id Публикувано 30 Януари, 2012 Доклад Сподели Публикувано 30 Януари, 2012 Здравейте, интересува ме каква е процедурата по продаване на мрежа или по-скоро клиенти / май те са важни/ Какви документи са необходими , за какво трябва да се внимава.....и т.н. ? Абе всяка информация ще е от полза. Моля някой който е минал по този път или знае нещо по въпроса да сподели. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vtbg59 Отговорено 30 Януари, 2012 Доклад Сподели Отговорено 30 Януари, 2012 (Редактирано) Здр. Mtel ли ? 1.ти ли искаш да продаеш или искат да те купят ? Редактирано 30 Януари, 2012 от vtbg59 1 "Само две неща са безкрайни - вселената и човешката глупост, като за първото не съм сигурен." Алберт Айнщайн "...една мрежа е толкова добра колкото нейните създатели..." безспорен факт ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mile Отговорено 30 Януари, 2012 Доклад Сподели Отговорено 30 Януари, 2012 1. Първо намираш купувач. После не се разбирате. 2. Като се срещнете някаде по средата между искано и предлагано си ловиш адвоката обясняваш му идеята и той се разбира с другия/другите адвокати (собственици). Правят договор с точни условия и вариации. Клиентите просто преподписват договора. Тъй като никой не купува фирма се подписват с новата направо. Варианти да го духаш.. бол Различни фирми.. различни условия. Масово е 6-12 месеца изплащане и тогава предаване на цялата собственост. Аз висим на първото изречение от 2 години. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
id Отговорено 30 Януари, 2012 Автор Доклад Сподели Отговорено 30 Януари, 2012 Просто се ориентирам се в ситуацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Networker Отговорено 30 Януари, 2012 Доклад Сподели Отговорено 30 Януари, 2012 Тук е изписано много по темата, която те вълнува: Истината е, че няма точна формула - всичко е въпрос на уговорка. Вариантите са много - от оборот на мрежата, цена на потребител до цена на мрежата - зависи каква целта на купуващия. Преди 3 години купихме мрежата на един конкурент, на база себестойност. По често се говори за цена на потребител, която варира по региони и по начина на изграждане на мрежата (wireless, усукана двойка, оптика). “...ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо...”, Константин Йозеф Иречек, 13.12.1881 г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване