Mile Отговорено 2 Май, 2011 Доклад Сподели Отговорено 2 Май, 2011 netstat -ano гледаш PID-a и се ориентираш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор Велин Отговорено 2 Май, 2011 Администратор Доклад Сподели Отговорено 2 Май, 2011 След доста разговори с Виваком най накрая казаха, че проблема с неотварянето на някои сайтове се дължи на firewall на черните модеми - ... Тез черните модеми тези дни ги видях на братовчедката слагах такъв един ден не изкара и се прецака почна даже POwer светодиода да гасне, звъним на съпорт, свързаха ни и казаха да проверим и свържем модема правилно!?!? за да пробват да се свържат с него, хубаво свързахме го щото бях опаковал вече за заминаване(на някъде) , една госпожа ми каза че не била коректна линията давала някви си грешки?!? смех , по едно време ми казва също, че нещо не било активирано, не била пусната партида ли не знам си какво , изчаках да ме прехвърли на някой който отговарял за договорите , там пък един господин му казах защо ме препращат той ми пусна музичка за няколко минути , и каза, че всичко вече било наред, аз питам какво значи това което е казала колежката му той каза, че не може да ми каже!?!?! обенсявам му, че модема е получен на преди 9 дена и дефакто няма ползване на услугата по ред причини и че ще искаме прекратяване на договора , естествено попитах как може да стане това, но отговор конкретен не получих , единствено че трябва да си платим таксите за едногодишния договор?!? това , че няма интернет ми обяснява че било просто технически проблем. Питах го къде мога да прочета пълните общи условия по договора даже и за клауза и начин по която да се прекрати договора, но пак конкретен отговор не получих само празни приказки. Въобще само си загубих времето, казах на братовчедката да се оправя сама от тук нататък че на мен ми писна, човек трябва да мисли преди да подписва ... Не отговарям на постове написани с шльокавица! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор 111111 Отговорено 2 Май, 2011 Администратор Доклад Сподели Отговорено 2 Май, 2011 В нормалните държави, с не винаги нормални оператори, когато телекома иска да изкарва виновни клиетите си, ги остава сами да си избират марката и модела в кой да е магазин. Хем клиента доволен хем оператора. Като втория може спокойно да инвестира в техниката от неговата страна В момента BritishTelecom ни прекарват линия 24 мегабита през линия на TelecomItalia която едвам на 4 мегабита закачва, така че оптимизма на дъртите оператори не е на свършване Харесай поста ^^^ Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NetworkAmateurs Отговорено 3 Май, 2011 Доклад Сподели Отговорено 3 Май, 2011 След изключването на firewall на модема всичко си дойде на мястото.Сега всичко работи както преди. Mile командата netstat -ano нали е за Windows? Мой е пропуска че не съм пояснил че след модема има PC с микротик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shiyla Отговорено 9 Юни, 2011 Доклад Сподели Отговорено 9 Юни, 2011 Ден и нощ ми звъняха да съм си вземела цифрова телевизия само 4,80 на месец било незнам си какво,незнам си що ,накрая ме навиха,пуснаха ми каналите гледах 1 месец след това спряха почи всичко,така те принуждават да минеш на по-голям пакет.Така и неразбрах какво правят,какво смятат но тоя месец имам фактура на стойност 59,93лв.Уж имах 3 месеца промоция от 50% намаление.Какво е това безобразие.Пплащам по 30-40лв а писмата които идват пише 15 лв.Искам да прекратя договора,но съм била подписала договор за 1 година не е било възможно.Кажете ми как да се отърва от тях няма ли начин да прекратя този договор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo neTkoB Отговорено 9 Юни, 2011 Доклад Сподели Отговорено 9 Юни, 2011 честито Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор Велин Отговорено 10 Юни, 2011 Администратор Доклад Сподели Отговорено 10 Юни, 2011 ами разтрогването на договора става с плащане на неустойка ама поне събирай касовите бележки и получените фактури и си намери адвокат Не отговарям на постове написани с шльокавица! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rodnilb Отговорено 12 Май, 2012 Доклад Сподели Отговорено 12 Май, 2012 (Редактирано) Да, ВИВАКОМ са Мошеници и аз съм на това мнение. Карат хората да подписват обвързващи договори за по 1-2 години като първо ги подвеждат, че имат техническа възможност да им пуснат Интернет навсякъде където има стационарен телефон, а в последствие след като вече си подписал договора се оказва, че линията до тебе е прецакана, стара и не работи добре от което човека не може да получи дори 1 Mb/ps скорост и се започва един дълъг и без краен спор от който страда само клиента и така реално се прецаквате. Това се случва, защото ВИВАКОМ е голяма компания, а като всяка голяма компания цари хаулс и незнание кое къде какво е как работи и в какво състояние е и т.н., но реално служителите от телефонния център в който звънят новите клиенти им е казано първо да питат дали човека има домашен телефон на адреса където иска да ползва Интернет и той ако каже, че има служителите автоматично отговарят, че има техническа възможност да им се пусне Интернет и ги канят в най-близкия офис на ВИВАКОМ да сключат обвързващия договор и после им дават една кутия за обувки, в която има рутер и сплитер и оставят клиента сам да си свърже устройството и да си пусне Интернета. След това започват големите проблеми и мъки, но вече сте подписали договора и ВИВАКОМ разбира се отказва от нейна страна да Ви прекрати договора, а започва да Ви лъже, че много скоро ще оправи проблема, че ще подмени проблемния кабел и т.н.. и така минават месеци през които Вие ползвате и плащате за една лоша и слаба връзка. На такива случаи съм бил свидетел във Варна в вилната зона Сотира където хората имат наистина телефони, но всичките им кабели са въздушни и много стари. Късани и съединявани по много пъти и реално по тях може да върви телефон, но при Интернета нещата стоят по съвсем друг начин и там се изисква кабела да е в добро състояние да е цял и т.н.. А повечето от тези кабели са снаждани на много места, стари кабели, мокри вътре от дъжда и т.н.. Е по такъв кабел телефон върви, но Интернет върви на има, няма, а служителите от телефонния център не знаят състоянието на кабелната мрежа там и им е казвано просто да казват, че има ли домашен телефон може да се пусне и Интернет и хората се лъжат, защото не разбират и подписват обвързващите договори и после тръгват по мъките. Същото важи ако живееш примерно в стара кооперация където примерно има вътрешен проблем с кабелите на телефоните и в последствие разбираш, че проблема е сериозен, защото телефон може да върши криво, ляво по стар кабел, но Интернета е много претенциозен, защото там се гонят големи капацитети и проблемите излизат веднага. ВИВАКОМ дори не праща техник да ти включи Интернета като нов клиент, а чакай ти да дойде да ти сменя кабели и да ти оправя вътрешната телефонна кабелна инсталация на блока. Все едно от умрял писмо. Те казват така нали има сега Интернет някакъв все работи, ще го оправим скоро и стой и чакай ама през това време плащай редовно пълна такса за проблемна услуга. Хахаха. Затова се замислете преди да тръгнете да подписвате договор с големите Мошеници! Защото веднъж като подпишете обвързващия договор после дето се казва умиране има, отърване няма от тях. Търсят си парите до последно. Сега вече както има частни съдии изпълнители дават те на такъв и пак си вземат дължимото дори с лихвите и глобите! Добре си помислете. Редактирано 13 Май, 2012 от rodnilb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smacker Отговорено 13 Май, 2012 Доклад Сподели Отговорено 13 Май, 2012 Иска ти се! Чети си договора и ОУ. Като немогат да ти предоставят обещаната услуга - договора е нищожен. Обади се 5 пъти да дойдат инженерите и вземи копие от протоколите. Ако след обажданията ти не идват - пусни няколко писмени жалби и искай да дойдат техниците да проверят услугата. Важно и достатъчно условие да искаш прекратяване на договора по вина на Доставчика. А най-добре е, никога не се съгласявай на такива условия! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zahranvane.com Отговорено 14 Май, 2012 Доклад Сподели Отговорено 14 Май, 2012 и задължително искай входящия номер www.zahranvane.com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
syscom Отговорено 14 Май, 2012 Доклад Сподели Отговорено 14 Май, 2012 Да, ВИВАКОМ са Мошеници и аз съм на това мнение. Карат хората да подписват обвързващи договори за по 1-2 години като първо ги подвеждат, че имат техническа възможност да им пуснат Интернет навсякъде където има стационарен телефон, а в последствие след като вече си подписал договора се оказва, че линията до тебе е прецакана, стара и не работи добре от което човека не може да получи дори 1 Mb/ps скорост и се започва един дълъг и без краен спор от който страда само клиента и така реално се прецаквате. Това се случва, защото ВИВАКОМ е голяма компания, а като всяка голяма компания цари хаулс и незнание кое къде какво е как работи и в какво състояние е и т.н., но реално служителите от телефонния център в който звънят новите клиенти им е казано първо да питат дали човека има домашен телефон на адреса където иска да ползва Интернет и той ако каже, че има служителите автоматично отговарят, че има техническа възможност да им се пусне Интернет и ги канят в най-близкия офис на ВИВАКОМ да сключат обвързващия договор и после им дават една кутия за обувки, в която има рутер и сплитер и оставят клиента сам да си свърже устройството и да си пусне Интернета. След това започват големите проблеми и мъки, но вече сте подписали договора и ВИВАКОМ разбира се отказва от нейна страна да Ви прекрати договора, а започва да Ви лъже, че много скоро ще оправи проблема, че ще подмени проблемния кабел и т.н.. и така минават месеци през които Вие ползвате и плащате за една лоша и слаба връзка. На такива случаи съм бил свидетел във Варна в вилната зона Сотира където хората имат наистина телефони, но всичките им кабели са въздушни и много стари. Късани и съединявани по много пъти и реално по тях може да върви телефон, но при Интернета нещата стоят по съвсем друг начин и там се изисква кабела да е в добро състояние да е цял и т.н.. А повечето от тези кабели са снаждани на много места, стари кабели, мокри вътре от дъжда и т.н.. Е по такъв кабел телефон върви, но Интернет върви на има, няма, а служителите от телефонния център не знаят състоянието на кабелната мрежа там и им е казвано просто да казват, че има ли домашен телефон може да се пусне и Интернет и хората се лъжат, защото не разбират и подписват обвързващите договори и после тръгват по мъките. Същото важи ако живееш примерно в стара кооперация където примерно има вътрешен проблем с кабелите на телефоните и в последствие разбираш, че проблема е сериозен, защото телефон може да върши криво, ляво по стар кабел, но Интернета е много претенциозен, защото там се гонят големи капацитети и проблемите излизат веднага. ВИВАКОМ дори не праща техник да ти включи Интернета като нов клиент, а чакай ти да дойде да ти сменя кабели и да ти оправя вътрешната телефонна кабелна инсталация на блока. Все едно от умрял писмо. Те казват така нали има сега Интернет някакъв все работи, ще го оправим скоро и стой и чакай ама през това време плащай редовно пълна такса за проблемна услуга. Хахаха. Затова се замислете преди да тръгнете да подписвате договор с големите Мошеници! Защото веднъж като подпишете обвързващия договор после дето се казва умиране има, отърване няма от тях. Търсят си парите до последно. Сега вече както има частни съдии изпълнители дават те на такъв и пак си вземат дължимото дори с лихвите и глобите! Добре си помислете. Абе пичове аз ги наричам телефонистите дето се опитват да пускат телевизия само че по телефона. проблема с тях е генерален не на ниво работници а на мениджмънт и управление голям хаос са немам думи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
master Отговорено 25 Юли, 2012 Доклад Сподели Отговорено 25 Юли, 2012 (Редактирано) Поредната измама! Техен най-обикновен домашен клиент на адсл който до момента е плащал 15лева за 10 те мегабита които не са повече от 5 реално. Звънят му един ден и му казват, че могат да му пуснат "оптичен" нет за същата цена. Ако не иска щели да вдигнат на адсл -а цената на 20(25)лева. Човека грам не разбира и се съгласява но така си набива още една година обвързващ договор към тях! п.п. тези нямат никакви задръжки: http://www.youtube.com/watch?v=QERuRqt2z6M&list=PL1F52A2DF2BDCEBE1&index=1&feature=plpp_video Редактирано 25 Юли, 2012 от master 1 Analog Audio™ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NeTmAsTeR Отговорено 27 Юли, 2012 Доклад Сподели Отговорено 27 Юли, 2012 (Редактирано) оффф - и аз съм се вкарал във приключения със супорта на виваком така и така - предлагаме 20 мегабита - аз опааааа ми добре - я проверете първо дали има техн възможност - те ми има и линията го поддържа - аз ми пускаме го да да ама не тръгнаха 2,3 мегабаита но пък порт 25 смтп затворен - съм длужен да ползвам само техния смтп - да бе да - звъня и искам да го отворят след три дена го отвориха но скороста стана 1,3 мегабайта - аууууу звъня ръчкам пиша емеили ужас - един от Враца се смили и бутна копчето накрая та стана 1,6 мегабайта . звъня ръчкам пиша и ми обесняват че то всъшност е ДО 20 мегабита и какви са тиа проблеми ДЕТО СЪЗДАВАМ предизвиках вътрешнофирмена проверка на качеството дойде една женица от Враца - дето и хабер си няма от мрежи - погледна записа ни нещо и си замина нито протокол ми дадоха нито телефон за връзка с нея - куче влачи реис. но пък интернета върви не спира и във населено място дето съм няма друга възможност съмнителното е че отказват да им пусна сесия със тиимвюер към лаптоп вързан директно за модема - и да си тестват и демонстрират качеството на услугата колкото искат , както и да им пренасоча порт за рдп към въпросния лаптоп ами започват въпроси , друг компютър нямате ли , а вътрешната ви мрежа на колко мегабитов суич е и тн а модема си се закача на 20 Редактирано 27 Юли, 2012 от NeTmAsTeR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
master Отговорено 27 Юли, 2012 Доклад Сподели Отговорено 27 Юли, 2012 (Редактирано) Мен ми се струва, че Вие не разбирате! Какви са тия проблеми които създавате? И все пак да скоростите са ДО еди си колко с това ДО се оправдаваха няколко години и при нас като им ползвахме "услугите". Само, че при нас модемите се закачака на 4-5мегабита в най-добрия случаи. Редактирано 27 Юли, 2012 от master Analog Audio™ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo neTkoB Отговорено 27 Юли, 2012 Доклад Сподели Отговорено 27 Юли, 2012 ми колега, ти си добре, 10Мбпс си имаш и си тегли какво толкова ... до 20 си все пак. пробвай да направиш бридж на модема и си пусни сесията на лаптопа. барем се подобри още малко връзката (което ме съмнява ). До сега от виваком съм се отказал и гледам да нямам допир до тях Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване