kmeta Публикувано 8 Януари, 2020 Доклад Сподели Публикувано 8 Януари, 2020 Сблъсках се със следния проблем. Аз съм инсталатор. Продал съм рутер на клиент физическо лице. Рутера към ФЛ има 2 год. гаранция, а моята гаранция е 1 год. Рутера се поврежда след изтичането на първата година. ФЛ предявява претенции към мен, аз съответно към моя доставчик. Отговорът на моя доставчик е " ние сме ти го продали на теб, втората година е за твоя сметка". Освен да пия една вода друго мога ли да направя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hgd Отговорено 8 Януари, 2020 Доклад Сподели Отговорено 8 Януари, 2020 Здравей, И ние сме се сблъсквали с подобен проблем. Решение - няма, за твоя сметка е. По принцип така са прецакани фирмите, които продават на крайни клиенти Микротик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
master Отговорено 8 Януари, 2020 Доклад Сподели Отговорено 8 Януари, 2020 Защо фирма като продава оборудване към фирма е 1г. а към ФЛ 2г? Каква е логиката след като по закон в България е 2г. Analog Audio™ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hgd Отговорено 8 Януари, 2020 Доклад Сподели Отговорено 8 Януари, 2020 (Редактирано) Преди 1 час, master написа: Каква е логиката след като по закон в България е 2г. По закон, гаранцията в България (и ЕС) за физически лица е 2 години. ( https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_bg.htm ) Гаранциите между фирми са въпрос на договаряне. Просто си договаряйте по-голяма гаранция с доставчика. Подходящо е при по-големи сделки, разбира се. Прикачил съм снимка от сайта на фирма, продаваща и Микротик Редактирано 8 Януари, 2020 от hgd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kmeta Отговорено 8 Януари, 2020 Автор Доклад Сподели Отговорено 8 Януари, 2020 Не мога да разбера каква е разликата между ФЛ и ЮЛ от гледна точка за гаранцията. И двата вида потребители са си платили за даден продукт. Само, че едните са в неизгодно положение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
master Отговорено 8 Януари, 2020 Доклад Сподели Отговорено 8 Януари, 2020 То някой не чуват... но като цяло всички са на тази схема. Analog Audio™ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kmeta Отговорено 9 Януари, 2020 Автор Доклад Сподели Отговорено 9 Януари, 2020 Да приключим темата. Микротик дават 12 месеца гаранция за ЮЛ. Останалите 12 м. са за сметка на продавача. Решението за "последния търговец" е да не продава на ФЛ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gbdesign Отговорено 9 Януари, 2020 Доклад Сподели Отговорено 9 Януари, 2020 Преди 20 часа, kmeta написа: Не мога да разбера каква е разликата между ФЛ и ЮЛ от гледна точка за гаранцията. И двата вида потребители са си платили за даден продукт. Само, че едните са в неизгодно положение. Има един "Закон за защита на потребителите" и той или административните актове към него определят гаранция от 2 г. за ФЛ на електронни изделия. Обаче производителите българското законодателство в тази му част не ги касае особено и търговците са принудени да поемат за своя сметка щети за времето между гарантираното от производителя и изискването от нашите регулациии. Съответно "Закона за защита на потребителите" не се отнася до ЮЛ и за тях търговците дават, само гарантираният от производителя срок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Codename Отговорено 16 Май, 2022 Доклад Сподели Отговорено 16 Май, 2022 Здравейте, аз съм поредния разочарован от марката. За 24ч. ми умряха 2 рутера, а единя от най скъпите... Който е от купуван на физическо лице от Tech-zona, да ама сайта не е наличен. Имате ли представа кой може да обслужи гаранцията му, след една седмица ще стане година от покупката му, иначе съм вътрешно с 411лв. За Chateau LTE. П.п. двата рутера са работили на различни места като 4G рутера е тотално мъртъв. Не свети нищо по него. Другия умрял е hap ac3, той поне е на няколко месеца от RTS и имам надежди да го подменят. Благодаря предварително на отзовалите се. Хубава седмица! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор JohnTRIVOLTA Отговорено 16 Май, 2022 Администратор Доклад Сподели Отговорено 16 Май, 2022 (Редактирано) Преди 11 часа, Codename написа: Здравейте, аз съм поредния разочарован от марката. За 24ч. ми умряха 2 рутера, а единя от най скъпите... Който е от купуван на физическо лице от Tech-zona, да ама сайта не е наличен. Имате ли представа кой може да обслужи гаранцията му, след една седмица ще стане година от покупката му, иначе съм вътрешно с 411лв. За Chateau LTE. П.п. двата рутера са работили на различни места като 4G рутера е тотално мъртъв. Не свети нищо по него. Другия умрял е hap ac3, той поне е на няколко месеца от RTS и имам надежди да го подменят. Благодаря предварително на отзовалите се. Хубава седмица! С RTS няма да имате проблем. Проверихте ли захранващите адаптери в какво състояние са? Да нямате проблем с ел. инсталациата? Редактирано 16 Май, 2022 от JohnTRIVOLTA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Codename Отговорено 17 Май, 2022 Доклад Сподели Отговорено 17 Май, 2022 Да, РТС са страшни бързаци, решиха проблема още днес на AC3-то. Било "оглупяло", влизаше в bootloop, беше с версия 7+ на софтуера, тъй като ползвам Wireguard-a за да вкарвам OS x юзъри по сигурен VPN. Шатото обаче е много мъртво, първото ми действие е да проверя и подменя адаптерите, тъй като имам 2 чисто нови ac3 на разположение,но нищо не се променя, дори неговия оригинален адаптер е в нормални стойности 24V. Проблеми с тока нямам при себе си, още повече Smart APCто си върши добре работата. Мрежата също... разпределя я един 24 портов бял умен суич Микротик, той си напълно здрав... Парадокса е и че, WAN-a му е безжичен, няма как да го изтреска мълня през кабела на ISPто. Уникален късмет, четох в чуждите форуми на микротик, същите оплаквания, след година работа това шато се предава, чудно защо, не смея да го отварям за да му прегледам дъното, защото гаранцията му изтича края на месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор JohnTRIVOLTA Отговорено 17 Май, 2022 Администратор Доклад Сподели Отговорено 17 Май, 2022 (Редактирано) Преди 5 часа, Codename написа: Да, РТС са страшни бързаци, решиха проблема още днес на AC3-то. Било "оглупяло", влизаше в bootloop, беше с версия 7+ на софтуера, тъй като ползвам Wireguard-a за да вкарвам OS x юзъри по сигурен VPN. Шатото обаче е много мъртво, първото ми действие е да проверя и подменя адаптерите, тъй като имам 2 чисто нови ac3 на разположение,но нищо не се променя, дори неговия оригинален адаптер е в нормални стойности 24V. Проблеми с тока нямам при себе си, още повече Smart APCто си върши добре работата. Мрежата също... разпределя я един 24 портов бял умен суич Микротик, той си напълно здрав... Парадокса е и че, WAN-a му е безжичен, няма как да го изтреска мълня през кабела на ISPто. Уникален късмет, четох в чуждите форуми на микротик, същите оплаквания, след година работа това шато се предава, чудно защо, не смея да го отварям за да му прегледам дъното, защото гаранцията му изтича края на месеца. AC3 при ъпгрейд до версия на ROS 7.2.2 и ползване на Wave2 пакета имаше бъг в нея версия и устройствата не можеха да бутнат, само с нетинстал можеше да се оправи. От микротик изкараха бързо версия 7.2.3 (настоящата стейбъл) с фикснат този проблем! Вижте, може и Шатото да е с подобен проблем! Редактирано 17 Май, 2022 от JohnTRIVOLTA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Codename Отговорено 17 Май, 2022 Доклад Сподели Отговорено 17 Май, 2022 Шатото е напълно мъртво, вкарвам му захранването и нито една индикация не светва по него, пробвах с нетинстал да го видя като зададох статичен адрес на адаптера си, но все едно кабела съм го извадил от рутера, никакъв линк от нито един от портовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki5 Отговорено 22 Май, 2022 Доклад Сподели Отговорено 22 Май, 2022 Почти сигурно хардуерен проблем и проблема щеше да го реши гаранцията. За всички и не само микротик продукти ще спомена : Преди над 5 години искахме да купим един рутер 1036 и отстъпката в един сайт бе доста добра ,но не бяхме сигурни дали са легитимни тарговци(сайта бе от скоро ) . Писахме на Микротик и те потвърдиха че са техен партньор и всичко било Ок , и саответно поръчахме . Когато не сте сигурни за търговеца пишете на вендора ,и не копувайте от прекупвачи . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kmeta Отговорено 23 Май, 2022 Автор Доклад Сподели Отговорено 23 Май, 2022 Цитат не копувайте от прекупвачи Какво означава това? Кои са прекупвачите? Да купуваме микторитк само от РТС ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване