Rompii Публикувано 21 Март, 2010 Доклад Сподели Публикувано 21 Март, 2010 Гледам няма такава пусната тема и ми е интересно колегите на какво залагат. То е ясно че пари няма за нови коли ама все пак с какви баничарки дундуркаме стълбите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poc Отговорено 21 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 21 Март, 2010 Амиии Пежо Партнер и Рено Канго. А едни колеги тук в града разчитат на Пасат Комби и една Астра Комби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Semoff Отговорено 21 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 21 Март, 2010 По мои наблюдения най-удбно е всичко тип "Баничарка" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mile Отговорено 21 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 21 Март, 2010 Ние сме с вехто Peugeot 205 1.9 D вдигнато, като бъги да може да се качва навсякаде. Един бял Кадет комби дето влачи главно оптиките и една Нива, която тия дни взе, че проработи нормално. Все тая каква е колата. Само Нива не взимайте никога. Екстремен боклук е всичко в нея. За горите иначе е подходяща. Върви прилично, не я пазиш от нищо и има читаво парно. То парното и е половината кола. Топи джапанки зимите. Обмисляме лятото да преминем на Астри дизел комбита. Само изчакваме да се сгънат на 2 сегашните. Или ланаджиите да ги ударят по сериозно от колкото обикновено. В Нивата също влиза барабана с оптиката ако се извадят седалките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
¤ DJ69 ¤ (ツ) ¤ Отговорено 21 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 21 Март, 2010 Chevrolet AVEO - някой ги псуват някой не. За мен е бетон тая кола вечерта се дава под наем и се върти градско цяла та нощ . Сутринта ние я пукваме До момента не е правила проблеми за почти 2 години.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambo Отговорено 21 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 21 Март, 2010 Шкода фелАцио Пикап (т.е. баничарка)... купена преди 3 години за 2000лв. произведена 2000 година. С газова уредба, бутилката изнесена над "кабината" - място вътре бол, генератори ала бала, всичко си носи, събира от големите макари с оптиката + стойка да се размотава макарата, много удобно. При лошо време служи и за "помещение" за сплайсване ;-) Други - WV Passat от дъртите там... '90 , '91 - здрави добичета, събират много багаж... 1.8 със газ пак в резервната гума бутилката да не заема място, пак си носят вътре генераторчетата и сичките екстри. За макарите с оптика не стават, но с теглич и ремарке товарят по един кангал HDPE който иначе няма къде да се сложи... С две думи - евтини на покупка, евтини на поддръжка, устройват ме като надежност. Ако някоя се счупи безвъзвратно, и към този момент банките са излязли от умопомрачението си, ще подменям с Dacia Logan VAN на лизинг, бензинова, с фабрично газово. Към момента ми се вижда като най-добра оферта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
¤ DJ69 ¤ (ツ) ¤ Отговорено 22 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 22 Март, 2010 За баничарката съм много съгласен! На брат ми фирмата са такава Мисля, че рено рапид. А за Дачията моето мнение е - недей! Имам много познати с коли от тая марка..... и не са никак доволни. Иначе аз точно за тая която каза и аз мн се и се бях надъхал ама се отказах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Собственик Влади Отговорено 22 Март, 2010 Собственик Доклад Сподели Отговорено 22 Март, 2010 Докато работехме с ss7 От време на време ми връчваше един форд ескорт,но аз го ползвах като ми се счупеше колата през останалото време си движех с сутиена ;) Разликата между английските ,руските и българските форуми: в английския форум задаваш въпрос, отговарят в руския задваш въпрос ,отговарят ти и на свой ред те питат нещо в българския форум, като зададеш въпрос всички започват да ти обясняват колко си прост Недей да спориш с глупака. Първо ще те приравни до неговото ниво, после ще те бие с опита си. ------------------- Когато фактите говорят и боговете мълчат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko Отговорено 22 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 22 Март, 2010 при нас 2 лагуни, партнер и фабия. един ланкруизер за балканите и разбирасе АТВ за бързите огледи по гората Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор 111111 Отговорено 22 Март, 2010 Администратор Доклад Сподели Отговорено 22 Март, 2010 Аз тук си имам колело щото всичко е ВИФИ и най чест проблем е безжична карта интел или вирус първия проблем 15 евра втория 50 честито ако имаш проблем инак скоро ще минавам на пиаджо мотопед Харесай поста ^^^ Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo neTkoB Отговорено 22 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 22 Март, 2010 не знам колегата какво не е доволен от дачия, принципно като човек дето се занимава с части бих ви препоръчал да купувате немски автомобили, макар че имаме няколко дачии и излязоха по-здрави автомобили от опел комбо примерно. на по 100 000км са вече и са сменяни само масло и 2 пъти накладки. работят на метан и харчат доста малко. Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
¤ DJ69 ¤ (ツ) ¤ Отговорено 22 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 22 Март, 2010 Аз гледам колегите колко често ги водят по сервизи иначе аз лично нямам Дачия. Но като цяло за мен немеца и японеца си е номер 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambo Отговорено 22 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 22 Март, 2010 Има разлика м/у дизел и бензин... особено при дачия. Това кой на какви коли е фен, няма общо с избора на служебна кола за РАБОТА. Имам няколко (повече от 2 ) лични автомобила, до един са японски, следващите пак ще са японски, и няма да карам нищо различно от японско. Дизелов автомобил в българия не бих си взел, в близките ... няколкостотин години. Не съм толкова богат да плащам ремонт и поддръжка на дизел каран с "български" горива. Газ на бензинов автомобил не бих сложил, бомби у багажника нещем. Метана да ми тежи отзад 200-300кг. немам нерви да трая И т.н. .... НО! това са ми личните педпочитания. Служебните, въпреки че аз ги избирам, са немски - (шкода одавна е част от VW-Audi), на газ, комбита и фургони ;-) И без колебание, при първа възможност ще ги сменя с дачия ван, бензин с метан/газ или каквото е изгодно в момента, ново с добра себестойност и добра цена на поддръжката, оторизиран сервиз в моя град, добър склад с наличност на най-необходимите части и т.н. ТОВА е важното за служебната кола, няма кола която да не се чупи, важното е кат се счупи да иде в сервиза за 1 ден и после пак да е на пътя да изкарва пари. И за да завърша - имам и друг бизнес, свързан с авотмобили и съм работил достатъчно дълго в доста голям сервиз, за да мога да имам ъъъ... "компетентно" мнение щото нали от коли и жени всички разбираме много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rompii Отговорено 22 Март, 2010 Автор Доклад Сподели Отговорено 22 Март, 2010 И сподели какво си ремонтирал на дизела заради "бг горивата". И аз карам дизел, досега съм сменял само съединител и вече 40 хиляди километра си свиркам. Вдигал съм и 160 със стълбата . Смесено ми гори 5,5-5,6. До морето и обратно с климатик 4,4 (802км). За мен дизела е най - добрия вариант. Сипвал съм всякаква нафта и сигурно са минали бая боклуци през резервоара но досега да чукна на дърво не съм имал проблем. Колата е сеат 2000г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambo Отговорено 22 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 22 Март, 2010 Пожелавам ти да си я караш безавариино още 400 000км и да ти гори не 4.4 ми 3.3 стига да може За да ти отговоря: Сеат 2000 година не е комън рейл (дано не греша), там едва ли ще има проблеми с горивото ;-) - аз лично съм имал проблем с: дюзи, помпа, система EGR, съеднител на два автомобила common rail дизел от две различни марки. Не знам за теб, аз 40 000 км ги минавам за около 10 месеца - до 1 година. Служебните ги връткат доста по-бързо! Ако видя някой мой служител да кара служебна кола със 160км/ч ще бъде дисциплинарно уволнен, без да се замисля много много. До колкото разбирам, това май ти е лична кола, която служи и като служебна? Т.е. караш си я ти, твоя си е и т.н. ... Мисля че това обяснява много неща Когато я дадеш в ръцета на 2-ма 20 годишни "ланаджии" да я покарат 1 годинка, ще си говорим пак Както казах - личните ми автомобили нямат общо със служебните "кошове" и критериите по които се избира едното и другото са доста различни. Не харесвам дизел, не харесвам бензинови коли с газ/метан, не харесвам немски коли, не харесвам френски коли.... мога да продължа до безкрай, ама това си ми е личното мнение т.е. това не значи че дизела е скапан автомобил, или че французите не могат да правят коли, напротив, може да е точно обратното... И като избирам служебна кола, може да се окаже че ще е дизел и френска примерно Абе, замяза тука на автомобилен форум :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване