Jump to content

ReloadBG


PcTuninG™

Recommended Posts

  • Отговори 157
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • Tsunami

    15

  • NetworkPro

    10

  • MiPSus

    9

  • smacker

    9

Аз не коментирам цените. Който иска ще купи, който не иска няма. Въпроса е в заблудата която всяват. Как така ти предлагат нещо с допълнителна цена като го има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми "някой" който постна горния пост от името на ReloadBG,

Това че латвийските злета имат недомислици не означава че локалните ви сънародници трябва да гризат дървото.

Щом добре знаете че нещо е ненужно предлагам просто да го премахнете като продукт за да бъдете коректни. Ако искате да сте гадни го оставете.

П.С. сложете ясно видима информация с минимален брой думи че не е нужен над версия 4

Много си директен :). Взеха че те послушаха. Остана и в лицензите на супер чанела да напишат че не е необходим за версия над 4. Чудя се дали да не отворим тема колко хора са изгорели по този начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошата новина за вас е че като ви изгори лана пак ще останете без техника. Хората са станали адски завистливи ;D ЛАН порт не се гарантира никъде по света и никой производител не го приема като гаранция. Може да упреквате производителите ние просто следваме техните инструкции! Всичко друго са просто мечти ::)

Много си във заблуждение,.Linksys, Jуniper, tranzeo, eugenius, и т.н. подменят изгорял порт като гаранционен дефект. между другото и ubiquiti в Англия също го подменят както и в Германия и Гърция. Май четеш като дявол евангелието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората вярват в неща които ги устройват. Това са много смешни изцепки, на които вски дистрибутор би се смял от сърце. Така е сменят ги навсякъде даже и бонус по още цял кашон техника раздават. Я покажи едно RMA с изгорял лан дето са ви го сменили ^-^ . Като нападате фирмите сигурно ви е голям кеф ;D . Само да ви споделим тук се смеем от сърце на злобните изказвания без грам истина и покритие. "Не е важно аз да съм добре , важно е Вуте да му е зле" жестока ви е заблудата, че този форум влиае на нашата дейност ^-^ . Никой доставчик в БГ не сменя изгорял ЛАН. Извода - всички са крайно некоректни ::) Каквото и да пишете няма да се промени политиката на производителите! Просто застраховайте техниката си!

Ok от кой доставчик искаш да ти пусна RMA? Но ако е вярно Лично ще напишеш ,че сте лъжци. И кои сте тези дет се смеете като цялата фирма сте трима човека заедно с гаджето ти ?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Администратор

Бих искал да попитам reloadbg.com а и представителите от другите фирми четящи/пишещи тук,как се процидра с клиент закупил нова техника,в която има дефект.Имам над 5 случая когато новозакупен продукт на Убнт идва с изгорял/повреден/неработещ лан порт,конкратно става въпрос за Ubnt RouterStation на който не му работи втория лан порт.В техния форум темата е засегната и в крайна сметка пишат,че ги заменят с нови поради фабричен хардуерен проблем,НО как стой въпроса у нас ?

Use since

OpenBSD 3.x

FreeBSD 4.x

Centos 5.x Debian 3.x Ubuntu 7.x

Аз съм фен на OpenWRT.

 

Горчивината от лошото качество остава дълго след като е преминало удоволствието от ниската цена.

_____________________________

___|____|____|____|____|____|__

_|____|____|____|____|____|____

___|____|_ Удряй _|____|____|__

_|____|___ главата ___|____|____

___|____|_ си тук!! |____|____|__

_|____|____|____|____|____|____

___|____|____|____|____|____|__

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни на office@reloadbg.com :) Само за инфо силна фирма не се прави с много хора а с много капитал. Повярвай много са ти дълеч от представите как изглеждат 8 цифри капитал. И за разлика от една фирма която много я възхвалявате ние работим само с лични средства а не с кредит от ДСК изразен в 7 цифри. А ти приятел гадже нямаш ли, че и за това ти се захващаш :)

Нямаш проблем , но ще го пусна тук във форума , за да не говориш глупости, че никои не сменя гаранционна техника с лан дефект. Гадже нямам щот си имам жена и две деца. А за осем цифровия , капитал повярвай ми не съм впечатлен, маи почвам да се амбицирам и ще взема да ви стана един конкурент. Има по-добри устройства на по-добри цени. Не ми се занимава с търговия , ама май ще ме накараш да почна само за да те науча на добро държание. Ето ти един пример, ако искаш още няма проблем. просто това е една коректна фирма за разлика от вашата. Мога да ти покажа същото за всички фирми които по-горе съм ти написал. гарантирам,че е достоверно защото го има в програмата на фирмата и може да се извади винаги.

"Комел Софт Мултимедия" ЕООД

София, ул. "Ал. Екзарх" № 15; тел. : 816-49-10; 816-49-15;

е-mail: info@comelsoft.com, http://www.comelsoft.com

Допълнение към сервизна карта за извършен ремонт

ДК 07_00-03

Номер: 024555 / 07.10.2011 г. ИНФОРМАЦИЯ ЗА КЛИЕНТА: Клиент: Прима Софт ООД

Адрес: София

Тел.: 9887020

E-mail: ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗДЕЛИЕТО: Производител: LINKSYS

Парт №: PAP2T

Наименование: Linksys Telephone Adapter PAP2T with 2 Phone Ports

Окомплектовка: pap2t, адаптер, кабел, CD, кутия

Проявен дефект:

не работи 1 телефонна линия и Ethernet индикатора ВИД НА РЕМОНТА:

гаранционен СЕРИЕН НОМЕР:

FLI00K938171 СЕРВИЗНА ИНФОРМАЦИЯ: Резолюция на проблема: Изгорял Ethernet порт. Да се подмени на клиента.

Издал резолюцията: Ясен Стоянов

Извършил ремонта: Ясен Стоянов

Описание на ремонта:

Клиента да вземе предпазни мерки - LAN protector! При следващ подобен случай устройството няма да бъде считано за гаранционно!!!

Статус на ремонта: Неуспешен

РЕМОНТЪТ ПРИКЛЮЧВА С ПРЕПОРЪКА ЗА ЗАМЯНА НА ПРОДУКТА

Поръчката е приключена на: 07.10.2011 г. Дължима сума (без ДДС): 0.00 лв.

Приключил поръчката: ..............................

/Бистра Башева/ Предал продукта служител: ....................

/.............................................................../ Получил изделието за клиента:..................

/Георги Георгиев/

Редактирано от pavelkamburov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудя как всички нелоялни потребители са станали клиенти на reloadbg.com?

Според мен това не е възможно и за това мисля, че ви сте некоректни лъжи измамници и т.н !

пс: колегата @pavelkamburov публикува документа който искахте, а вие вече ще признаете ли, че сте лъжци?

Отношението ви към клиентите никак не се променило, от както не съм ваш клиент !

Същата боза сте, отгоре на това и плюете всички останали фирми, ОСЪЗНАЙТЕ СЕ.

От сърце ви пожелавам да фалирате и се надявам това да е скоро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен, че е грозен има и бъгове на всякъде.

Да не говорим, че не са си направили труда да си напишат система или поне да променят тази за да работи коректно ми и за големи се пишат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не кажа голема дума ама... имам над 300 броя купени клиентски рутера от ланком и ми заменят всичко, което изгори. Над 30 случая имам и документи за замените. От мост имаме замени на дъна за по 500 кинта заради изгорял порт, от Жар имаме над 50 случая и всички са заменени (ае там понеже сме представители може би е въпрос на отношение), от РТС нямаме, от vesuvius имаме две замени, ot wispbg имаме 3 или 4. За всичко има подробна документация и при желание мога да я сканирам и кача.

Ако е за спорта мога да поискам официални отговори от фирмите, на които сме дистрибутори дали подлежат на замяна. Всъщност на мен не ми пука. Не права обороти от това. Ако на клиент изгори нещо му го заменям за моя сметка и после тръгва по веригата. Ако го признаят ок. Ако не майната му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грозен е да ни напомня на теб :)

Няма как даполучиш ако не пазаруваш. В момента в който закупиш ще получиш.

Айде лек и успешен ден на всички безработни злобари ние отиваме да обявим фалит >:D

бихте ли отговорили на въпроса който ви зададох?

Колегата @pavelkamburov публикува документа който искахте, а вие вече ще признаете ли, че сте лъжци?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставете хората от Reload на спокойствие че имат работа.

Чак се чудя как са си създали потребител тук в тоя форум като са толкова заети с дела а и никой от нас не им попада в целевата група клиенти .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех да не пиша.... ама на като прочетох един коментар от Релоад по горе се изнервих. Ами ние имаме закупени от тях продукти и така и не получихме гаранционни карти или някакъв документ, че са купени от тях или който и да е. Да не говорим колко главоболия ни създаде това като имахме проверка от едни хубави хора който ме питаха съвсем добронамерено как съм купил еди си какво пък нямам документ ?! После обяснявай, че нямаш сестра. .. . .. както се казваше.

Analog Audio™

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.