Mupo neTkoB Публикувано 22 Юни, 2012 Доклад Сподели Публикувано 22 Юни, 2012 Трябва ми някакъв инвертор който да е поне 2000в, питал съм в Корад и казаха че до 20 дни евентуално може да имат. някой може ли да направи накакъв такъв или да ме насочите от къде да купя? Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freenet Отговорено 22 Юни, 2012 Доклад Сподели Отговорено 22 Юни, 2012 Здравей Миро , това с инвертора от 12 на 220 не изглежда сериозно от технологична гледна точка .Както и да я гледаме и 100% кпд да сложим това са 160А консумация сметни колко е мин. кв/мм на проводниците на 12,6v линия , каква акумулаторна група тябва и щом ще е група защо на не е 24/36 или разумните за случая 48v > ~ 42 А ( на 100%кпд което е недостижимо теоретичнои технологически ).Надали оважаваща себе си фирма може да пусне това недоразумение 12>220в.Моя съвет е да се насочиш към UPS с такава мощност плюс това за тези батерии трябва някой да се 'грижи' заряд/разряд . Най големия UPS минавал през пъцете ми (за профилактика ) е незабравимите от мен 10KW (ne 10KVA) 500 и kусур килограма можеше да работи с батерия от 48 (4х12,6) през 12v стъпка до 240v (20x12,6v) изхода 220v променливо синосуида ( не моднаната ) .Маркта не помня почти никакво инфо в нета ,израелско военно производсво ,как се бе озовала до тук не знам неведоми са пътищата господни ( беше купен от бг фирма от банка ама българска и чуждестрана или извън България не знам). Поразми се темата ама дано ти е от полза с нещо ще пак + . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo neTkoB Отговорено 22 Юни, 2012 Автор Доклад Сподели Отговорено 22 Юни, 2012 мислех го това за акумулаторите. няма как да стане, ще се монтира в автомобил. трябва ми да захрани "мобилен климатик" който след малко проверки на информацията която ми подават се оказва че консумираната мощност ще е 950вата. което веднага ме насочва към до 1200-1500вата. няма как да направя акумулаторна група защото колата е с 2 акумулатора но все още е на 12волта. Мислех си за решение на базата на UPS но кой ще е този модел който ще издържи да работи без никакво външно напрежение? аз лично съм си направил няколко УПС-а с външни батерии (акумулатори големи) които работят но те си имат своите 220волта почти през цялото време. преди време един такъв УПС беше пуснат на голям акумулатор... е бог да го прости... не издържа... Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danielskiii Отговорено 22 Юни, 2012 Доклад Сподели Отговорено 22 Юни, 2012 може да измайсторим нещо с почти нормална синусоида но трябва да си намериш 2000w траф 9-0-9 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zahranvane.com Отговорено 22 Юни, 2012 Доклад Сподели Отговорено 22 Юни, 2012 (Редактирано) http://www.aliexpres...atId=0&manual=y виж тук ориентировъчни цени, знай, че генератора може да дава 100А по етикет, но не особено продължително време. Така и така ще ти потрябват още генератори, може да са последователно и да вземеш 24 или 36V модел. http://www.aliexpres...holesalers.html Тази фирма прави читави неща, продаваме техни синусоидални инвертори, но 300W. P.S. Най енерго спестяващ вариант е компресора да се завърта от двигателя, а не дригателя да завърта генератор, в който загубите ще минат 210W при 125A DC, после инвертор от 12V, там загубите ще минат 225W-85% КПД, и тогава произведените 220V ще въртят генератора. По този път имаш и загуби в кабели и съединения, още не по-малко от 50W. Редактирано 22 Юни, 2012 от zahranvane.com www.zahranvane.com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор Велин Отговорено 23 Юни, 2012 Администратор Доклад Сподели Отговорено 23 Юни, 2012 абсолютно, проблема ще се окаже генератора и постоянното натоварване от 1кват Не отговарям на постове написани с шльокавица! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo neTkoB Отговорено 23 Юни, 2012 Автор Доклад Сподели Отговорено 23 Юни, 2012 трябва да направим евтин климатик за един стар бус, който да работи до като трае една проверка. т.е. 1-2 седмици. за това съм избрал този вариант. поръчал съм един инвертор... от тук http://niskiceni.com/Invertor-12v220v-1200w-p-135.html само че 2000вата и пише че пиково държи до 4к. предполагам реалните ватове на това ще са към 1500 и ако работи на 80% от възможностите си то 1200в е със малко повече от това което ми трябва. генератора на буса трябва да е повече от 100А защото и сега този бус си е с 2 акумулатора. иначе съм много съгласен че е в пъти по-добре да се задвижва компресора от мотора а не от ток и т.н. но за момента ситуацията е около 700лв а за тези пари няма какъв климатик за кола да се купи. Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko Отговорено 23 Юни, 2012 Доклад Сподели Отговорено 23 Юни, 2012 колега, подбирате някой голям компресор за климатик от някоя маршрутка или нещо подобно, закрепяте към двигателя например на ремъка на водната помпа, за вътрешен топлообменник може да ползвате и такъв от домашен климатик 9-ка или 12ка се намират доста евтино, за външен някой от бус или 2 автомобилни. трв и филтър и тръби и мисля че за около 1000лв ще се вместите. на 12в ще имаш повече от 100А, няма да ти стига алтернатора дори да работи на високи обороти двигателя пс. все пак ако решите да е на ток, има ДЦ компресори за климатици на 12 и на 24в по 600 до 800вата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор Велин Отговорено 23 Юни, 2012 Администратор Доклад Сподели Отговорено 23 Юни, 2012 като гледам тези продават само 1200"вата" на една на картинките е обяснено продължителна употреба не повече от 600вата ... трябва да тъсиш верно 2000вата за да може реално да го товариш до 1000 Не отговарям на постове написани с шльокавица! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo neTkoB Отговорено 23 Юни, 2012 Автор Доклад Сподели Отговорено 23 Юни, 2012 Велин - такъм съм поръчал ... 2000в Mupo neTkoB написа: > Това дали са му реални поне 50% от мощностите които пише? Трябва ми инвертор да захраня 950вата консуматор. За това търсех 1500вата за да може да работи нормално на около 1200 и да имам малко аванс. > Има ли гаранция това нещо Този инвертор е най-тежкия и най-много отговаря на параметрите си. Но няма как да гарантираме, че ще Ви свърши работа, понеже много от индуктивните товари, като двигатели и дросели имат 2-3 пъти по-голям пусков ток от номиналния, затова и няма как да дадем гаранция на този артикул, понеже дори и с едно включване на неподходящ товар може да го изгорите (въпреки че има предпазители). Поздрави > Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freenet Отговорено 23 Юни, 2012 Доклад Сподели Отговорено 23 Юни, 2012 Един пример от преди 3 дни : Мой познат си купил малък хладилник към 35-40л. иска да си го сложи в колата компресора е с мощност 65W .Човека си има хубав трансвертер 12>220v 150w но нищо не тръгва преоразувателя винаги минава в режим защита от претоварване . Дойде при мен с ампер клещи замерих началния пусковия ток няколко пъти 3,5А при захранване от мрежата 220v това е до 3 сек. макс..Пиша ти това за няма неприятни изненади в този случай пусковия ток е Х10 от номиналния(приблизително ).Друг примет климатик Osaka 24 (не е инвертор) компресор 2,5 kW пусков пок 63А ! .Ако е инвертор има нисък пусков ток .Този инвертор е 2kW но в някой друг живот дадох пример в 1 си пост да го виждаш къде ще тече 160А (и това е за 100% кпд! ). Пак ми е чудно кой ще го храни , на лесния вариянт за твоята е концепсия е генератор самостоятелен с ДВГ ,дизел ,бензин/газ , по света варианта е ДВГ върти директно компресора ( това са минималните загуби от различните преоразувания на енергията ).Що не помислиш за 'елемента на Пелтие' има и готови решения ако ще е за климатик(по високо кпд) няма ги тези преобразувания директно напрежение/ток (захранване демек 12/24в) студено/топло (шум само от вентилаторите ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор 111111 Отговорено 23 Юни, 2012 Администратор Доклад Сподели Отговорено 23 Юни, 2012 Тоя бус ако му се изключи двигателя след половин час само на бутане ще пали Харесай поста ^^^ Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор Велин Отговорено 24 Юни, 2012 Администратор Доклад Сподели Отговорено 24 Юни, 2012 Ми дефакто ако сте забелязали хладилните камиони си имат отделен дизелов двигател който работи нонстоп само за поддържане на температурата в камерата. Помисли и за вариант с агрегат някакво менте за 350лв 3Квата. Не отговарям на постове написани с шльокавица! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo neTkoB Отговорено 24 Юни, 2012 Автор Доклад Сподели Отговорено 24 Юни, 2012 Помисли и за вариант с агрегат някакво менте за 350лв 3Квата. Благодаря. това е доста добра идея, макар че не се сещам къде ще го туря тоз агрегат. Тоя бус ако му се изключи двигателя след половин час само на бутане ще пали надали ще изкара и толкова само на акумулатори... това не мисля че ще е проблем. просто трябва да тръгне Един пример от преди 3 дни : Мой познат си купил малък хладилник към 35-40л. иска да си го сложи в колата компресора е с мощност 65W .Човека си има хубав трансвертер 12>220v 150w но нищо не тръгва преоразувателя винаги минава в режим защита от претоварване . Дойде при мен с ампер клещи замерих началния пусковия ток няколко пъти 3,5А при захранване от мрежата 220v това е до 3 сек. макс..Пиша ти това за няма неприятни изненади в този случай пусковия ток е Х10 от номиналния(приблизително ).Друг примет климатик Osaka 24 (не е инвертор) компресор 2,5 kW пусков пок 63А ! .Ако е инвертор има нисък пусков ток .Този инвертор е 2kW но в някой друг живот дадох пример в 1 си пост да го виждаш къде ще тече 160А (и това е за 100% кпд! ). Пак ми е чудно кой ще го храни , на лесния вариянт за твоята е концепсия е генератор самостоятелен с ДВГ ,дизел ,бензин/газ , по света варианта е ДВГ върти директно компресора ( това са минималните загуби от различните преоразувания на енергията ).Що не помислиш за 'елемента на Пелтие' има и готови решения ако ще е за климатик(по високо кпд) няма ги тези преобразувания директно напрежение/ток (захранване демек 12/24в) студено/топло (шум само от вентилаторите ). много благодаря колега за отговорите. знам че това което се опитвам да направя е супер тъпо. пак казвам идеята е да излезе евтино и да е за 1 седмица. 150лв ще струва този силен "2000Вата" инвертор. 470лв ще струва един подвицен климатик от http://www.technopolis.bg/b2c/details/650454/P11120401/Prenosim-klimatik-BEKO-BKK-09C което прави под 700лв. за Климатична система за кола искат около 3000лв. Да знам... тя ще работи, но в случая това не ни интересува. Имам и един друг въпрос. Мога ли да използвам някакъв кондензатор на 220в който да помага при стартиране на климатика. Сещам се като бях малък се биехме с ток с едни огромни кондензатори от уличното осветление. като те цапне по ръката и ти изтръпва целия крак :) . Този кондензатор да го вържа след инвертора и преди климатика за да убере стартовия ток. колко струват? и кои е най-големия които мога да ползвам. имаше едни такива капацитор-и за бас туба за кола по 1кв но те са за 12в. http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80+120MF%2F250VAC+B или този http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80+125MF-156MF%2F280VAC гледам са най-скъпи и най-силни дали биха ми свършилиработа защото не съм много на ти в сметките на тоците Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zahranvane.com Отговорено 24 Юни, 2012 Доклад Сподели Отговорено 24 Юни, 2012 С тях може да си оправиш дефазирането на тока и напрежението, но няма да постигнеш ефекта който се получава при DC с кондензатор, да отдаде голям ток към двигателя. Това, което ще е най ефективно се нарича реактор и представлява един голям дросел, като този на лампите за улично осветление, но там са до 500W. Тук ти трябва поне сметнат за 1500W. Слага се последователно на товара. Или просто резистори с реле, двигателя се развърта през резисторите и релето ги закъсява като изходното мине някаква граница. Пак последователно нали... www.zahranvane.com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване