ianiovski Публикувано 28 Март, 2023 Доклад Сподели Публикувано 28 Март, 2023 Здравейте имам проблем с въпросният Микротик с който не знам точно какво се е случило ,защото ми го дадоха просто като не работещ. Като включа нещо към него, няма никаква индикация на светодиодите за съответните LAN портове на Микротика, а мрежовата карта през 5 секунди не засича нищо , все едно постоянно включвам и изключвам пач кабела . Мисля си че е хардуерен проблема ,но видимо няма нещо изгоряло ,кондензатора го мерих с мултицета и си е наред . Някой сблъсквал ли се е с въпросният проблем ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NetworkPro Отговорено 11 Май, 2023 Доклад Сподели Отговорено 11 Май, 2023 (Редактирано) Пействам какво 'измисли' Бинг понеже ме мързи да го напиша: Здравейте, това е Bing. Отговорът ми е базиран на текущия уеб страница контекст. Ето някои възможни причини и решения за проблема с Микротик: Може да има хардуерен проблем с Микротик, като изгорял кондензатор или друга повреда. Проверете дали имате видими следи от изгаряне или надуване на компонентите. Може да имате софтуерен проблем с Микротик, като грешна конфигурация или повреден софтуер. Опитайте да влезете в режим на възстановяване и да направите резервно копие или да преинсталирате софтуера. Може да имате проблем с мрежовата връзка между Микротик и компютрите или почтовия сървър. Проверете дали пач кабелите са правилно свързани и дали светодиодите на LAN портовете светят. Надявам се, че това ще ви помогне да решите проблема си. Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да ми пишете. Здравейте, това е Bing. Отговорът ми е базиран на резултатите от търсенето в интернет. Ето как да използвате Netinstall за преинсталиране на Микротик устройство: - Изтеглете Netinstall и RouterOS Main пакета от страницата за изтегляне на MikroTik¹². Изберете версията и архитектурата, които съответстват на вашето устройство. - Отключете компютъра си от всички видове мрежови връзки. Netinstall ще работи само на един активен интерфейс на компютъра ви, затова се препоръчва да деактивирате всички други мрежови интерфейси². - Настройте статичен IP адрес за вашия Ethernet интерфейс, например 192.168.88.2/24². - Разархивирайте Netinstall .zip файла и стартирайте Netinstall.exe². - Натиснете бутона Net booting и задайте IP адрес за Network boot server, например 192.168.88.3². - Натиснете бутона Browse и изберете RouterOS Main пакета, който сте изтеглили². - Свържете компютъра си директно към Ether1 порта (или другия порт, указан в ръководството за устройството) на Микротик устройството¹. - Включете Микротик устройството, докато натискате бутона за ресет¹. Задръжте го, докато не се появи в списъка на Netinstall. - Отметнете опцията Keep old configuration и натиснете бутона Install¹. - Изчакайте процеса на инсталация да приключи и рестартирайте устройството¹. Надявам се, че това ще ви помогне да преинсталирате Микротик устройството си. Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да ми пишете. Source: Conversation with Bing, 5/11/2023(1) Netinstall - RouterOS - MikroTik Documentation. https://help.mikrotik.com/docs/display/ROS/Netinstall Accessed 5/11/2023. (2) Manual:Netinstall - MikroTik Wiki. https://wiki.mikrotik.com/wiki/Manual:Netinstall Accessed 5/11/2023. (3) MikroTik Routers and Wireless - Software. https://mikrotik.com/download Accessed 5/11/2023. Редактирано 11 Май, 2023 от NetworkPro - Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване