Tsunami Отговорено 29 Ноември, 2011 Доклад Сподели Отговорено 29 Ноември, 2011 и как трябва да се коригира ? Някой го е коригирал вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
master Отговорено 22 Март, 2012 Доклад Сподели Отговорено 22 Март, 2012 (Редактирано) factoriy Х***н Велиев Нуриев от село Ябланово gsm:0896294777, скайп: factoriy1 или на кратко бъдещия интернет доставчик в региона (hasan.net) - изключително нагъл лъжец! След пускане на темата му за размяна на airgridm5 за nano2 му писах и дадох скайпа на колегата за да се разберат. И в крайна сметка се изисквало да пратим nano2 + 40лв и куриерската такса. Хасанчо се чудел дали да приеме или не и колегата му казал да си помисли и когато има някакво решение да му се обади. На другия ден (понеделник тази седмица) му звани и казва аз ще го пратя днеска прати го и ти т.е. вторник да стане размяната в офисите на еконт. Обаче бяхме по болници и т.н. това е друга тема на разговора но все пак успяхме в понеделник в 17:40 да ме в офиса за да може да се изпрати пратката и да е налична при него във вторник както се разбрахме като тя беше пълен комплект нано + кутия + захранване + 4 опашки + кабел + една метална скоба за по добър монтаж! Той писал смс, че е пратил и той т.е. всичко е по план. Да ама не - вторник сутрин очаквам смс от еконт и не идва ( понякога не пращат ) затова се обаждам в офиса и питам има ли пратка.. - НЕ! отговарят след което колегата звъни на въпросното лице и го пита какъв е номера на пратката за да проверим какво е станало. Той смотал нещо на бързо, че някак си пратката не отишла за Варна, а за Каварна и му пратили смс че станала грешка и същия ден щяла да се върне в село Ябланово и видите ли той бил ощетен и трябвало да заплати още една куриерска такса. Ако аз или колегата не беше работил с куриер никога можеше и да му повярва макар че това е пълен АБСУРД. И му е казал да им се обади да изпратят пратката от Каварна към Варна и няма проблеми. Да ама той пак овъртал нещо че бил в Котел "някакво забутано градче" ( аз не съм останал с такова впечетление ама не съм ходил от години ) . Колегата звъни в офиса който обслужва Ябланово и пита пратката от Варна към Ябланово пристигнала ли е ? - ДА, а Хасан изпрати ли вчера пратка към Варна - НЕ. Както и в офиса в Каварна НЕ знаеха изобщо за такава пратка. Тоест той се е опита да е*е вятъра и да си издейства едно нано без парички което е супер цигания. След няколко телефона насам натам му намерихме адреса и егн то за всеки случай и беше "запорирана" пратката така, че той да не може да я вземе. След което звънял на колегата и започнал да хленчи ама защо така сега ? И казал аз днеска ще я пратя т.е. Вторник и Сряда ще е при теб, а уж беше изпратена. И днеска на истина пристигна и уж работи макар, че едвам я взехме защото искал да си вземе той първо неговата в 14h когато минавали куриерите там и тогава ние да може да вземем нашата - върха на наглостта вече.И ако сега има някакви претенции - да отива да се оплаква на "арменския поп". И товарителниците и телефоните записи ( налага се на последък заради такива "тарикати" като него и това се прави ) са при мен. А както каза един приятел - "Трябваше да си вземеш грида и да се обадиш, че искаш да си прибереш пратката ( наното ) и тогава щеше да стане супер." Но няма смисъл да падаме под нивото на тази о****а. Редактирано 22 Март, 2012 от Влади Analog Audio™ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo neTkoB Отговорено 22 Март, 2012 Доклад Сподели Отговорено 22 Март, 2012 factoriy Хасан Велиев Нуриев от село Ябланово .............. .................... .......което е супер цигания ................ Но няма смисъл да падаме под нивото на тази отайка. Хубава работа ама циганска.... А сега модераторите да го отстранят от форума 1 Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Madafaka Отговорено 4 Април, 2012 Доклад Сподели Отговорено 4 Април, 2012 RTS Една доста НЕ коректна фирма,която въобще НЕ признава гаранциите,който издава.Това е правило при господата от тази фирма още от едно време.Бях спрял да пазарувам при тях,но при смяната на хората в фирмата помислих,че нещата ще се променят но НЕ.И така за сега съм се прецакал с два артикула ,които НЕ работят и НЕ им се признава гаранцията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lacho Отговорено 4 Април, 2012 Доклад Сподели Отговорено 4 Април, 2012 Е напиши защо са ти отказали гаранция и какъв ти е бил случая. Live Free Or Die !!! http://www.etropole.net/ http://www.allfn.com/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Октодиан Отговорено 11 Април, 2012 Доклад Сподели Отговорено 11 Април, 2012 factoriy Хасан Велиев Нуриев от село Ябланово .............. .................... .......което е супер цигания ................ Но няма смисъл да падаме под нивото на тази отайка. А защо не сте си оправили нещата с опция на ЕКОНТ БАРТЕР така нямаше да имаш проблеми!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyfx Отговорено 11 Април, 2012 Автор Доклад Сподели Отговорено 11 Април, 2012 RTS Една доста НЕ коректна фирма,която въобще НЕ признава гаранциите,който издава.Това е правило при господата от тази фирма още от едно време.Бях спрял да пазарувам при тях,но при смяната на хората в фирмата помислих,че нещата ще се променят но НЕ.И така за сега съм се прецакал с два артикула ,които НЕ работят и НЕ им се признава гаранцията. Сподели защо ти е отказана гаранцията и кой от РТС ти я отказа. Radio Transmision Systems www.rts-bg.com / ispot.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Madafaka Отговорено 12 Април, 2012 Доклад Сподели Отговорено 12 Април, 2012 Значи става дума за един борд и една уаерлес карта.Борда се рестартира постоянно с какъвто и микротик да му сложа проблема мисля е ясен,че става дума за дефктен борд,но за "господата" било от гръмотевица.Само да кажа,че борда и картата са в перфектно визуално състояние и нямат нищо нагоряло или някакви видими поражения,както се случва при гръм.Борда си работи зарежда влизам си в него абе свети, но се рестртира постоянно. Картата е с дефектирал само единят chain другия работи, но ми трябват и двата уви.Обяснението за картата на разбирач от магазина "абе тя се е прецакала от гръмотевица." ти занаешли че и ние по някой път имаме гръмнали карти и не се знае от какво са се прецакали" САМО ДА КАЖА ЧЕ ДЕФЕКТИТЕ СЕ ПРОЯВЯВАТ ЗИМАТА,когата гръмотевици няма поне примен.И те така,просто хората който пазаруват от там да имат едно на ум ,че гаранцията им най вероятно няма да бъде уважена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyfx Отговорено 12 Април, 2012 Автор Доклад Сподели Отговорено 12 Април, 2012 (Редактирано) Предположения: Пуснат борд с карта без закачена антена или поне пигтейл. Неправилно подбрано захранване. Неправилно заземяване. За кое от трите трябва да се уважи гаранция ? А за да сме наясно какво точно се случило, прати картата и борда и ще получиш резултата от измерваният на сервиза. Ако не сме прави ще ти пратя нова карта за моя сметка. http://wiki.mikrotik...ard_diagnostics http://wiki.mikrotik.com/wiki/Manual:Grounding Редактирано 12 Април, 2012 от skyfx 1 Radio Transmision Systems www.rts-bg.com / ispot.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Madafaka Отговорено 12 Април, 2012 Доклад Сподели Отговорено 12 Април, 2012 Релната Ситуация : Борда напуска магазина ви и е монтиран на готова настроена антена.т.е не е пускан за тестове и т.н без пигтейл. Захранването е оригинално за микротик и беше подменено с три други като всичките захранвания са тествани на други бордове и работят без проблеми. Заземяването е изпълнено както трябва около този борд имам 20 други уарлеса и нямат проблем и бордове и на 2.4 апета,както знаем те са доста чуствителни дори на статично електричество. Закакво пък верно да уважавате гаранцията няма сми все пак това води до някакви загуби за вас "въпреки че завода производител си поема дефектите без проблеми поне така е в белия свят"? А за пращане. Както вече казах гаранция от вашата фирма ми беше най нагло отказана.Нямам време през ден да ви вися в магазина. Просто в БГ. повечето търговци като вас НЕ поемат гаранция на стоката която предлагат. И тук не става въпрос за техника,която е изгоряла а за дефектирала и точно тук идва вашата пруслувута гаранция.Тя не поема нищо.Когато човек си купи нещо от вас и не дай си боже то дефектира измислята какви ли не причини, защо да не уважите гаранцията ейййй богуууу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsunami Отговорено 12 Април, 2012 Доклад Сподели Отговорено 12 Април, 2012 Гаранцията не се дава от търговеца а от производителя. Не знам в България да има оторизиран сервиз на микротик - може и да греша. Ако търговеца е пратил устройството и производителя се е произнесъл че губи гаранция, не виждам вина в търговеца. Все пак е минало през оторизиран сервиз а не някой гараж. Обикновено лепват на устройството стикер с посочена причина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyfx Отговорено 12 Април, 2012 Автор Доклад Сподели Отговорено 12 Април, 2012 (Редактирано) Точно така е. Които не вярва нека прочете RMA условията на производителите. Оторизиран сервиз в БГ няма. Имаме наши хора, които понякога успяват да оправят изгорели бордове, които се връщат на клиента с гаранция от нас. Пак казвам,нека човека си прати дефектиралите устройства в офиса на РТС до Валери Василев и ако не съм прав и Микротик уважат гаранцията допълнително за моя сметка (не за РТС) ще му дам по още един борд с карта. Дал съм линк, от който сам клиента може да си направи диагностика. Редактирано 12 Април, 2012 от skyfx Radio Transmision Systems www.rts-bg.com / ispot.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RudY-ElectriC Отговорено 12 Април, 2012 Доклад Сподели Отговорено 12 Април, 2012 Гаранциите в българия масово не се признават поради една причина а тя е, транспортните разходи по изпращане на дефектиралото устройство до производителя които са за сметка на търговеца. Не става въпрос само за И-НЕТ техника а за всичко. …Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарни...те. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо… К. Иречек, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyfx Отговорено 12 Април, 2012 Автор Доклад Сподели Отговорено 12 Април, 2012 Напротив, ако.. ! се признае гаранцията, разходите са за сметка на производителя. 1 Radio Transmision Systems www.rts-bg.com / ispot.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mile Отговорено 13 Април, 2012 Доклад Сподели Отговорено 13 Април, 2012 Да не си крива душицата.. от РТС не купувам от 2005-та година. Купувал съм дребни неща след това, но никога карта, борд или нещо от сорта. Причината.... Споменатата от Madafaka. Покупката тогава беше цял линк с Аликс-и. В кутии и етк. Единия Аликс 266мхз работи и до днес. Другия умря на първия ден. Един месец не беше паднала и капка дъжд (преди и след случая). Решението на сервиза на РТС беше гръмотевица. Така приключих с тях. Дали съжалявам? Дали те съжаляват? Не ме ебе. Изгорял съм с 500 кинта.. Можеха да ми ги вземат във времето тройно... значи и тех не ги ебе. Нещата може да са се променили, а може и да не са. Храна си ги всички еднакво и то не със злоба, а да се корегират (ако искат и могат). Единствено мога да похваля vesuvius и lancom за гаранции. 'сичко друго в бантустана е леш и безобразие. 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts