Jump to content

ReloadBG


PcTuninG™

Recommended Posts

Грозен е да ни напомня на теб :)

Няма как даполучиш ако не пазаруваш. В момента в който закупиш ще получиш.

Айде лек и успешен ден на всички безработни злобари ние отиваме да обявим фалит >:D

А бе що за държане и липса на възпитание - че не пращат гаранционни карти всеки път си е вярно, като нагло отношение към клиентите и това си е вярно - ама за едно са прави - никой не ни кара да пазарим от тях. Да спрем да пазарим и да ги видим що за "8 цифрени" хора са. Друг въпрос е че почвайки от Видеомакс са спрели до там и че до 2 години не знаеха термина "куриерска услуга" но за ранга на голяма фирма като тяхната си е допустимо. Но ние сме си виновни - щом им даваме парите си ........ Да са живи и здрави. Щом го могат ;D

Редактирано от latest
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 157
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • Tsunami

    15

  • NetworkPro

    10

  • MiPSus

    9

  • v0id

    9

Дали пращат гаранционни карти или не - все е тая. Важното е самият търговец да бъде коректен.

Винаги недоволните клиенти са склонни към такъв вид "оплюване" което се случва тук, без значение от търговеца, но пък повечето които пишат тук - са с много сходно занимание и с много сходни проблеми. И все пак неможе 10 човека да бъркат по един и същи начин относно даден субект.

Въпреки това, до тук освен самореклами и конкретни обиди към клиенти - друго не се изписа от даденият субект.

Завист било това. Иска Ви се да Ви завиждат!

И като оперирате с 8 цифрен капитал, свиди Ви се да замените устройство дето е 0.0015 процента от капитала ли ?

Свиди Ви се за 10 лева да дадете за куриерски услуги ?

Толкова ли неможахте да отделите някой друг лев за да си направите свестен офис, сервиз и склад различен от гараж ?

И накрая, тези 8 цифри Ви дават правото да се държите по този грозен начин към клиентите си, вместо да си вземете поука какво всъщност търси клиента.

Хубав ден на всички безаботни злобари. Ходете да въртите синджирите по улуците и пеиките по парковете. А като сме безработни и не правим нищо по цял ден, откъде ли имаме кинти да плащаме на тия от Релоуд ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клиента да вземе предпазни мерки - LAN protector! При следващ подобен случай устройството няма да бъде считано за гаранционно!!!

Това как го разбирате като гаранционно по принцип ли :) Случило се веднъж няма да се повтори повярвайте. Това ли са RMA от ГЪрция , Германия и от къде беше още :) Наистина станете дистрибутор ще се радваме за вас и 8 цифри са нищо за вас. Нищо че 150лв едва ви се свидеха, но интернет е за това прави хората безсмъртни и с неограничени мечти ::) Нека да ви споделя тъй като доста у-ва от конкуренцията минават през нас за ремонт - чудно защо ли идват при нас при положение, че им ги подменят? Говорим за Шуменци, за Ланкомци, за РТС, за VMX, защо идват при нас за ремонт нали ги подменят?

Повярвай ми не си прав. В тая фирма са ми сменяли по 40 изгорели суйча, както и на много колеги примерно от Сопот. Мога да ти покажа същия документ от Juniper и HP, също, ама като гледам не вдявате за кво става въпрос. Даже китайците сменят такива дефекти. А че някои ви ползвал сервиза, То пък голяма работа да сменяш Lan чипове. Ако си мислиш ,че хората нямат кинти за една духалка с горещ въздух или ръцете им са в задника заврени, много ни подценяваш. Доста преди да се появите си правехме такива ремонти както и сега също и даже ПОДОБРЯВАМЕ някой устройства или им правим разни тунинги. А наностанциите пък са едни от най-лесните за ремонт. А между другото и Tranzeo ми смениха 4 устройства, БЕЗ ДА СЕ ЦИГАНЯТ. Аз си внасям от тях и мога да помогна на всеки да си вземе, и цените са същите и устройствата са по-добри от вашите. А от къде мислиш ,че идват REFURBISHED Убикуитите? Живей си в своя свят но не прави хората на глупаци.! Редактирано от pavelkamburov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеца по-късно ...



Публикувано 03 ноември 2011 - 11:09

Дали пращат гаранционни карти или не - все е тая. Важното е самият търговец да бъде коректен.

Винаги недоволните клиенти са склонни към такъв вид "оплюване" което се случва тук, без значение от търговеца, но пък повечето които пишат тук - са с много сходно занимание и с много сходни проблеми. И все пак неможе 10 човека да бъркат по един и същи начин относно даден субект.

Въпреки това, до тук освен самореклами и конкретни обиди към клиенти - друго не се изписа от даденият субект.

Завист било това. Иска Ви се да Ви завиждат!

И като оперирате с 8 цифрен капитал, свиди Ви се да замените устройство дето е 0.0015 процента от капитала ли ?

Свиди Ви се за 10 лева да дадете за куриерски услуги ?

Толкова ли неможахте да отделите някой друг лев за да си направите свестен офис, сервиз и склад различен от гараж ?

И накрая, тези 8 цифри Ви дават правото да се държите по този грозен начин към клиентите си, вместо да си вземете поука какво всъщност търси клиента.

Хубав ден на всички безаботни злобари. Ходете да въртите синджирите по улуците и пеиките по парковете. А като сме безработни и не правим нищо по цял ден, откъде ли имаме кинти да плащаме на тия от Релоуд ?

****************************************

Нищо не се е променило при релоадците.

пратих им 2 устройства /от 3 нови /поразени от вирус, на 1 ден работа, а те още преди да ги получат вече твърдят че са повредени по лан и договарят цени за ремон.

Върнаха 1 работещо с друг МАС ,били го флашнали, като са представители що не са го флашнали с оригиналниа?

На другото му липсва CPU, не можело да се ремонтира, те имали начин да разберат , че CPU е скапано по LAN при положение че у-то не реагира на LAN.

Излиза, че са флашнали паметта на едното и трагва, но не знаят как да направят оригиналния МАС, а от другото са взели CPU-то и ще вземат 50 лв от някои с моя CPU, ето от къде се снабдяват с CPU.

Предлагам да не се пазари от тях , да видим дали от 8-цифрена сума няма да стане 8 лв.

Поздрави

Редактирано от donioi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги спрете да се ядосвате истината е следната спрете да работите с малки,смешни,селски фирмички.То се вижда ,кой е голям и кой иска да му е ГОЛЯМ.Като отидеш в МОСТ имат само 30 дилъра да не говорим за останалия персонал,а РТС и Релоад се чудят кой да стои на каса,кой да дава стока и кой да оправя гаранцията,и затова по-лесно е да се мислиш за велик да не признаваш гаранцията и да викаш едно и също като развален грамофон "гръмотевици,гръмотевици,гръм,гръм". Аз мога да кажа за Мост,Ланком,КомелСофт че каквото съм занесъл гаранционно съм нямал проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не защитавам никой от въпросните ама само да вметна където колегата по-горе каза добри думи за МОСТ - ние никога повече няма да работим с тях, дали при нас беше каръщината не знам но имахме толкова главоболия с части и съответно после толкова не доволни клиенти, че никога няма да повторим повече.

Analog Audio™

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Релоад няма да пазарувам вече ако ще от Австралия да си поръчвам техниката. Много мразя да ме правят на маимуна ,а отгоре на това да ме лъжат непрофесионално. Поне като ме лъжат да е с нещо дето ще хване декиш.А и щом са им излишни 4000-6000 лева оборот на година и са им по малоценни от 66 лева краина цена на продукт ,и то подчертавам дебело ГАРАНЦИОНЕН ПОЛУЧИЛ ДЕФЕКТ НЕ ПО МОЯ ВИНА да са живи и здрави.Мислех да ги поразкарам малко по съдилища с "комисията за защита на потребителите" ама хйде честито на печелившите да се задавят с придобитото .

Ако неможеш да помогнеш, поне не вреди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не защитавам никой от въпросните ама само да вметна където колегата по-горе каза добри думи за МОСТ - ние никога повече няма да работим с тях, дали при нас беше каръщината не знам но имахме толкова главоболия с части и съответно после толкова не доволни клиенти, че никога няма да повторим повече.

Колко бройки бяха дефектни?

-

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Релоад няма да пазарувам вече ако ще от Австралия да си поръчвам техниката. Много мразя да ме правят на маимуна ,а отгоре на това да ме лъжат непрофесионално. Поне като ме лъжат да е с нещо дето ще хване декиш.А и щом са им излишни 4000-6000 лева оборот на година и са им по малоценни от 66 лева краина цена на продукт ,и то подчертавам дебело ГАРАНЦИОНЕН ПОЛУЧИЛ ДЕФЕКТ НЕ ПО МОЯ ВИНА да са живи и здрави.Мислех да ги поразкарам малко по съдилища с "комисията за защита на потребителите" ама хйде честито на печелившите да се задавят с придобитото .

аз съм имал много комични ситуации с тях но съумях да реша проблема като не купувам вече от тях. как други фирми уважават гаранции на дефектно у-во а те немогат и дали въртят такива номера на мтел примерно и изобщо защо я дават тази гаранция. Връщат ми нано м2 с лепенка "взривено по лан" дадох го на приятел за ремонт и ми взема 4 лв. за някакъв елемент който според него си е дефектен от завода. общо взето боли ги шмайзера за селските тарикати като мен.

  • Харесай 2

няма начин да няма начин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички сме селски тарикати в тази държава, някои с повече пари някои с по-малко пари.

