edemy2001 Отговорено 11 Януари, 2011 Доклад Сподели Отговорено 11 Януари, 2011 http://www.chernomore.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=11522:2011-01-11-11-26-14&catid=59:2009-03-18-08-37-12 http://енергия.еюhttp://www.e-kak.info/forum/index.php https://www.youtube.com/channel/UC0hGPWgF79s4JhhXY0Eo4zA Обяснявам само когато ме питат, и то ако съм на кеф! Поздрави: Евгени LZ3EG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
¤ DJ69 ¤ (ツ) ¤ Отговорено 10 Май, 2011 Доклад Сподели Отговорено 10 Май, 2011 Малко развитие по темата "Бивш служител на Мтел разказва как с очите си видял да се правят фалшиви СИМ карти на абонати, за да се наспиват сметки" цитат: Скандални разкрития направи бивш служител в мобилна компания в ефира на бТВ. Младежът, пожелал да запази анонимност, разобличи бившите си работодатели в некоректност към клиентите и злоупотреба с лични данни. От телевизията умишлено спестиха на зрителя името на мобилната компания, но на всички стана ясно, че главното действащо лице е Мтел. Забавените сметките и сривът в системата подсказват, че става реч за именно за този оператор. Според служителя, от мобилната компания се злоупотребява по скандален начин с личните данни на клиента. Те използвали ЕГН-то му, за да направят нова СИМ карта на негово име. Така на сметката на абоната се трупат допълнителни суми, без негово знание. Бившият служител на Мтел разказва как с очите си видял да се правят фалшиви СИМ карти най-вече на абонати, които живеят в чужбина. Когато клиентът съобщи на оператора, че не живее в България, от Мтел веднага го вписвали в специален списък за надписване на сметки. Абонатите от чужбина били най-лесните жертви. Другото разкритие, което направи младежът, е, че от Мтел са пращали скандални писма до своите служители. В тях изрично им се забранявало да съобщават текущата или месечна сметка на клиентите, въпреки че имали възможност. Не е вярно, че сривът в Мтел бил причина за забавянето на фактури и сметки. Бившият служител разказва, че е можел по всяко време да провери сметката на клиента в компютъра, но му било забранено „отгоре”. После с друго писмо ръководството давало зелена светлина на служителите да съобщават сметката на абоната. От ръководството на оператора признаха за тези писма, но обясниха, че всичко било за благото на клиента. Те призовавали служителите си да изчакат, за да проверят допълнително за грешки в сметките. Разкритията на служителя предизвикаха масово недоволство сред абонатите на Мтел. Източник : http://nikstan.blog.bg/novini/2011/05/09/m-tel-praviatfalshivi-sim-karti-s-tvoeto-egn.744206 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NetworkPro Отговорено 29 Май, 2011 Доклад Сподели Отговорено 29 Май, 2011 Приятелю като им звънна на съпорт линията 123 (и трите оператора) и като ми вдигнат едни женички и като започнат да ми се правят на мъжкарани, така ще ги чукам че доживот ще им държи широка усмивка. - Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danielskiii Отговорено 29 Май, 2011 Доклад Сподели Отговорено 29 Май, 2011 чек малко на мтел суппорт-а е *88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NetworkPro Отговорено 29 Май, 2011 Доклад Сподели Отговорено 29 Май, 2011 Като ги хвана и те ще кажат "чек малко" но това няма да ги спаси Да, на Мтел е *88, на Глобул е 123 или +35989123 - Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danielskiii Отговорено 29 Май, 2011 Доклад Сподели Отговорено 29 Май, 2011 И на виваком е 123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dombo Отговорено 18 Април, 2013 Доклад Сподели Отговорено 18 Април, 2013 Явно трябва да се преориентираме към алтернативни комуникации - Skype, whatsapp и т.н Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване