babula Отговорено 27 Юни, 2012 Доклад Сподели Отговорено 27 Юни, 2012 А бе не е много честно да се заяждате с Релоад-а. Ами като не ви харесва, не купувайте. А че като доставчик без него не можем - всеки има право да си мисли колко е велик. Ако не бяхме ние, клиентите, то и него нямаше да го има - да не повтаряме историята от къде и как всъщност са започнали. Но за едно съм съгласен - НИКЪДЕ НЕ ПИШЕ В ГАРАНЦИОННИТЕ КАРТИ, ЧЕ ГАРАНЦИЯТА ВАЖИ ЕДНОКРАТНО. НИКЪДЕ!!!! Ако трябва да се сменя 100 пъти ами да се сменя. Защо клиента да е виновен. Щом си доставчик, прави си ти сметката, а не хвърляй вината на другите. А и за фирма, която работеше с 6 или 7 цифрени суми, какво са 60-100 лв:)(в кръга на шегата). Нека всеки уважава всеки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sftt Отговорено 27 Юни, 2012 Доклад Сподели Отговорено 27 Юни, 2012 Ти наистина това което написа прочете ли го преди да го публикуваш? кви ти релоади кви ти фирми . След като един продукт има гаранция и този продукт е некачествен ако е нужно не 100 пъти ще се върне а до подмяната на нов . За което самата фирма е длъжна да го направи след X ремонти дали два или три не помня. А бе не е много честно да се заяждате с Релоад-а. Ами като не ви харесва, не купувайте. А че като доставчик без него не можем - всеки има право да си мисли колко е велик. Ако не бяхме ние, клиентите, то и него нямаше да го има - да не повтаряме историята от къде и как всъщност са започнали. Но за едно съм съгласен - НИКЪДЕ НЕ ПИШЕ В ГАРАНЦИОННИТЕ КАРТИ, ЧЕ ГАРАНЦИЯТА ВАЖИ ЕДНОКРАТНО. НИКЪДЕ!!!! Ако трябва да се сменя 100 пъти ами да се сменя. Защо клиента да е виновен. Щом си доставчик, прави си ти сметката, а не хвърляй вината на другите. А и за фирма, която работеше с 6 или 7 цифрени суми, какво са 60-100 лв :) (в кръга на шегата). Нека всеки уважава всеки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smacker Отговорено 27 Юни, 2012 Доклад Сподели Отговорено 27 Юни, 2012 Прав си купуваш една карта изгори я сменихме ти я след два месеца пак я изгори и пак смяна искаш. При 12лв печалба от карта искаш да ти сменим 10 пъти докато се научиш да ги пускаш ли ? Що не подчерта, че ти я сменихме въпреки, че я беше взривил? Такива клиенти никой не иска купуват едно връщат 5. Те са само минус за всяка фирма! Когато един клиент е лоялен за доста неща си затваряме очите. Колеги не забравяйте, че благодарение на доставчици като нас (или друг доставчик) вие съществувате! Като ви трябват 2 карти от Австралия ли ще поръчате? Дали сме ние или друг доставчик в БГ- те спомагат за вашият бизнес, но нас доставчиците ни възприемате като лошите хора на които си давате парите за да си осъществявате бизнеса. Злобата на хората няма край! За вас е по-добре всички доставчици да фалират. Ами от къде ще пазарувате От антирекламата губите само и единствено вие! А всеки който ни подкрепя получава добро отношение и хубави цени! С караници, виканици, заплахи постигате обратното и е много смешно отстрани! Да оплювате някой не ви носи доход и ползи. Само да ви кажа какво правят клиентите и колко е приятно да се работи с такива: Взимат разсрочено и не си плащат -покриват се. Ремонтираш им техника след което ти изпращат за рекламация друг артикул, че не си го сервизирал както трябва и ни оплюват най нагло! Ръждясало у-во -никога не е монтирано с фабричен дефект е. Каква е цената за 100бр -приемер 100лв. Е добре ще взема сега едно на 100лв другите след седмица Има няколко клиента които буквално ни изнудват за отстъпки -единият ни заплашва, че ако не направим отстъпка щял да ни направи антиреклама. Аз съм фирма желая 1бр NSM5 каква е цената за НАС ?? След ремонт на Господин Донев по- долу където оплюва - защо не сте ми сложили процесора. Ами защото ви монтирахме нов оказа се че има и други изгорели неща и се обезсмисли ремонта какъв е смисъла да ви монтираме изгорял процесор или желаехте да ви оставим новият ? при положение че не ви събираме такса за ремонт когато не е успешен ремонта? Никой сервиз няма да монтира демонтира и пак да монтира CPU без пари! За неуспешен ремонт ние не събираме такси. За лоялният клиент - ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ! Купувал съм от Вас. Винаги съм плащал НА МОМЕНТА! Ремонтирал съм при Вас. Парите винаги съм превеждал преди да получа ремонтираната стока. Ремонтите - никога !!! не съм искал да бъдат гаранционни в 99% от случайте. Мисля, че това е достатъчно лоялно. От страна на Рилоад: При покупка - 2 до 5 лева по-надолу от цената в сайта. Така, че не е нужно да вадим извадка от 4-5 клиента които статистически "измамници", тъй като и аз съм в същата статистическа извадка "лоялен клиент" Все пак, 10-12 % от клиентите влизат в тази графа, а не всичките. ВАЖНОТО Е ДА ГИ ОТСЕЕШ! Мащабно погледнато - използвате един вид "монопол" или да го кажем по-точно ОЛИГОПОЛ заедно с Видеомакс. За злобата сте прави, тук съм съгласен. Но не обяснявайте всичко с нея за да не влезете в розова мъгла. За неуспешен ремонт ние не събираме такси. Еврейски помисли виждам тук.... Като цяло: Природата не търпи празно място. Ще се намери Вашият майстор, така както Вие намерихте майстора на Видеомакс. Но всичките ми мнение са водени от позитивизъм, въпреки че звучат негативно. Вижте в тях дребни детайли и ще разберете, че малките жестове правят клиента лоялен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ефект Отговорено 28 Юни, 2012 Доклад Сподели Отговорено 28 Юни, 2012 (Редактирано) Истината си я знаят вносителите на UBNT и най-вече самия производител . Много добро у-во за парите си обаче си е куцо по хардуеър и софтуеър но едвали е случайно при факта, че са наясно каде са им проблемите и не пишат публичен фирм. от 6 месеца. Аз ендо немога да си обясня от 7 -години имам в мрежата Mikrotik, Edimax, Micronet, Minitar, Tonze, Cisco и TP-Link и рабоят до ден днешен това да имат проблеми с лан или радио се е случвало изключително рядко за разлика от UBNT и протектори им слагам и техния кабел им слагам с екранирани рг45 и пак се насират безпречинно извода за мен е, че сме влезли в секта UBNT. Редактирано 28 Юни, 2012 от ефект няма начин да няма начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borislavvg Отговорено 28 Юни, 2012 Доклад Сподели Отговорено 28 Юни, 2012 Как ли ами без протектори става много лесно ако не помните в най-големите гръмотевици ни я изпратихте. Това че веднъж ви е сменена на добра воля не означава, че ще може да ви става навик! То след гръмотевиците никой продукт не е качествен за вас. А относно производителя не поема такива гаранции! Повредата се устаннвява точно с няколко измервания и съответно дали е гаранционна. Не виждам защо спорите след като не сте изобщо наясно. То за вас гаранцията е каквото и да стане с тази карта да ви я сменим дори и да ви я откраднат! Не бъркайте застраховка с гаранция!!!!!! Това дали съм наясно не е важно. Важното е ,че изразеното Ви мнение по горе е ВЪРЛА ЛЪЖА.Когато пратих картата не е имало гръмотевици и мога да се закълна в къквото искате, просто и двата пъти картата просто спря да работи (както съм казал и на вас когато се свързах) ,а и я си погледнете датите и ще видите че съм прав.Човек съм над средна възраст не бих изпаднал в положение да се срамужам или да ставам циганин не за 60 а даже и за 6000 лева за разлика от вас. Ако неможеш да помогнеш, поне не вреди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RudY-ElectriC Отговорено 3 Ноември, 2012 Доклад Сподели Отговорено 3 Ноември, 2012 (Редактирано) Поредната простотия от фирмичката за МИЛИОНИ, пращаш рокета за ремонт, връщат ти го, не само не ремонтиран ами обран, без процесор и уаерлес чип. изводите ги оставям на вас. Само да поясня, рокета не е мой на мой приятел е, даде ми го да погледна какво става след като е върнат от въпросната фирма, и като го отворих ИЗНЕНАДА Редактирано 3 Ноември, 2012 от RudY-ElectriC …Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарни...те. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо… К. Иречек, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор 111111 Отговорено 4 Ноември, 2012 Администратор Доклад Сподели Отговорено 4 Ноември, 2012 Бил е ОТремонтиран Харесай поста ^^^ Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko Отговорено 4 Ноември, 2012 Доклад Сподели Отговорено 4 Ноември, 2012 Поредната простотия от фирмичката за МИЛИОНИ, пращаш рокета за ремонт, връщат ти го, не само не ремонтиран ами обран, без процесор и уаерлес чип. изводите ги оставям на вас. Само да поясня, рокета не е мой на мой приятел е, даде ми го да погледна какво става след като е върнат от въпросната фирма, и като го отворих ИЗНЕНАДА А стига бе? И такива неща ли се случват?!? В 21 век?!? Това не беше ли характерно за миналия век... средата на деведесетте години... Е*аси направо съм възмутен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ефект Отговорено 4 Ноември, 2012 Доклад Сподели Отговорено 4 Ноември, 2012 (Редактирано) Поредната простотия от фирмичката за МИЛИОНИ, пращаш рокета за ремонт, връщат ти го, не само не ремонтиран ами обран, без процесор и уаерлес чип. изводите ги оставям на вас. Само да поясня, рокета не е мой на мой приятел е, даде ми го да погледна какво става след като е върнат от въпросната фирма, и като го отворих ИЗНЕНАДА Много гадно станал е донор без негово съгласие сигурно и пари му вземаха. Редактирано 4 Ноември, 2012 от ефект няма начин да няма начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo neTkoB Отговорено 4 Ноември, 2012 Доклад Сподели Отговорено 4 Ноември, 2012 Много ми се иска да чуем мнението и на другата страна Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Отговорено 4 Ноември, 2012 Доклад Сподели Отговорено 4 Ноември, 2012 На мен също ще ми е интересно какво ще каже другата страна Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Отговорено 4 Ноември, 2012 Доклад Сподели Отговорено 4 Ноември, 2012 Поредната простотия от фирмичката за МИЛИОНИ, пращаш рокета за ремонт, връщат ти го, не само не ремонтиран ами обран, без процесор и уаерлес чип. изводите ги оставям на вас. Само да поясня, рокета не е мой на мой приятел е, даде ми го да погледна какво става след като е върнат от въпросната фирма, и като го отворих ИЗНЕНАДА И при мен се случи подобна схема, само че с устройства с обща цена 1000+ лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ефект Отговорено 4 Ноември, 2012 Доклад Сподели Отговорено 4 Ноември, 2012 В гаранционните им условия не го откривам като условие, дали става въпрос за кражба на нещо което сме платили и да го монтират на друго у-во закупено от фирма която толерират уж, че уважават гаранциите. няма начин да няма начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор Велин Отговорено 4 Ноември, 2012 Администратор Доклад Сподели Отговорено 4 Ноември, 2012 ако сте тествали радиото преди да го пратите и е бил само с изгорял лан, не е трябвало да се пипа въобще вифи чипа, ама собственика може само да каже. Не отговарям на постове написани с шльокавица! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimo_tenev Отговорено 4 Ноември, 2012 Доклад Сподели Отговорено 4 Ноември, 2012 (Редактирано) Рокета си работеше имаше закачени 8 клиента..само лана не светеше.. по радио си влизах..друг колега от форума му налепи чиповете(разбира се това след първия "ремонт") и сега рокета си работи на айтоската кула...мислех да го ползвам за резерва ама след последните грамотевици му намерих приложение... ПС : единствения ми проблем с тази фирма е този случай... Редактирано 4 Ноември, 2012 от dimo_tenev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване