syscom Отговорено 21 Септември, 2011 Доклад Сподели Отговорено 21 Септември, 2011 Вчера и днес имат сериозни проблеми с АДСЛ ките до колкото виждам и то не е само в едно населено място. Както и доста не приятни проблеми с МАН-те. Отговора за момента е " Проблема е централен от София - нищо не може да направим" Тия в София кой ги държи на работа там не знам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netronix Отговорено 22 Септември, 2011 Доклад Сподели Отговорено 22 Септември, 2011 Да проблема е от софия. Правят няква профилактика. Уж щеше да бъде 6часа. Вече трае 24часа. Wireless is more temperamental & variable than a woman’s mood! "no matter how hard you try, you just can NOT please everyone" "където глупостта е образец-там разума е безумие.."Гьоте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danielskiii Отговорено 22 Септември, 2011 Доклад Сподели Отговорено 22 Септември, 2011 проблема е от 16-ти проблема е че модема неможе да вземе гате иначе ако го реснеш влизаш си в my.contact.bg и етц без грижи докато го активираш след активиране пак са почва зима ип гате няма никой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор Велин Отговорено 22 Септември, 2011 Администратор Доклад Сподели Отговорено 22 Септември, 2011 2 -3 дена не знам какво правят Виваком ама се на*раха... просто под всякаква критика. Не отговарям на постове написани с шльокавица! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slevin Отговорено 22 Септември, 2011 Доклад Сподели Отговорено 22 Септември, 2011 Както всеки един доставчик на услуги, те не са застраховани от проблеми. Инфраструктурата на мрежата е огромна. И тук в този технически форум вместо коментарите да са от колегиална гледна точка, звучат повече като на разгневени потребители на услугите им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smacker Отговорено 22 Септември, 2011 Доклад Сподели Отговорено 22 Септември, 2011 Мдаа.... яко проблеми. На всеки час по полвин нямат. Ама вече би трябвало да са ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo neTkoB Отговорено 22 Септември, 2011 Доклад Сподели Отговорено 22 Септември, 2011 Както всеки един доставчик на услуги, те не са застраховани от проблеми. Инфраструктурата на мрежата е огромна. И тук в този технически форум вместо коментарите да са от колегиална гледна точка, звучат повече като на разгневени потребители на услугите им. в този ред на мисли... онази сутрин като тръгнах за работа видях че някой е накъсал кабели пред вкъщи, досетих се че няма да имам интернет. Приятелката ми като се е събудила е почнала да звъни на доставчика... /голям доставчик за Варна/ като за цял ден не са имали екип и възможност да оправят проблема... След като се прибрах от работа се издразних също че все още нямам, но след кратко време като се замислих и от другата гледна точка предположих че може да е имало и нещо друго... и от двете страни работят хора, и от двете страни има техника която се чупи поради една или друга причина... кофти е да нямаш нещо за което плащаш, но никой не е казал че услугата е 101% гарантирана (все пак за толкова си плащам) само се радвам че не съм на бтк все още защото и тяхни кабели имаше скъсани.... те ще ги оправят до седмица - две.... Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
master Отговорено 22 Септември, 2011 Доклад Сподели Отговорено 22 Септември, 2011 Е то сигурно кабелите са били като простири и на някой комшия му е писнало да е взел правилното решение. Analog Audio™ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор Велин Отговорено 22 Септември, 2011 Администратор Доклад Сподели Отговорено 22 Септември, 2011 Както всеки един доставчик на услуги, те не са застраховани от проблеми. Инфраструктурата на мрежата е огромна. И тук в този технически форум вместо коментарите да са от колегиална гледна точка, звучат повече като на разгневени потребители на услугите им. Даже доста колегиално съм написал коментара, не знам къде се намират колегите които се оплакват но след Кърджали, Момчилград ..... до Златоград е зле. А колко е колегиално от тяхна страна да не говорим нали, предната вечер поне го скапаха след 23часа , ама вчера в 20часа до полунощ е за нищо не става, Виваком да пуснат официално съобщение някъде да препращаме абонатите да видят а не да се обесняваме по телефона, защото и те са прави, вчера точно ми звъни след 20ч абонат защо му прекъсва нета, обеснявам какъв е проблема а той... даа ама в офиса сме на АДСл и цял ден си имаме нет а вечерта като се прибера вкъщи нямам ..!?!?!?!? е как да им обесниш защо така постъпват Виваком!!! И затова колегиално им казвам че се на*раха. Не отговарям на постове написани с шльокавица! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
master Отговорено 22 Септември, 2011 Доклад Сподели Отговорено 22 Септември, 2011 До колкото знам на телефона им за съппорт като избереш населено място казвало, че има проблем. Ама както казва Велин можеше да го обявят някъде по "видно". Analog Audio™ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
syscom Отговорено 22 Септември, 2011 Доклад Сподели Отговорено 22 Септември, 2011 Както всеки един доставчик на услуги, те не са застраховани от проблеми. Инфраструктурата на мрежата е огромна. И тук в този технически форум вместо коментарите да са от колегиална гледна точка, звучат повече като на разгневени потребители на услугите им. Аз не мога да разбера как издържаха на пазара до момента, може би защото използват старта телефонна медна мрежа за пренос. А за интернет даже не са чували? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
syscom Отговорено 22 Септември, 2011 Доклад Сподели Отговорено 22 Септември, 2011 Даже доста колегиално съм написал коментара, не знам къде се намират колегите които се оплакват но след Кърджали, Момчилград ..... до Златоград е зле. А колко е колегиално от тяхна страна да не говорим нали, предната вечер поне го скапаха след 23часа , ама вчера в 20часа до полунощ е за нищо не става, Виваком да пуснат официално съобщение някъде да препращаме абонатите да видят а не да се обесняваме по телефона, защото и те са прави, вчера точно ми звъни след 20ч абонат защо му прекъсва нета, обеснявам какъв е проблема а той... даа ама в офиса сме на АДСл и цял ден си имаме нет а вечерта като се прибера вкъщи нямам ..!?!?!?!? е как да им обесниш защо така постъпват Виваком!!! И затова колегиално им казвам че се на*раха. Те че колегиално не се държат но мисля си че, понякога се държат като доставчици на лимонада а не на интернет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Networker Отговорено 22 Септември, 2011 Доклад Сподели Отговорено 22 Септември, 2011 Аз не мога да разбера как издържаха на пазара до момента, може би защото използват старта телефонна медна мрежа за пренос. А за интернет даже не са чували? Защото голяма част от потребителите в BG (над 60%) са овце (без да се засяга някой), малко са в час, какво точно получават (както вярно за базик в последната им реклама обявяваха Мегавати, при нас са стигали въпроси за Мегапиксекли и прочие) за парите си и са като стадо, някой се свърже с доставчик "X" и масата се юрва след първите. Трудно е да се обясни на човек (често над средната възраст), че GSM Интернет услуга ако няма в дадена местност, може да се докара алтернативна такава по WiFi . “...ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо...”, Константин Йозеф Иречек, 13.12.1881 г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slevin Отговорено 22 Септември, 2011 Доклад Сподели Отговорено 22 Септември, 2011 Даже доста колегиално съм написал коментара, не знам къде се намират колегите които се оплакват но след Кърджали, Момчилград ..... до Златоград е зле. А колко е колегиално от тяхна страна да не говорим нали, предната вечер поне го скапаха след 23часа , ама вчера в 20часа до полунощ е за нищо не става, Виваком да пуснат официално съобщение някъде да препращаме абонатите да видят а не да се обесняваме по телефона, защото и те са прави, вчера точно ми звъни след 20ч абонат защо му прекъсва нета, обеснявам какъв е проблема а той... даа ама в офиса сме на АДСл и цял ден си имаме нет а вечерта като се прибера вкъщи нямам ..!?!?!?!? е как да им обесниш защо така постъпват Виваком!!! И затова колегиално им казвам че се на*раха. "Да са се на*рали..., на*рали, колко да са се на*рали" както обича да казва нашумелият метеоролог по БТВ. По слухове ъпгрейдват с Cisco ASR 9000 Series. Склонен съм да вярвам до някъде. Вчера коментирахме с колега проблема, и че нямаше вечерта напречна свързаност свързаност с тях, т.е. се предполага, че BGP бордера дето им държи BG пиъринга е down и пакетите минаваха през Франкфурт. Та пожелавам всеки му, да администрира и внедри безпроблемно без да се "на*ере" такова оборудване. Затова и закачих за колегиалното отношение в темата, но явно това на нас българите все още ни е много чуждо. Всичко останало като информираност на потребителя, не е задължение на колегите, там отговарят други отдели, които преценяват как да поднесат информацията на клиента, било то правилно или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
syscom Отговорено 23 Септември, 2011 Доклад Сподели Отговорено 23 Септември, 2011 "Да са се на*рали..., на*рали, колко да са се на*рали" както обича да казва нашумелият метеоролог по БТВ. По слухове ъпгрейдват с Cisco ASR 9000 Series. Склонен съм да вярвам до някъде. Вчера коментирахме с колега проблема, и че нямаше вечерта напречна свързаност свързаност с тях, т.е. се предполага, че BGP бордера дето им държи BG пиъринга е down и пакетите минаваха през Франкфурт. Та пожелавам всеки му, да администрира и внедри безпроблемно без да се "на*ере" такова оборудване. Затова и закачих за колегиалното отношение в темата, но явно това на нас българите все още ни е много чуждо. Всичко останало като информираност на потребителя, не е задължение на колегите, там отговарят други отдели, които преценяват как да поднесат информацията на клиента, било то правилно или не. Абе за доставчици на нет не стават, виж телевизия може би. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване