Jump to content

ReloadBG


PcTuninG™

Recommended Posts

Какво си играете да ги пращате не мога да разбера? Куриер за да го пратиш и после да го получиш и да ти кажат че няма гаранция. Вместо да си спестите парите вие се набутвате още повече. Не са само Релоад. Всички са такива. Пращат до производителя и той казва губи гаранция и те ви казват губи гаранция. Няма какво да се сърдите. Пийте една студена бира и напред. Живота продължава :). Няколко борда ли ще ви откажат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 157
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • Tsunami

    15

  • NetworkPro

    10

  • MiPSus

    9

  • v0id

    9

  • Администратор

Аз пък си мисля следното нещо

защо навсякъде ремонтират а в БГ не

защото май при нас няма реални представители а прекупвачи

нищо лично ама един борд 450 фабрично дефектен

приеха го като RMA-то беше в латвия

а за такива геройски изцепки пишете на

support[at]mikrotik.com те си се разбират с представителя

Харесай поста ^^^
acer.gif htc.gifsigpic4024_2.gif

Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа


ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг е въпроса ако си купиш нов борд и не ти дадат гаранция, след като няколко пъти я поискаш пак не идва.. . . . ?

Analog Audio™

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Представителите са си реални. За България РТС, Релоад и Рутелсат (vesuvius). Справка http://routerboard.com. Представителя е един търговец. Нищо няма да му направят :). 450 ми се скапа след гаснене на тока и беше в гаранция. Е, след няколко месеца още продължавам да чакам за да разбера дали ще го оправят. На скоро ми се скапа друг (пак 450) и пак след гаснене на тока. За съжаление не е гаранционен но и да беше все тая. Реших че го отворих. Да е работил около година и 2 месеца в климатизирано помещение след упс. Кондензаторите на захранването бяха издути. След замяната им борда си заработи нормално. В старанието за ниски цени се правят глупости като се слагат не качествени части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

микротик освен с ROS са известни и с най-некадърно направените бордове. Нищо лично срещу тях, но PC Engines и Ubnt са класи над тях.

Търговците не са виновни за това. Ако продават бордове със "solid capacitors" и въобще "military-grade" ще умрат от глад. Да не говорим, че отдавна имa "ESD GUards" и кво ли не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако видя кофти борд просто ще кажа на support at mikrotik.com за него, може да пратя снимка и разбира се сериен номер/supout за да си държат изкъсо доставчиците на хардуер.

Китайците са sloppy и са си заслужили по един здравословен шамар.

Напоследък върнах гаранционно доста компюътрна техника, включително Intel дънни платки.

Редактирано от NetworkPro

-

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е характерно за релоад. След като купих Нано5 само го извадих от опаковката и го върнах обратно, защото клиента ми разбра че е сбъркал и иска нано2 и въпросния младеж от релоад каза ,че нямало търговски вид и не може да го замени. Теглих му една майна, сега си вкарвам сам устройства , на по добри цени от ноностанциите и ако не по-добри то със съшити параметри. Много си повярваха тези младежи от релоад. В тоя бизнес съм от преди те да съществуват и няма как да ми дават наклон на к.ра хора не уважаващи клиентите си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко борда ли ще ви откажат?

Въпроса е принципен . Ние сме клиенти ако ни няма нас не знам на кого ще се прави ама явно е забравил тези години >:( . Ей това е лошото тука , че напапаш ли се и почваш се правиш ;D

468x60_free.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям смях, как беше техниката никога не е монтирана нали. Пускам го ново и не работи! Вие сте доста проблемен клиент и целият свят ви е виновен. Пазарувайте от там където ви дават и по 5 нови у-ва като го удари гръм ::) Много жалки изцепки от ваша страна.

Ако беше вината моя нямаше да пиша тука .

Вие сте доста проблемен клиент

Примери дайте с какво съм проблемен до сега винаги съм си плащал което взема .

468x60_free.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям смях, как беше техниката никога не е монтирана нали. Пускам го ново и не работи! Вие сте доста проблемен клиент и целият свят ви е виновен. Пазарувайте от там където ви дават и по 5 нови у-ва като го удари гръм ::) Много жалки изцепки от ваша страна.

Лошата новина за вас е че като ви изгори лана пак ще останете без техника. Хората са станали адски завистливи ;D ЛАН порт не се гарантира никъде по света и никой производител не го приема като гаранция. Може да упреквате производителите ние просто следваме техните инструкции! Всичко друго са просто мечти ::)

Голям смях, как беше техниката никога не е монтирана нали. Пускам го ново и не работи! Вие сте доста проблемен клиент и целият свят ви е виновен. Пазарувайте от там където ви дават и по 5 нови у-ва като го удари гръм ::) Много жалки изцепки от ваша страна.

Г-н Серьов,,

точно този тон и начин на отношение към клиента е най-голямата Ви слабост. И продължавайки така .....

Работата в условията на монопол е много печеливша но АДСКИ вредна.за самият монополист.

Съгласен съм, че клиента е прав дотолкова доколкото пари е платил и е бил коректен и лоялен.

Съгласен съм, че търговеца също трябва да бъде лоялен, да разбира и да познава добре клиентите си, особено лоялните.

Номерата на брадатите евреи се усещат и при Вас.

Искрено Ви пожелавам една истинска конкуренция на пазара, която да Ви научи как се работи и какво означава няколко процента печалба.

Имайте в предвид, че както сте монополист - така точно след 2 години никой няма и да се сеща за Вас.

Надявам се вече след като Ланком са ИСТИНСКИ официален дистирбутор на Убикуити, да Ви намекнат сериозно за правилата на пазара.

Ще се оптиам да сумаризирам.

Това което Вие правите е алъш вериж. Продавате едно устройство, взимате парите. А можете ли да кажете какво точно продавате ? Можете ли да кажете как работи това и устройство, как да се настрои и какво да се очаква от него ?

-Smacker

Редактирано от smacker
  • Харесай 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Администратор

Лошата новина за вас е че като ви изгори лана пак ще останете без техника. Хората са станали адски завистливи ;D ЛАН порт не се гарантира никъде по света и никой производител не го приема като гаранция. Може да упреквате производителите ние просто следваме техните инструкции! Всичко друго са просто мечти ::)

без да се заяждам ама това е пълна глупост мега хипер невероятна

преди месец ни замениха от HP 14 суича 3Com част тотал щета част с изгорели портове

разходи по транспорт за тяхна сметка

wi4net.it явно са големи балъци заменят микротик техника с изгорели портове

http://www.wispmax.com и те заменят без да се пазарят

другата седмица ще разбера как е с представителите на TP-Link че има няколко опукали adsl-a

vivotek дори предлагат извън гаранционен ремонт (в нашия случай извършен в Тайван)

на цената на частите, транспорта до техен представител само

http://rma.mikrotik.com/

http://www.ubnt.com/support/rma

Харесай поста ^^^
acer.gif htc.gifsigpic4024_2.gif

Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа


ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

без да се заяждам ама това е пълна глупост мега хипер невероятна

преди месец ни замениха от HP 14 суича 3Com част тотал щета част с изгорели портове

разходи по транспорт за тяхна сметка

wi4net.it явно са големи балъци заменят микротик техника с изгорели портове

http://www.wispmax.com и те заменят без да се пазарят

другата седмица ще разбера как е с представителите на TP-Link че има няколко опукали adsl-a

vivotek дори предлагат извън гаранционен ремонт (в нашия случай извършен в Тайван)

на цената на частите, транспорта до техен представител само

http://rma.mikrotik.com/

http://www.ubnt.com/support/rma

Ами така е защото клиентите са им скъпи. Някой ден и при нас може да стане така :). Една позната работи в Лондон и си изгори лаптопа (DELL) с външен хард и зарядно към него. Обади се на телефона от гаранционната карта и от сервиза отива човек на адреса, взима лаптопа за ремонт. До 10 работни дни са и казали ще го оправят. На 5ия ден и се обаждат че е готов да каже кога ще и е удобно да и го донесат. Е на това му викам внимание към клиента. Нали се сещате колко е голям Лондон и какъв разход е за сервиза да го свърши това. В протокола от ремонта пишело смяна на дънна платка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Администратор

Подобна история с DELL само че бизнес серия замяна на дъното на място при клиента в Италия

Харесай поста ^^^
acer.gif htc.gifsigpic4024_2.gif

Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа


ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на Smacker!

Напълно го подкрепям. Ама нали релоад не се занимават с "малки" проекти - май доколкото помня те не работеха на дребно - някакви си там 1-2 хилядарки .......... Хората работят с милиони, а ние дребните клиенти ги занимаваме с такива прозаични неща - гаранции, изгорели ланове, че на всичкото отгоре и вежливо отношение искаме. Ама ха де ... . >:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.