milenmitev Публикувано 20 Юли, 2012 Доклад Сподели Публикувано 20 Юли, 2012 Вижте какво подробно и обстойно обяснение от клиент сме получавали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimo_tenev Отговорено 20 Юли, 2012 Доклад Сподели Отговорено 20 Юли, 2012 евала на писателката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo neTkoB Отговорено 20 Юли, 2012 Доклад Сподели Отговорено 20 Юли, 2012 Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsunami Отговорено 20 Юли, 2012 Доклад Сподели Отговорено 20 Юли, 2012 Много умно. Клиента дошъл да му свършиш работа и да си плати, а ти го излагаш. Това ми прилича на присмиване. Всички клиенти не могат да са технически грамотни. Ако бяха нямаше да ти донесат машината да свършиш работата. Аз лично предпочитам такова описание, дори и по-лошо, но да знам за какво става въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NeTmAsTeR Отговорено 20 Юли, 2012 Доклад Сподели Отговорено 20 Юли, 2012 ужас - представям си че такива хора карат коли и гласуват ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NetworkPro Отговорено 20 Юли, 2012 Доклад Сподели Отговорено 20 Юли, 2012 Да се знае как може да се угоди на клиента - в случая е написано дори и четливо. - Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NeTmAsTeR Отговорено 20 Юли, 2012 Доклад Сподели Отговорено 20 Юли, 2012 (Редактирано) На такъв клиент не знам как ще се угоди - въпреки двете антивирусни и местенето на снимките Започвам да се чудя колко ли е пък е на пари вуйчото нищо те пише за Офис пакет - щото и там нещата са сложни и за набора от пуснати езици и клавиатурни подредби Редактирано 20 Юли, 2012 от NeTmAsTeR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NetworkPro Отговорено 20 Юли, 2012 Доклад Сподели Отговорено 20 Юли, 2012 Или ще съпортваш (редовните въпроси, между другото), или няма да съпортваш. Избираш едното - и действаш. - Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenmitev Отговорено 20 Юли, 2012 Автор Доклад Сподели Отговорено 20 Юли, 2012 Много умно. Клиента дошъл да му свършиш работа и да си плати, а ти го излагаш. Това ми прилича на присмиване. Всички клиенти не могат да са технически грамотни. Ако бяха нямаше да ти донесат машината да свършиш работата. Аз лично предпочитам такова описание, дори и по-лошо, но да знам за какво става въпрос. За да изложиш някого трябва да визираш конкретен човек. Тук няма поместени имена, телефони, местоположение. Почетете позабавлявайте се а психоанализата я оставете на хората, който това работят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kmeta Отговорено 20 Юли, 2012 Доклад Сподели Отговорено 20 Юли, 2012 още, още Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsunami Отговорено 20 Юли, 2012 Доклад Сподели Отговорено 20 Юли, 2012 За да изложиш някого трябва да визираш конкретен човек. Тук няма поместени имена, телефони, местоположение. Почетете позабавлявайте се а психоанализата я оставете на хората, който това работят. конкретния човек е Клиентът (с главно К). Написано е собственоръчно и има подпис . Ти би ли си познал почерка? Интересно ми е как би се почувствал Клиента ако види, че на написаното от него може да се смее цял свят? Не схвана идеята на поста ми, но това няма особено значение. Нямам намерение да влизам в спорове. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Networker Отговорено 20 Юли, 2012 Доклад Сподели Отговорено 20 Юли, 2012 (Редактирано) Съгласен съм с колегата Tsunami. И при нас има невероятни бисери, но ги пазим за вътрешно-фирмена "консумация" . Както казват хамериканците, клиента винаги е прав - все пак те ни плащат сметките, за което си имат своите изисквания. Колкото по-доволен е един клиент (пък било понеже си му сложил "A"-то в таскбара) толкова по стабилно е при тебе. Трябва да се мисли и от потребителска гледна точка - той/тя има проблем и се обръща към нас за решение (за което си и плаща). Редактирано 20 Юли, 2012 от Networker “...ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо...”, Константин Йозеф Иречек, 13.12.1881 г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kmeta Отговорено 20 Юли, 2012 Доклад Сподели Отговорено 20 Юли, 2012 прави са Networker и Tsunami до milen mitev - пусни на листчето един OCR и нещата са перфектни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sftt Отговорено 20 Юли, 2012 Доклад Сподели Отговорено 20 Юли, 2012 ХА ХА ХА забравила е да напише , пусни миалната,прахусмикачката , просни дрехите и ги изглади. Това е в кръга на майтапа. Сега обаче съгласен съм с колегите, тези неща не трябва да се качват защото клиента колкото и неграмотен да е. По тех. част по една случайност може да попадна тук , тогава е зле за теб колега минус един клиен но покрай него още колко може да загубиш? Ти си знаеш акъл не давам. За това писах че ни трябва под раздел бисери. :D Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Отговорено 23 Юли, 2012 Доклад Сподели Отговорено 23 Юли, 2012 (Редактирано) Аз бих похвалил такъв клиент , браво не всички разбират от компютри, Клиента може би е някои атомен физик и да разбира много в неговата сфера, но не е тръгнал из форумите да се присмива на тоз и на ония че не разбира от атомна физика , не подценяваите хората това е голяма грешка Редактирано 23 Юли, 2012 от Anatoli Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване