Jump to content

Мтел събира ЕГН


MiPSus

Recommended Posts

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеца по-късно ...
  • Отговори 36
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • ¤ DJ69 ¤ (ツ) ¤

    8

  • danielskiii

    5

  • SS7

    4

  • master

    3

Малко развитие по темата :)

"Бивш служител на Мтел разказва как с очите си видял да се правят фалшиви СИМ карти на абонати, за да се наспиват сметки"

цитат:

Скандални разкрития направи бивш служител в мобилна компания в ефира на бТВ. Младежът, пожелал да запази анонимност, разобличи бившите си работодатели в некоректност към клиентите и злоупотреба с лични данни. От телевизията умишлено спестиха на зрителя името на мобилната компания, но на всички стана ясно, че главното действащо лице е Мтел. Забавените сметките и сривът в системата подсказват, че става реч за именно за този оператор.

Според служителя, от мобилната компания се злоупотребява по скандален начин с личните данни на клиента. Те използвали ЕГН-то му, за да направят нова СИМ карта на негово име. Така на сметката на абоната се трупат допълнителни суми, без негово знание. Бившият служител на Мтел разказва как с очите си видял да се правят фалшиви СИМ карти най-вече на абонати, които живеят в чужбина. Когато клиентът съобщи на оператора, че не живее в България, от Мтел веднага го вписвали в специален списък за надписване на сметки. Абонатите от чужбина били най-лесните жертви.

Другото разкритие, което направи младежът, е, че от Мтел са пращали скандални писма до своите служители. В тях изрично им се забранявало да съобщават текущата или месечна сметка на клиентите, въпреки че имали възможност. Не е вярно, че сривът в Мтел бил причина за забавянето на фактури и сметки. Бившият служител разказва, че е можел по всяко време да провери сметката на клиента в компютъра, но му било забранено „отгоре”. После с друго писмо ръководството давало зелена светлина на служителите да съобщават сметката на абоната.

От ръководството на оператора признаха за тези писма, но обясниха, че всичко било за благото на клиента. Те призовавали служителите си да изчакат, за да проверят допълнително за грешки в сметките.

Разкритията на служителя предизвикаха масово недоволство сред абонатите на Мтел.

Източник : http://nikstan.blog.bg/novini/2011/05/09/m-tel-praviatfalshivi-sim-karti-s-tvoeto-egn.744206

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Приятелю като им звънна на съпорт линията 123 (и трите оператора) и като ми вдигнат едни женички и като започнат да ми се правят на мъжкарани, така ще ги чукам че доживот ще им държи широка усмивка.

-

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.