master Отговорено 13 Юли, 2013 Доклад Сподели Отговорено 13 Юли, 2013 Semoff Може би си един от малкото доволни Analog Audio™ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emc1000 Отговорено 16 Юли, 2013 Доклад Сподели Отговорено 16 Юли, 2013 И аз съм доволен от тях. Купих си една секторна антена от тях преди 4 години, поръчах си направата на кабел към нея, платих си, всичко точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aspi Отговорено 28 Май, 2014 Доклад Сподели Отговорено 28 Май, 2014 Не знам за кой път се отказвам да пазаря от reload, но този път вече ще е за последно. Поръчвам си по телефона 4 борда RB711 и ми казват - има за 88 лв. без ДДС с Level 4 и за 56 с Level 3. Поръчвам един от скъпите и 3 от евтините и като отварям пратката - изненада: бордовете са с абсолютно идентичен хардуер, само дето евтините са с по един антенен конектор, на мястото на което трябва да е запоен вторият няма никой. Звъня им да им обясня, че не ми вършат работа тези трите и искам да ги сменя с по-скъпия модел и да си доплатя. Съгласявам се любезно с тях, че явно съм тъпанар че не съм прочел pdf-а на сайта им и не съм вникнал в тази подробност за модела, че съм кьорав и не съм видял на миниатюрната снимка, че няма втори конектор и се започва - "можем да ги вземем обратно, ама трябва да минат през сервиза, а това струва пари..." Какъв сервиз - аз даже не съм ги разпечатвал от найлоните ? Ама трябвало да им се обадя още същия ден като съм ги получил - ами нямам навика да инспектирам всяко получено оборудване на момента, гледам го като стане време за монтаж, пък и става въпрос за 10 дни в същия месец. Е, няма да купувам нищо повече от вас, не ми се слушат изцепки в първо лице, единствено число колко са велики и кой съм аз че да ги плаша. Ще продължа да си оставям годишно една 6-цифрена на Ланком и Рутелсат за подобно оборудване и да знам че си имам работа с партньори, а не с търговци - разликата е огромна. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muonplex Отговорено 28 Май, 2014 Доклад Сподели Отговорено 28 Май, 2014 И аз да кажа нещо.. Имат ужасно държание към клиентите си и към тези, които можеха да им бъдат клиенти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelkamburov Отговорено 28 Май, 2014 Доклад Сподели Отговорено 28 Май, 2014 добре дошъл в отбора ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiPSus Отговорено 28 Май, 2014 Доклад Сподели Отговорено 28 Май, 2014 http://www.slovo.bg/showwork.php3?AuID=169&WorkID=4867&Level=1 ... и яз можем, и тате може, ма козата си сака пръч! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ribanec Отговорено 2 Август, 2015 Доклад Сподели Отговорено 2 Август, 2015 За Релоуд. Мене също ме изгубиха като клиент, безвъзвратно! Няма какво повече да добавя за лошото им отношение към клиентите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
h3ll Отговорено 2 Август, 2015 Доклад Сподели Отговорено 2 Август, 2015 (Редактирано) То отношението си е нормално, но отказа за ремонт на дефект е проблем. Вече като отида при тях, все едно взимам суичове от мост - тая гаранция не знам защо я издават въобще. Редактирано 2 Август, 2015 от h3ll Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване