¤ DJ69 ¤ (ツ) ¤ Отговорено 21 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 21 Март, 2010 Ами така е ама просто се гледа да е прави и да не се налага да се разваля (винаги може да се счупи) но когато се направи кадърно и спре услугата идеята е, че проблема се оказва примерно от някой елемент а не че кабела минавал от някъде си там през някакво дърво ама някой го дръпнал, че не му харесвал или пък нямало какво да прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro_Blg Отговорено 21 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 21 Март, 2010 Като гледам хич не е минал трафик за тези 87 дни Ако ти се лепнат няколко клиенти дето дърпат 100+ гиги на ден, тогава ще е интересно как се държи. Моето е Nanostation 2 и повече от 2 дни без рестарт не може да издържи.А защо се рестартира,нямам никаква идея. http://www.joro711.com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rompii Отговорено 22 Март, 2010 Автор Доклад Сподели Отговорено 22 Март, 2010 Моето е Nanostation 2 и повече от 2 дни без рестарт не може да издържи.А защо се рестартира,нямам никаква идея. Пробва ли да го ъпдейтнеш? При мен имаше ефект и нуждата от рестарти спря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro_Blg Отговорено 22 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 22 Март, 2010 С последния фирмуер е и си се рестартира така,откакто съм го купил.Понякога изкарва денонощие,понякога две.Но това е максимума.Често намирам в ъптайма време от порядъка на няколко часа. http://www.joro711.com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rompii Отговорено 22 Март, 2010 Автор Доклад Сподели Отговорено 22 Март, 2010 Колко метра е кабела до устройството, при мен при 30 метра се появяваше проблем, смених му захранването с по - мощно и се оправиха нещата. Има ли токови удъри? зад UPS ли си го вързал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro_Blg Отговорено 22 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 22 Март, 2010 На метър е от адаптора.И адаптора е оригинален. http://www.joro711.com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vtbg59 Отговорено 23 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 23 Март, 2010 Първо както казва колегата е смени захранването с друго,задължително ups smart така ще вижаш от лога и какво става с енергото(прекъсвания, токови удари, напрежение на мрежата) , 2 префлашни го пак споследната както казваш версия може да опиташ и с предпоследната.Ако няма резултат от тези действия го връщаш(вярвам е гаранционно)от където си го купил.Прекъсването на нета на потребител е по лошо от бавен нет(лично мнение останало ми от 'времето преди христа' ) "Само две неща са безкрайни - вселената и човешката глупост, като за първото не съм сигурен." Алберт Айнщайн "...една мрежа е толкова добра колкото нейните създатели..." безспорен факт ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro_Blg Отговорено 23 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 23 Март, 2010 В момента не е през UPS,но преди време беше и пак си се рестартираше.Нямам идея дали ще искат да го подменят,при положение,че не го прави винаги. http://www.joro711.com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rompii Отговорено 23 Март, 2010 Автор Доклад Сподели Отговорено 23 Март, 2010 Ако си попаднал на кофти бройка и си направил много повече манипулации от един средностатистически нормален потребител явно няма смисъл да го мъчиш повече, отиваш там от където си го взел ( продавача ще ги разбира много по - малко от теб работите и ще ти дава други съвети). И нахъсано обясняваш набързо с какво си се борил, заплашваш ги със съюза на потребитяля и ако не искат да ти сменят устройството да ти върнат парите тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване