Jump to content

Какви служебни автомобили ползвате "баничарки"


Networker

Recommended Posts

Що да е лесно, като може да е трудно! Десния волан вероятно не пречи много в градско шофиране, защото едва ли ти се налага да изпреварваш така често. Ако попаднеш в някоя колона с товарни автомобили на натоварен междуселищен път, едва ли би се справил без "навигатор" отляво :)

 

Този пример според теб дали влиза в описанието на "служебна баничарка" ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва което продавам не е това което карам :)

Говорим все пак за кола за работа от друга страна :) едва ли има таралясник който не ръждясва :) а и за парите които вие купувате стари дараци аз вземам нови колички и добре поддържани нека да са си с обратен волан :) тва е проблем за хора който им е трудно шофирането :)

 

Аз не виждам в темата да става въпрос за москвичи от Ловеч или чавдари от Ботевград?

Ти да не си зарязал интернет бизнеса и вече да внасяш "нови колички"?  ::)

Ако е лесно, не е интересно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеца по-късно ...

..За френските коли.... няма да коментирам, най-малкото защото Пежо е официално най-харесваната кола от гейовете.

Да не забравяме, че най-добрите автомобилостроители са Германците и Японците.

 

 

 

Да, няма нужда от коментари, а само от малко повече четене на стравнителни статии за употребвани автомобили (защото те са основните купувани у нас), но в западно европейски списания !

А иначе- една от основните разлики между немските+японските, и френските, е това, че последните не гният, за разлика от предните.

Който е карал - знае. Който не е - няма да повярва, докато не му се случи.

Да не говорим за цените на сервизните услуги в официалните сервизи. Ако сравним при равни други условия - то най-изгодният сервиз в момента е този на Peugeot.

Но нека си остане и да отеква в главата на българина, старата слава на немски и японски. Да има от какво да живеят хилядите им майстори. 'Щото са им нужни..

(За сведение на публиката - имам и от двете. И мога да сравнявам обективно).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой да се похвали с нова баничарка?  :)

Wireless is more temperamental & variable than a woman’s mood! ;)
"no matter how hard you try, you just can NOT please everyone"

"където глупостта е образец-там разума е безумие.."Гьоте

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кви алкатели бе колега :)

 

Това да не ги разпродават бетекарите.

Wireless is more temperamental & variable than a woman’s mood! ;)
"no matter how hard you try, you just can NOT please everyone"

"където глупостта е образец-там разума е безумие.."Гьоте

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имали сме а и още имаме едно Берлинго, много здрави коли са с много място. Имахме и едно товарно комбо ама много дървено, като лагерна количка. Берлинготата са кучета, носят много на товарене и не се предават. Единственото което не ми харесва е заводските им аларми. Задействат се само при отваряне на врата, при чупене на прозореца и тарашене са пълна мъгла :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли колеги които са си взели вече Дачия Докер ?

Wireless is more temperamental & variable than a woman’s mood! ;)
"no matter how hard you try, you just can NOT please everyone"

"където глупостта е образец-там разума е безумие.."Гьоте

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние сме с 3 kangoo-та. За нашия район са екстра. Високи и дуракоустойчиви.

Ако не ги претоварваш с 800-1000 кила и да изчекнеш торсиона отзад (300-400лв ремонт)

се минава с минимални суми за поддръжка. 1.9D с разкаран Lucas и механична Bosch е

възможно най-дуракоустойчивата гад. Се едно за ланаджии правен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Citroen Nemo/Pegeot Biper/Fiat Fiorino/-Произведени всички Турция .Разлика само в марките и всичко им е почти еднакво.Дизел разход 4,5-5-литра комбиниран.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 years later...

Здравейте колеги,
доста интересна тема се е получила във времето - ще я продължа с нова питанка.
Тогава се бяхме спрели на Рено Канго 1.9D - толкова ремонти не е виждал никой автомобил при нас в годините - буквално всичко е сменяно по нея (двигателя 2 пъти) - преди няколко седмици блокира и нямам нерви да сменяме двигател за 3-ти път.
За част от ремонтите са виновни местните "майстори", които правят едно, чупят друго, но все пак.

Нужно е по-голямо возило - 7 местно заради данъка (по практично е - при повече от 2-ма да се ходи с една кола не с две, както е било до сега с баничарките).

Доста нещо изчетох и на този момент се чудя между:
1.Фиат Добло (JTD 1.9)
2.VW Caddy
3.Дачия Логан 1.5dci (много ги хвалят, но ми изглеждат дълги и ниски за селски път).
4.VW Sharan/Seat Alhambra
5.Модели на "Еврован" - основно Fiat Улис, че са с по-яко окачване (2.0 HDI моделите)
6.Оглеждам и обяви на товаро-пътническите VW T4/5 и Мерцедес Вито

Имате ли наблюдения над такива модели (здравина, поддръжка, проблеми), а също така - какви ползвате при вас.


Първосигнално се бях спрял на Шаран или Алхамбра, но местен майстор ни разказа за проблеми с полуоските (ремонта на които отивал към 1200) - замислих се (понеже купетата им тежат 1,7 тона) дали не е конструктивен проблем, който може би да отсъства при моделите с 4*4.

Предварително благодаря.

Редактирано от Networker

“...ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо...”, Константин Йозеф Иречек, 13.12.1881 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквато и да вземеш зависи от задкормилното устройство колко ще кара, и ако е втора употреба в какво състояние ще я вземеш. Чист късмет си е и колкото пъти да я гледат майстори.

Аз се родих като взех Дачия Докери, нови. Малко по скъпо ама пък нямам никакви проблеми. На мен в момента ми струва по скъпо да се занимавам с нещо на старо... 

 

Кофтито е че ги смениха с Рено някакъв модел, който е по скъп. Над 30к. отива, ама като го вземеш на лизинг си е просто месечен разход.

  • Харесай 1
  • Благодаря 1

Wireless is more temperamental & variable than a woman’s mood! ;)
"no matter how hard you try, you just can NOT please everyone"

"където глупостта е образец-там разума е безумие.."Гьоте

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко намериш т.1 в добро състояние е хубава колица. Разбира се като всяка италянка си има слабости по ключалки, електроника и т.н.

Analog Audio™

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 13.06.2022 г. at 14:27, netronix написа:

Каквато и да вземеш зависи от задкормилното устройство колко ще кара, и ако е втора употреба в какво състояние ще я вземеш. Чист късмет си е и колкото пъти да я гледат майстори.

Аз се родих като взех Дачия Докери, нови. Малко по скъпо ама пък нямам никакви проблеми. На мен в момента ми струва по скъпо да се занимавам с нещо на старо... 

 

Кофтито е че ги смениха с Рено някакъв модел, който е по скъп. Над 30к. отива, ама като го вземеш на лизинг си е просто месечен разход.

Дачия Докер -Дизел или Бензин?

Модела я ползваме от както се появиха 2013-до момента .Но за съжаление модела спряха от производство .Имам  доста информация от личен опит за модела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.