раданаи Отговорено 29 Юни, 2018 Доклад Сподели Отговорено 29 Юни, 2018 ВИВАКОМ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Няма толкова нагли и безпардонни 8 ми ден, нямам интернет вкъщи, звънях хиляди пъти, най-накрая се появи техен екип т.е един човек, това било екип. Каза, че сме преместили кабел ( това обяснил на свекърва ми, която бяхме помолили да остане вкъщи този специален ден, в който казаха, че ще ни посети "екип") и си тръгнал. Прибираме се вкъщи, отново няма нет. Звъня пак на оператор, който, казва, че ще пратят отново екип. Но, още го чакаме. При въпроса ми, дали ще ми намалят от сметката, че толкова дни нямам нет, отговора беше, че при 10 РАБОТНИ дни, ако нямам нет, ще ми намалят от таксата. Няма такива мошеници. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiPSus Отговорено 29 Юни, 2018 Доклад Сподели Отговорено 29 Юни, 2018 Аз така от любопитство, ама какъв е кабела и къде сте го местили? ... и яз можем, и тате може, ма козата си сака пръч! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkas Отговорено 30 Юни, 2018 Доклад Сподели Отговорено 30 Юни, 2018 (Редактирано) Ето, това е една от причините повечето хора да предпочитат т.нар "местни доставчици". Човека иска да дойда е офиса, да те напсува и да знае че ще му решиш пробема, от колкото да се занимава с излишна бюрокращина. За това трябва да се обръща по-голямо внимание на support-a. Редактирано 30 Юни, 2018 от Inkas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
master Отговорено 1 Юли, 2018 Доклад Сподели Отговорено 1 Юли, 2018 (Редактирано) Само, че така наречените местни вече почти ги няма. То и това бе идеята. Редактирано 1 Юли, 2018 от master 1 1 Analog Audio™ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkas Отговорено 1 Юли, 2018 Доклад Сподели Отговорено 1 Юли, 2018 Според мен, все още съществуват т.нат "местни доставчици". Колега, много бързо се предаваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
space Отговорено 1 Юли, 2018 Доклад Сподели Отговорено 1 Юли, 2018 Така е съществуват затова и "големите" започнаха да примамват с пакетни цени , а бай СЕЛО си мисли че като услугата му е 2 лева по евтино и оператора е "Голуем" далаверата е страхотна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mile Отговорено 1 Юли, 2018 Доклад Сподели Отговорено 1 Юли, 2018 На 29.06.2018 г. at 10:51, раданаи написа: Няма такива мошеници. добре дошъл у форума... са остава и да ни осведомиш каква информация носи поста ти за другите участници. Няма район... Няма инфо дали има алтернатива... Оплакването ти е на грешно място и ако така отмъщаваш на компанията "майка и баща" го местят у другия крачол. От магазина до регионалния Голем човек си. Предполагам надживял времето да си поиграем с тия колички. Подписал си договор. В него пише точно това. 10 дни! Ако ти предоставят алтернатива в тия дни *примерно флашка* те си измиват ръцете. Ако не те устройва положението си търсиш такова дето те устройва. Ако няма... ставаш ISP и им показваш що е то услуга и внимание към клиента. Накрая ставаш монопол на балканскио полуостров и четеш речи у масачузетскио. просто е 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanstanyov Отговорено 2 Юли, 2018 Доклад Сподели Отговорено 2 Юли, 2018 На 29.06.2018 г. at 19:03, MiPSus написа: Аз така от любопитство, ама какъв е кабела и къде сте го местили? Обикновено мушкат входящия кабел в някой лан-порт на рутера. Класика. А на дамата по-горе: Госпожо, по-спокойно, четете си договорите, ориентирайте се в обстановката, преди да драматизирате. А и сте сбъркали форума, струва ми се... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване