такси.

Еврейски помисли виждам тук....

Като цяло: Природата не търпи празно място. Ще се намери Вашият майстор, така както Вие намерихте майстора на Видеомакс.

Но всичките ми мнение са водени от позитивизъм, въпреки че звучат негативно. Вижте в тях дребни детайли и ще разберете, че малките жестове правят клиента лоялен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината си я знаят вносителите на UBNT и най-вече самия производител . Много добро у-во за парите си обаче си е куцо по хардуеър и софтуеър но едвали е случайно при факта, че са наясно каде са им проблемите и не пишат публичен фирм. от 6 месеца. Аз ендо немога да си обясня от 7 -години имам в мрежата Mikrotik, Edimax, Micronet, Minitar, Tonze, Cisco и TP-Link и рабоят до ден днешен това да имат проблеми с лан или радио се е случвало изключително рядко за разлика от UBNT и протектори им слагам и техния кабел им слагам с екранирани рг45 и пак се насират безпречинно извода за мен е, че сме влезли в секта UBNT.

Редактирано от ефект

няма начин да няма начин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ли ами без протектори става много лесно ако не помните в най-големите гръмотевици ни я изпратихте. Това че веднъж ви е сменена на добра воля не означава, че ще може да ви става навик! То след гръмотевиците никой продукт не е качествен за вас. А относно производителя не поема такива гаранции! Повредата се устаннвява точно с няколко измервания и съответно дали е гаранционна. Не виждам защо спорите след като не сте изобщо наясно. То за вас гаранцията е каквото и да стане с тази карта да ви я сменим дори и да ви я откраднат! Не бъркайте застраховка с гаранция!!!!!!

Това дали съм наясно не е важно. Важното е ,че изразеното Ви мнение по горе е ВЪРЛА ЛЪЖА.Когато пратих картата не е имало гръмотевици и мога да се закълна в къквото искате, просто и двата пъти картата просто спря да работи (както съм казал и на вас когато се свързах) ,а и я си погледнете датите и ще видите че съм прав.Човек съм над средна възраст не бих изпаднал в положение да се срамужам или да ставам циганин не за 60 а даже и за 6000 лева за разлика от вас.

Ако неможеш да помогнеш, поне не вреди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеца по-късно ...

Поредната простотия от фирмичката за МИЛИОНИ, пращаш рокета за ремонт, връщат ти го, не само не ремонтиран ами обран, без процесор и уаерлес чип. изводите ги оставям на вас.

Само да поясня, рокета не е мой на мой приятел е, даде ми го да погледна какво става след като е върнат от въпросната фирма, и като го отворих ИЗНЕНАДА :)

post-274-0-89899200-1351961260_thumb.jpg

Редактирано от RudY-ElectriC

…Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарни...те. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо… К. Иречек,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Администратор

Бил е ОТремонтиран

Харесай поста ^^^
acer.gif htc.gifsigpic4024_2.gif

Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа


ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредната простотия от фирмичката за МИЛИОНИ, пращаш рокета за ремонт, връщат ти го, не само не ремонтиран ами обран, без процесор и уаерлес чип. изводите ги оставям на вас.

Само да поясня, рокета не е мой на мой приятел е, даде ми го да погледна какво става след като е върнат от въпросната фирма, и като го отворих ИЗНЕНАДА :)

А стига бе? И такива неща ли се случват?!? :o В 21 век?!? Това не беше ли характерно за миналия век... средата на деведесетте години... Е*аси направо съм възмутен! >:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредната простотия от фирмичката за МИЛИОНИ, пращаш рокета за ремонт, връщат ти го, не само не ремонтиран ами обран, без процесор и уаерлес чип. изводите ги оставям на вас.

Само да поясня, рокета не е мой на мой приятел е, даде ми го да погледна какво става след като е върнат от въпросната фирма, и като го отворих ИЗНЕНАДА :)

Много гадно станал е донор без негово съгласие сигурно и пари му вземаха.

Редактирано от ефект

няма начин да няма начин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми се иска да чуем мнението и на другата страна

Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи

Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо

При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен също ще ми е интересно какво ще каже другата страна

Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредната простотия от фирмичката за МИЛИОНИ, пращаш рокета за ремонт, връщат ти го, не само не ремонтиран ами обран, без процесор и уаерлес чип. изводите ги оставям на вас.

Само да поясня, рокета не е мой на мой приятел е, даде ми го да погледна какво става след като е върнат от въпросната фирма, и като го отворих ИЗНЕНАДА :)

И при мен се случи подобна схема, само че с устройства с обща цена 1000+ лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В гаранционните им условия не го откривам като условие, дали става въпрос за кражба на нещо което сме платили и да го монтират на друго у-во закупено от фирма която толерират уж, че уважават гаранциите.

няма начин да няма начин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Администратор

ако сте тествали радиото преди да го пратите и е бил само с изгорял лан, не е трябвало да се пипа въобще вифи чипа, ама собственика може само да каже.

Не отговарям на постове написани с шльокавица!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рокета си работеше имаше закачени 8 клиента..само лана не светеше.. по радио си влизах..друг колега от форума му налепи чиповете(разбира се това след първия "ремонт") и сега рокета си работи на айтоската кула...мислех да го ползвам за резерва ама след последните грамотевици му намерих приложение...

ПС : единствения ми проблем с тази фирма е този случай...

Редактирано от dimo_tenev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.