Редактирано от NetworkPro

-

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,забравяте,че тоягата има два края-и клиента и търговеца си имат истина.Купувам от Наско 6-7 години и съм нямал проблеми.Network Pro верно ,прав си-цените са му високи.Обаче какво значи високи-всеки е с правото си да си определи цена на това което предлага-друг е въпроса че ще купиш ако ти изнася-ако не-търси си алтернатива.Правил съм опит с колеги успяхме да си внесем 2D2 на крайна цена 120 от сащиянците обаче втория път на пратка с два Station Pro ми шибнаха мито 60-70 кинта и се позамислих-без фактура.без гаранция... Така че ,,скъпо'' е относително понятие.Не става отваряш някой сайт от на майната си и просто сравняваш цени.Ако пък го има в БГ по-тънко-ами купи го от там и готово.Според мен тук въпроса опира до друго-както казва Милен не може напил се едната вечер и на сутринта-ISP.Няма как да продаваш нет по за 10 кинта че и надоло и да не ти идва скъпо.Не си ценим труда после търговеца ни крив...Относно гаранциите-Нищо под 200 кинта не му търся ремонт гаранционен-няма смисъл.Специално Наско ми е сменял лан порт за ден ,така че претенции нямам.А и е бай-ганьовщина да ревем за гаранция на всяка цена (лично мнение,ама то какво и да се очаква от хора прекарващи 100+ абоната през един булет)

Не искам да обидя никой,но наистина тоягата има два края-като не изнася просто купувате от другаде и готово.Друг въпрос е ,че Наско поддържа и една от най-балансираните наличности в БГ.

  • Харесай 2

Родих се мокър, гладен и гол.Посрещнаха ме с бой, студ и изкуствена храна...От тогава всичко става все по зле...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си купуваш една карта изгори я сменихме ти я след два месеца пак я изгори и пак смяна искаш. При 12лв печалба от карта искаш да ти сменим 10 пъти докато се научиш да ги пускаш ли ? Що не подчерта, че ти я сменихме въпреки, че я беше взривил? Такива клиенти никой не иска купуват едно връщат 5. Те са само минус за всяка фирма!

Когато един клиент е лоялен за доста неща си затваряме очите. Колеги не забравяйте, че благодарение на доставчици като нас (или друг доставчик) вие съществувате! Като ви трябват 2 карти от Австралия ли ще поръчате? Дали сме ние или друг доставчик в БГ- те спомагат за вашият бизнес, но нас доставчиците ни възприемате като лошите хора на които си давате парите за да си осъществявате бизнеса. Злобата на хората няма край! За вас е по-добре всички доставчици да фалират. Ами от къде ще пазарувате :) От антирекламата губите само и единствено вие! А всеки който ни подкрепя получава добро отношение и хубави цени! С караници, виканици, заплахи постигате обратното и е много смешно отстрани! Да оплювате някой не ви носи доход и ползи.

Само да ви кажа какво правят клиентите и колко е приятно да се работи с такива:

Взимат разсрочено и не си плащат -покриват се.

Ремонтираш им техника след което ти изпращат за рекламация друг артикул, че не си го сервизирал както трябва и ни оплюват най нагло!

Ръждясало у-во -никога не е монтирано с фабричен дефект е.

Каква е цената за 100бр -приемер 100лв. Е добре ще взема сега едно на 100лв другите след седмица ::)

Има няколко клиента които буквално ни изнудват за отстъпки -единият ни заплашва, че ако не направим отстъпка щял да ни направи антиреклама.

Аз съм фирма желая 1бр NSM5 каква е цената за НАС ?????

След ремонт на Господин Донев по- долу където оплюва - защо не сте ми сложили процесора. Ами защото ви монтирахме нов оказа се че има и други изгорели неща и се обезсмисли ремонта какъв е смисъла да ви монтираме изгорял процесор или желаехте да ви оставим новият ? при положение че не ви събираме такса за ремонт когато не е успешен ремонта? Никой сервиз няма да монтира демонтира и пак да монтира CPU без пари! За неуспешен ремонт ние не събираме такси.

Интересно как съм я ВЗРИВИЛ тая карта , като първо е работила на рутерборд, които и до ден днешен работи (слава Богу ) и работи със съшият модел карта също купена от вас, а картата която подменихте уж с нова отново хвърли фира.

А колко искаме ние клиентите да ни сменяте за това има гаранционни условия и гаранционен срок. Вие пишете гаранционните карти и поставяте сроковете през ,които са валидни и условията на гаранционна замяна.Това не значи, че пращайки ми некачествен продукт след като ми е заменен един път нямам право на гаранционна замяна в срока на гаранцията, а ако се налага ще ми го заменяте и 100 пъти ,след като не е по моя вина.Колко ви е печалбата от карта пък въобще не ме вълнува ,а и се предполага производителят също поема гаранция на продаваните продукти, така че на дали ще ти ИЗЯДАТ печалбата.Но точка за мен е вече минало.

Ако неможеш да помогнеш, поне не вреди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.