Tsunami Отговорено 27 Октомври, 2011 Доклад Сподели Отговорено 27 Октомври, 2011 Какво си играете да ги пращате не мога да разбера? Куриер за да го пратиш и после да го получиш и да ти кажат че няма гаранция. Вместо да си спестите парите вие се набутвате още повече. Не са само Релоад. Всички са такива. Пращат до производителя и той казва губи гаранция и те ви казват губи гаранция. Няма какво да се сърдите. Пийте една студена бира и напред. Живота продължава . Няколко борда ли ще ви откажат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор 111111 Отговорено 27 Октомври, 2011 Администратор Доклад Сподели Отговорено 27 Октомври, 2011 Аз пък си мисля следното нещо защо навсякъде ремонтират а в БГ не защото май при нас няма реални представители а прекупвачи нищо лично ама един борд 450 фабрично дефектен приеха го като RMA-то беше в латвия а за такива геройски изцепки пишете на support[at]mikrotik.com те си се разбират с представителя Харесай поста ^^^ Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
master Отговорено 27 Октомври, 2011 Доклад Сподели Отговорено 27 Октомври, 2011 Друг е въпроса ако си купиш нов борд и не ти дадат гаранция, след като няколко пъти я поискаш пак не идва.. . . . ? Analog Audio™ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsunami Отговорено 27 Октомври, 2011 Доклад Сподели Отговорено 27 Октомври, 2011 Представителите са си реални. За България РТС, Релоад и Рутелсат (vesuvius). Справка http://routerboard.com. Представителя е един търговец. Нищо няма да му направят . 450 ми се скапа след гаснене на тока и беше в гаранция. Е, след няколко месеца още продължавам да чакам за да разбера дали ще го оправят. На скоро ми се скапа друг (пак 450) и пак след гаснене на тока. За съжаление не е гаранционен но и да беше все тая. Реших че го отворих. Да е работил около година и 2 месеца в климатизирано помещение след упс. Кондензаторите на захранването бяха издути. След замяната им борда си заработи нормално. В старанието за ниски цени се правят глупости като се слагат не качествени части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mile Отговорено 27 Октомври, 2011 Доклад Сподели Отговорено 27 Октомври, 2011 микротик освен с ROS са известни и с най-некадърно направените бордове. Нищо лично срещу тях, но PC Engines и Ubnt са класи над тях. Търговците не са виновни за това. Ако продават бордове със "solid capacitors" и въобще "military-grade" ще умрат от глад. Да не говорим, че отдавна имa "ESD GUards" и кво ли не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NetworkPro Отговорено 27 Октомври, 2011 Доклад Сподели Отговорено 27 Октомври, 2011 (Редактирано) Ако видя кофти борд просто ще кажа на support at mikrotik.com за него, може да пратя снимка и разбира се сериен номер/supout за да си държат изкъсо доставчиците на хардуер. Китайците са sloppy и са си заслужили по един здравословен шамар. Напоследък върнах гаранционно доста компюътрна техника, включително Intel дънни платки. Редактирано 27 Октомври, 2011 от NetworkPro - Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelkamburov Отговорено 27 Октомври, 2011 Доклад Сподели Отговорено 27 Октомври, 2011 Това е характерно за релоад. След като купих Нано5 само го извадих от опаковката и го върнах обратно, защото клиента ми разбра че е сбъркал и иска нано2 и въпросния младеж от релоад каза ,че нямало търговски вид и не може да го замени. Теглих му една майна, сега си вкарвам сам устройства , на по добри цени от ноностанциите и ако не по-добри то със съшити параметри. Много си повярваха тези младежи от релоад. В тоя бизнес съм от преди те да съществуват и няма как да ми дават наклон на к.ра хора не уважаващи клиентите си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PcTuninG™ Отговорено 27 Октомври, 2011 Автор Доклад Сподели Отговорено 27 Октомври, 2011 Няколко борда ли ще ви откажат? Въпроса е принципен . Ние сме клиенти ако ни няма нас не знам на кого ще се прави ама явно е забравил тези години . Ей това е лошото тука , че напапаш ли се и почваш се правиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PcTuninG™ Отговорено 27 Октомври, 2011 Автор Доклад Сподели Отговорено 27 Октомври, 2011 Голям смях, как беше техниката никога не е монтирана нали. Пускам го ново и не работи! Вие сте доста проблемен клиент и целият свят ви е виновен. Пазарувайте от там където ви дават и по 5 нови у-ва като го удари гръм Много жалки изцепки от ваша страна. Ако беше вината моя нямаше да пиша тука . Вие сте доста проблемен клиент Примери дайте с какво съм проблемен до сега винаги съм си плащал което взема . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PcTuninG™ Отговорено 27 Октомври, 2011 Автор Доклад Сподели Отговорено 27 Октомври, 2011 Е добре гори лана Устроиството е вземато от вас . защо не можете да се Ремонтира тогава ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smacker Отговорено 27 Октомври, 2011 Доклад Сподели Отговорено 27 Октомври, 2011 (Редактирано) Голям смях, как беше техниката никога не е монтирана нали. Пускам го ново и не работи! Вие сте доста проблемен клиент и целият свят ви е виновен. Пазарувайте от там където ви дават и по 5 нови у-ва като го удари гръм Много жалки изцепки от ваша страна. Лошата новина за вас е че като ви изгори лана пак ще останете без техника. Хората са станали адски завистливи ЛАН порт не се гарантира никъде по света и никой производител не го приема като гаранция. Може да упреквате производителите ние просто следваме техните инструкции! Всичко друго са просто мечти Голям смях, как беше техниката никога не е монтирана нали. Пускам го ново и не работи! Вие сте доста проблемен клиент и целият свят ви е виновен. Пазарувайте от там където ви дават и по 5 нови у-ва като го удари гръм Много жалки изцепки от ваша страна. Г-н Серьов,, точно този тон и начин на отношение към клиента е най-голямата Ви слабост. И продължавайки така ..... Работата в условията на монопол е много печеливша но АДСКИ вредна.за самият монополист. Съгласен съм, че клиента е прав дотолкова доколкото пари е платил и е бил коректен и лоялен. Съгласен съм, че търговеца също трябва да бъде лоялен, да разбира и да познава добре клиентите си, особено лоялните. Номерата на брадатите евреи се усещат и при Вас. Искрено Ви пожелавам една истинска конкуренция на пазара, която да Ви научи как се работи и какво означава няколко процента печалба. Имайте в предвид, че както сте монополист - така точно след 2 години никой няма и да се сеща за Вас. Надявам се вече след като Ланком са ИСТИНСКИ официален дистирбутор на Убикуити, да Ви намекнат сериозно за правилата на пазара. Ще се оптиам да сумаризирам. Това което Вие правите е алъш вериж. Продавате едно устройство, взимате парите. А можете ли да кажете какво точно продавате ? Можете ли да кажете как работи това и устройство, как да се настрои и какво да се очаква от него ? -Smacker Редактирано 27 Октомври, 2011 от smacker 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор 111111 Отговорено 28 Октомври, 2011 Администратор Доклад Сподели Отговорено 28 Октомври, 2011 Лошата новина за вас е че като ви изгори лана пак ще останете без техника. Хората са станали адски завистливи ЛАН порт не се гарантира никъде по света и никой производител не го приема като гаранция. Може да упреквате производителите ние просто следваме техните инструкции! Всичко друго са просто мечти без да се заяждам ама това е пълна глупост мега хипер невероятна преди месец ни замениха от HP 14 суича 3Com част тотал щета част с изгорели портове разходи по транспорт за тяхна сметка wi4net.it явно са големи балъци заменят микротик техника с изгорели портове http://www.wispmax.com и те заменят без да се пазарят другата седмица ще разбера как е с представителите на TP-Link че има няколко опукали adsl-a vivotek дори предлагат извън гаранционен ремонт (в нашия случай извършен в Тайван) на цената на частите, транспорта до техен представител само http://rma.mikrotik.com/ http://www.ubnt.com/support/rma Харесай поста ^^^ Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsunami Отговорено 28 Октомври, 2011 Доклад Сподели Отговорено 28 Октомври, 2011 без да се заяждам ама това е пълна глупост мега хипер невероятна преди месец ни замениха от HP 14 суича 3Com част тотал щета част с изгорели портове разходи по транспорт за тяхна сметка wi4net.it явно са големи балъци заменят микротик техника с изгорели портове http://www.wispmax.com и те заменят без да се пазарят другата седмица ще разбера как е с представителите на TP-Link че има няколко опукали adsl-a vivotek дори предлагат извън гаранционен ремонт (в нашия случай извършен в Тайван) на цената на частите, транспорта до техен представител само http://rma.mikrotik.com/ http://www.ubnt.com/support/rma Ами така е защото клиентите са им скъпи. Някой ден и при нас може да стане така . Една позната работи в Лондон и си изгори лаптопа (DELL) с външен хард и зарядно към него. Обади се на телефона от гаранционната карта и от сервиза отива човек на адреса, взима лаптопа за ремонт. До 10 работни дни са и казали ще го оправят. На 5ия ден и се обаждат че е готов да каже кога ще и е удобно да и го донесат. Е на това му викам внимание към клиента. Нали се сещате колко е голям Лондон и какъв разход е за сервиза да го свърши това. В протокола от ремонта пишело смяна на дънна платка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор 111111 Отговорено 28 Октомври, 2011 Администратор Доклад Сподели Отговорено 28 Октомври, 2011 Подобна история с DELL само че бизнес серия замяна на дъното на място при клиента в Италия Харесай поста ^^^ Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
babula Отговорено 29 Октомври, 2011 Доклад Сподели Отговорено 29 Октомври, 2011 Браво на Smacker! Напълно го подкрепям. Ама нали релоад не се занимават с "малки" проекти - май доколкото помня те не работеха на дребно - някакви си там 1-2 хилядарки .......... Хората работят с милиони, а ние дребните клиенти ги занимаваме с такива прозаични неща - гаранции, изгорели ланове, че на всичкото отгоре и вежливо отношение искаме. Ама ха де ... . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване